Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - شهردار تهران با گلايه از انتقادهاي برخي از اعضاي منتخب شوراي پنجم شهر تهران گفت: از صميم دل ارزو ميکنم شوراي شهر پنجم بتوانند بيشتر و بهتر از ما براي شهر کار کنند.

شهردار تهران با گلايه از انتقادهاي برخي از اعضاي منتخب شوراي پنجم شهر تهران گفت: از صميم دل ارزو ميکنم شوراي شهر پنجم بتوانند بيشتر و بهتر از ما براي شهر کار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارنامه قاليباف شامل دوران دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبيا، بسيج، نيروي انتظامي و شهرداري تهران مشخص و روشن است شما بگوييد چه کرديد.

محمدباقر قاليباف روز چهارشنبه در آيين بهره برداري از زيرگذر ضربعلي زاده افزود: ما در خدمت شوراي شهر پنجم هستيم و اماده ايم تجربيات خود را در اختيار آنها قرار دهيم.


وي با بيان اينکه عده اي از حدود مرز انصاف خارج مي شوند اظهار کرد: گاهي گفته مي شود شهرداري به مسائل زيرساختي و عمران توجه بيشتري داشته و مسائل فرهنگي مورد عفلت قرار گرفته اند.


وي افزود: کسي نيست به اين افراد بگويد چشم هاي غرض ورز خود را باز و به شهر نگاه کنيد و ببينيد تعداد سالن هاي تئاتر و صندلي هاي سينما چند برابر شده است.

شهردار تهران با بيان اينکه شوراياري ها و سراهاي محلات در اين دوره راه اندازي شد ادامه داد: پادگان ها و زندان هاي اين شهر به فضاي سبز تبديل شد.


وي يادآور شد: 500 هکتار از زمين هاي عباس اباد به بزرگترين نگين فرهنگي شهر تبديل شد.


قاليباف با بيان اينکه برخي پروژه ها جايزه جهاني مي برند اما عده اي حرف ديگر مي زنند تصريح کرد: اين افراد که در حدود سه دهه درمسئوليت هاي مختلف محلي و ملي در کشور فعاليت کردند کارنامه خود را ارايه دهند‌.


وي افزود: اين افراد بهتر است بگويند در پست هاي مختلف چه کردند.


شهردار تهران گفت: کارنامه قاليباف شامل دوران دفاع مقدس، قرارگاه خاتم الانبيا، بسيج، نيروي انتطامي و شهرداري تهران مشخص و روشن است شما بگوييد چه کرديد.


وي با بيان اينکه خدمت بي منت به مردم مهم است افزود: افرادي مثل بنده کساني بوديم که اگر انقلاب اسلامي و خون شهدا نبود بچه رعيتي در روستايي بوديم که چنين فرصت هايي پيدا نمي کرديم؛ اين فرصت را مردم براي ما فراهم‌کرد و ما مديون آنها هستيم.


قاليباف در ادامه به دفاع از عملکرد 12 ساله خود در شهرداري تهران پرداخت و اظهار کرد: تلاش کرديم در همه ابعاد به موضوعات شهر بپردازيم و در همين راستا 50 درصد از کارهاي انجام شده در حوزه زيرساختي وعمراني، فرهنگي، فضاي سبز، مساجد از تاريخ تاسيس بلديه تاکنون مربوط به 12 سال اخير است.


وي با بيان اينکه کار ساخت اتوبان هاي شهربه انتها رسيده افزود: مترو تهران با افتتاح خط شش و هفت در اينده اي نزديک به پايان خواهد رسيد.


به گفته شهردار تهران با هدف کاهش فاصله شمال و جنوب شهر در حوزه بافت فرسوده پولي بابت مجوز ساخت و پروانه دريافت نمي شود.


وي ادامه داد: در حوزه مديريتي تمام بضاعت خود را بکار گرفتيم اما بضاعت ما توان حل همه مشکلات مردم را نداشت.


قاليباف با بيان اينکه در شهرداري تهران به گونه اي کار کرديم که هرچه مسئوليتمان بيشتر شد تلاشمان بيشتر شود خاطرنشان کرد: به نحوي کار کردم که اگر هر روز در مقابل همکارانم قرار گرفتم به جرات بگويم که از همه آنها زودتر از منزل خارج و ديرتر از همه به منزل آمدم.

وي افزود: شايد در اين 12 سال به ندرت هنگام اذان صبح در منزل بوده باشم.

ايرنا
202


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۷۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب

مرکز پژوهش‌های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سال‌های پس از انقلاب تا سال ۱۴۰۰ و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه‌های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصل‌ها و هدفگذاری‌هایی به طور معمول انجام می‌شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه‌های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه‌های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

دیگر خبرها

  • جنجال شعرخوانی علم الهدی درباره منیژه از شاهنامه | لااقل بیت هایی بهتر پیدا می‌کردید
  • کلید اولیه آزمون دستیاری پزشکی منتشر شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • حضور ناشران پخته‌خوار در نمایشگاه کتاب محدود می‌شود
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/ مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • تولید انبوه قطار ملی در ریل ماند/مروری بر کارنامه قطار ایرانی
  • حمله به اینزاگی: بیش از حد بزرگش کردید!
  • سرمربی بعدی لیورپول: الان هم می‌توانید تبریک بگویید
  • کارنامه سیاست‌های مسکن پس از انقلاب
  • پاسخ به حاشیه‌سازی‌ها پیرامون انتصابات در دانشکده علوم خانواده