Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - آنکارا- ايرنا- کاروان ايران در پايان هشتمين روز از رقابت هاي المپيک تابستاني ناشنوايان در سامسون ترکيه با يک پله صعود و با کسب 26 مدال در جايگاه هشتم قرار گرفت.

به گزارش ايرنا، کاروان ورزشي امام رضا(ع) امروز چهار شنبه با 3 مدال طلا، 8 نقره و 15 برنز در جايگاه هشتم جدول رده بندي اين رقابت ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در پايان هشتمين روز رقابت هاي المپيک ناشنوايان در سامسون ترکيه در رشته کاراته و مسابقات وزن آزاد بيتا جواهري برابر حريف ونزوئلا با نتيجه 6-7 شکست خورد.
سارا ادريا در ديدار اول مقابل چين تايپه يک ـ يک و با کسب امتياز اول برنده ميدان شد و در ديدار دوم برابر اوکراين نتيجه بازي يک ـ يک و امتياز اول حريف، بازنده اعلام شد.
ادريا در مسابقه رده بندي مقابل حريف ترکيه اي خود با نتيجه ٢-١ شکست خورد و از رسيدن به مدال برنز باز ماند.
حسين تبرته فراهاني در گام نخست حريف خود از چين تايپه را 11-4 شکست داد و 8- صفر در مصاف با ورزشکار آرژانتين پيروز شد.
فراهاني در نيمه نهايي به دليل رويا رو نشدن با ورزشکار رژيم اشغالگر اسرائيل در فينال، با صلاحديد کادر فني نتيجه را به حيف ايتاليايي واگذار کرد.
همچنين سيداحمد موسوي مقابل حريف ايتاليايي خود نتيجه را ٦- صفر واگذار کرد و حذف شد.
در نتيجه تيمي، کاتاي تيمي مردان مقابل تيم روسيه شکست خورد و از گردونه رقابت حذف شد و کاتاي تيمي بانوان نيز به مدال نقره رسيد.
در کوميته تيمي، تيم آقايان با نتيجه 2-1 تيم ترکيه را شکست داد و به فينال راه يافت و در ديدار پاياني برابر تيم اوکراين شکست خورد و به مقام نقره دست يافت.
در بخش بانوان هم تيم ايران در برابر ترکيه مساوي و حذف شد.
در رشته بدمينتون نيز مسعود محسن پور با نتيجه 22بر20 و 17بر 21 در يک بازي سنگين به حريف چيني باخت و از ادامه مسابقات باز ماند.
در رشته کشتي آزاد، عليرضا رايجي کشتي گير وزن 125 کيلو گرم در دور اول مقابل حريف ترکيه اي با نتيجه 6-1 به پيروزي رسيد و در دور دوم مقابل حريفي از اوکراين با نتيجه 12-1 شکست خورد.
مهدي بخشي کشتي گير وزن 61 کيلو گرم نيز در دور اول مقابل حريفي از گرجستان با نتيجه 10- صفر به پيروزي رسيد و در مقابل حريفي از روسيه با نتيجه 8-2 شکست خورد.
بخشي در مبارزه با حريف قزاقستان 14-4 پيروز شد و به مدال برنز دست يافت.
حسين دريکوند کشتي گير وزن 70 کيلو گرم نيز در دور اول مقابل حريفي از ترکيه با نتيجه 12 بر 2 به پيروزي رسيد و در ادامه مقابل حريفي از ارمنستان با نتيجه 8- صفر پيروز شد و به فينال اين دوره از مسابقات راه يافت.
وي در ديدار پاياني برابر حريف روس 6-6 مساوي شد و به دليل برتري ورزشکار روس در 3 دقيقه اول، دريکوند به مدال نقره رسيد.
محسن منوچهري کشتي گير وزن 86 کيلو گرم نيز در دور اول مقابل حريفي از روسيه با نتيجه 4- صفر مغلوب شد و در مسابقه بعدي خود ورزشکار قزاقستان را ضربه فني کرد و به مدال برنز دست يافت.
در رشته واليبال نيز تيم ملي واليبال در مرحله نيمه نهايي برابر تيم ميزبان ترکيه با نتيجه 3-يک مغلوب شد و از صعود به فينال بازماند.
واليباليست هاي کشورمان ست هاي اول، دوم و چهارم را با نتايج 25-18، 25-19 و 25-20 مغلوب حريف شدند و تنها ست سوم را 25-20 به برتري رسيدند.
در رشته دو و ميداني، سجاد پيرآيقر چمن در مقدماتي پرتاب ديسک، پرتاب اول را خطا کرد، پرتاب دوم را کمتر از پنجاه متر زد و 44.45 متر رکورد سومين پرتاب سجاد بود.
وي فردا در فينال به مصاف حريفان مي رود.
هاشم يادگاري در مقدماتي دو 200 متر با رکورد 22:75 در گروه خود اول شد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت.
کاروان ورزشي ناشنوايان امام رضا(ع) با مجموع 26 مدال(3طلا، 8 نقره و 15 برنز) در جايگاه هشتم رقابت هاي المپيک سامسون ترکيه قرار دارد.
رقابت هاي المپيک ناشنوايان جهان در شهر سامسون ترکيه تا هشتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
خاورم/1905**انتشار دهنده: حسن فاخري



منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۷۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد

 در ادامه رقابت‌های فوتسال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴  در تایلند دو دیدار از گروه C رقابت‌ها برگزار شد که در یکی از بازی‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن برابر تاجیکستان به تساوی یک بر یک رسید و با این نتیجه  در حالی که کسی حتی فکرش را نیز نمی کرد سامورایی ها از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

ژاپنی‌ها در نخستین دیدارشان در این رقابت ها با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل قرقیزستان شکست خورده بود و در دیدار دوم موفق شده بود کره جنوبی را با ۵ گل شکست دادند، اما سامورایی ها که برای صعود به دور حذفی به پیروزی مقابل تاجیکستان نیاز داشتند در نهایت مقابل این به تساوی رسیدند.

ژاپن دومین تیم پرافتخار این دوره از رقابت‌ها، سال ۲۰۲۲ در فینال توانسته بود ایران را شکست دهد و قهرمان شود. به این ترتیب ژاپن شانس صعود به جام جهانی ازبکستان را نیز از دست داد.

در دیگر دیدار کره‌جنوبی از پیش حذف شده برابر قرقیزستان به تساوی ۵ بر ۵ رسید. قرقیزستان با این نتیجه با ۵ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شد و تاجیکستان به عنوان تیم نخست به مرحله حذفی صعود کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • برزگر: مردم در المپیک از کشتی مدال می‌خواهند/ به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • پرسپولیس در یک‌هشتم جام حذفی؛ ۲۵ صعود از ۳۱ حضور
  • گلایه کاپیتان تیم ملی از میزبانی جام ملت‌ها
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • هشدارهای وحید شمسایی در نشست فنی قبل از بازی با قرقیزستان
  • بیرانوند از صعود به فینال مسابقات تراپ قطر باز ماند
  • صعود جهانی نوشاد عالمیان بعد از شکست در جام جهانی تنیس روی میز
  • جام ملت های فوتسال آسیا/ ژاپن حذف شد
  • یزدانی تغییر وزن می‌دهد؟ تصمیم کشتی‌گیر ملی پوش ایران