Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: ۷۰۰ میلیارد تومان برای توسعه و رفع محرومیت در استان لرستان سرمایه‌گذاری می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بنیاد برکت، محمد مخبر دزفولی  در خرم‌آباد اظهار داشت: 342 میلیارد تومان برای طرح‌های اشتغال‌زایی استان لرستان در نظر گرفته‌شده بود که این میزان را به 500 میلیارد تومان افزایش‌ دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به پرداخت 100 مورد وام قرض‌الحسنه 5 میلیون تومانی به 11 شهرستان استان افزود: با اختصاص این مبلغ  قریب به 7 هزار فرصت شغلی در لرستان ایجاد می‌کرد و می‌تواند مشکل 10 درصد بیکاری استان لرستان را مرتفع سازد.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) از احداث 1000 مسکن محرومان در این استان خبر داد و گفت: رشد جمعیت در استان لرستان مناسب نیست و به همین دلیل مرکز ناباروری برای زوج‌های کم‌درآمد در استان لرستان ایجاد می‌شود که 50 درصد اعتبار موردنیاز برای تجهیز این مرکز را تأمین می‌کنیم.
مخبر گفت: در استان کارهای خوبی را شروع کردیم به نحوی که نزدیک به 124 میلیارد تومان هم در بخش‌های توانمند‌سازی و زیر بنایی مانند مدرسه و مسجد سرمایه گذاری کردیم.
وی عنوان کرد: در طرح‌های  توانمند‌سازی و اشتغال‌زایی حدود 500 میلیارد تومان اعتبار با مدل بنیاد برکت و زیر مجموعه بنیاد برکت ( مدل آفتاب و آسمان) که طرح‌های  اجتماع محور اقتصادی ستاد است کار انجام می‌شود.
مخبر بیان کرد: در طرح‌های زیر بنایی و فرهنگی و عمرانی که شامل مدرسه، مسجد، جاده، آب‌رسانی می‌شود 100 میلیارد تومان اعتبار مشترک برای استان لرستان در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: با پیشنهاد نماینده ولی فقیه در استان لرستان قرار شد 110 خانه عالم و مسجد به نام امیر‌المومنین  حضرت علی(ع) در استان لرستان ساخته شود که این نیز اجرایی می‌شود.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهارداشت: در بحث مسائل دانش بنیان نیز  بنا شد در مرکز موسسه دانش بنیان  بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی تا سقف 20 میبلیارد تومان با مکانیزمی که این موسسه دارد به شرکت‌های دانش بنیان استان کمک شود.
وی افزود: در بحث سرمایه در گردش واحدهای تولیدی نیز در حد 50 میلیارد تومان اختصاص می‌یابد که با پذیرش بخشی از بهره سرمایه در گردش که توسط استانداری، ستاد اجرایی و بنیاد برکت کار انجام خواهد شد.
مخبر عنوان کرد: در بحث ایتام برکت نیز اکنون 750 نفر  در استان لرستان تحت پوشش است که بنا شد تعداد آن را به دو هزار نفر کودک یتیم با اولویت سادات یتیم برسانیم.
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  از تجهیز یکی از هنرستان‌های بزرگ استان برای  رفع مشکل تعاونی‌ها و صنایع دستی به عنوان دیگر اقدامات این ستاد در لرستان خبر داد و گفت:   یک  مرکز درمان بستر در رومشکان راه اندازی می‌شود، وی از مسئولان لرستان خواست در سرفصل‌های اشتغالزایی این میزان اعتبار را جذب کنند چرا که در صورت موفقیت این میزان دوباره افزایش می‌یابد.
مخبر دزفولی با بیان اینکه فرصت‌ها در استان لرستان بسیار بالاست و بیکاری شایسته این استان نیست، افزود: با ایجاد فرهنگ کار می‌توان از خلاقیت آنها بهره گرفت و ثروت ایجاد کرد.

--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد

کارشناس مسائل غرب آسیا با یادآوری اینکه مذاکرات فعلی دهمین دور از مذاکرات در طول هفت ماه گذشته تلقی می‌شود، گفت: اگر مذاکرات در روز یکشنبه به نتیجه نرسد جنگ ادامه پیدا خواهد کرد که باید برای رسیدن به این هدف یک سری تضمین‌ها و پیشنهاداتی را به طرف فلسطینی ارائه شود.

حسن هانی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مذاکرات آتش بس روز شنبه در قاهره بین نمایندگان دولت مصر، رژیم صهیونیستی، حماس و قطر به دلیل زیاده خواهی و کارشکنی هیئت صهیونیستی با شکست مواجه شد.

وی با بیان اینکه قرار بود روند ادامه مذاکرات امروز یکشنبه در قاهره از سر گرفته شود، یادآور شد: اصرار نمایندگان آمریکا این است که مذاکرات تا رسیدن به یک خروجی قابل قبول ادامه پیدا کند، حماس توقف جنگ به صورت کامل را همراه با خروج نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از غزه، بازگشت آوارگان به محل زندگی خود و نیز بازسازی غزه و دریافت کمک‌های انسان دوستانه توسط مردم غزه بخشی از شرایط خود اعلام کرده است.

کارشناس مسائل غرب آسیا با یادآوری اینکه مذاکرات فعلی دهمین دور از مذاکرات در طول هفت ماه گذشته تلقی می‌شود، تصریح کرد: هیئت رژیم صهیونیستی اصرار دارند قبل از آتش بس گروگان‌ها آزاد شوند و به همین دلیل خواهان آن هستند که مذاکرات از سر گرفته شود اما برای رسیدن به این هدف باید یک سری تضمین‌ها و پیشنهاداتی را هم برای عملیاتی کردن به طرف فلسطینی ارائه بدهند و به همین دلیل به نظر می‌رسد اگر مذاکرات در روز یکشنبه به نتیجه نرسد قطعاً جنگ ادامه پیدا خواهد کرد.

وی ادامه داد: در حالی که آمریکا، مصر و هم کشورهای اروپایی اعلام کرده‌اند که حمله به رفح ممکن است اوضاع را پیچیده‌تر کند اما اصرار بنیامین نتانیاهو بر این است که به رفح حمله کند بنابراین آنچنان که به نظر می‌رسد طرح چهار مرحله‌ای در طول ۱۲۴ روز آتش بس برقرار شود هنوز نهایی نشده است و روزنامه‌های صهیونیستی هم بخشی از طرح چهار مرحله‌ای آتش بس در غزه را منتشر کردند اما هنوز خروجی قابل قبولی نداشته است.

هانی زاده در خصوص طرح چهار مرحله‌ای آتش بس تشریح کرد: قرار بر این بود که در طول این مدت هم کمک‌های انسان دوستانه و هم آتش بس برقرار شود؛ این طرح قابل قبول است اما باید ضمانت اجرایی هم باید داشته باشد تا رژیم صهیونیستی پس از آزادی گروگان‌ها دوباره حملات خود را آغاز نکند؛ به همین دلیل به نظر می‌رسد آزادی گروگان‌ها در مقابل آزادی اسرای فلسطینی در بند رژیم صهیونیستی بخش‌های مهمی از این طرح را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است گروگان‌ها در یک فرایند زمانی ۱۲۴ روزه حین آتش بس به تدریج در مقابل شماری از زندانیان اسیر فلسطین آزاد شوند و آتش بس هم با نظارت سازمان ملل انجام شود؛ اگر این طرح عملیاتی شود قطعاً مورد قبول حماس نیز قرار خواهد گرفت.

کد خبر 750668

دیگر خبرها

  • ۱۰هزار عامل اجرایی برای برگزاری انتخابات دور دوم مجلس در کرمانشاه
  • عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • کمیسیون اصل ۹۰ پیگیر اجرایی شدن سامانه ستاد
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • کمیته اجرایی همایش ملی بهره‌وری تشکیل شد
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • محوطه سازی و سنگ فرش کوچه‌ها و معابر روستای مرزانک
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد