Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، جاسم جادری شامگاه چهارشنبه در نشست شورای فنی هرمزگان اظهار داشت:دولت بر بهره مندی از توانایی های بخش خصوصی برای اجرای پروژه های عمرانی تاکید دارد.
وی ادامه داد: انتظار ما از دستگاه های دولتی واگذاری پروژه های عمرانی خود به بخش خصوصی است تا با کیفیت و بهره وری بهتری انجام شود.
استاندار هرمزگان اظهارداشت: کمک به بخش خصوصی موجب کمک به دولت و پیشرفت کشور خواهد شد و باید راه را برای بخش خصوصی هموار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جادری یاد آور شد: عصاره خدمات دولت در پروژه های عمرانی نمود دارد و در راستای اقتصاد مقاومتی باید افزایش بهره وری، مدیریت منابع، کیفیت و مقاوم سازی در اجرای پروژه ها مورد توجه قرار گیرد.
وی تاکید کرد: ظرفیت های زیرساختی خوبی در هرمزگان وجود دارد و از کارهای عمرانی باید همه آحاد مردم بهره مند شوند.
استاندار هرمزگان همچنین خواستار توجه ویژه به مناطق محروم و کمتر برخوردار در اجرای طرح های عمرانی شد.
دراطلاعات منتشر شده سازمان برنامه وبودجه هرمزگان آمده است582میلیارد تومان پروژه نیمه تمام نیز بعنوان تعهدات باقی مانده از سالهای قبل دراین استان وجود دارد که بخشی از اعتبارات عمرانی به آنها اختصاص می یابد.
7198/6048
خبرنگار: فاطمه حسینی انتشاردهنده: خلیل تنیده

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار نیمه تمام دور اول انتخابات ملایر فردا تکمیل می‌شود

حجت‌الاسلام ترکاشوند در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به ویژگی‌های اصلی که در انتخابات دور اول بوده و در همه انتخابات هست و باید مورد نظر قرار بگیرد افزود: ویژگی اول حضور حداکثری است که باید باشد مخصوصاً در دور دوم که یک مقداری بر حسب تبلیغات و بوق رسانه‌ای هم یک مقدار کم رونق است باید رونق داشته باشد.

وی افزود: ویژگی دوم انتخاب اصلح و آن هم طبیعی است که در شهرستان ملایر دو نفر به دور دوم در انتخابات باهم رقابت می‌کنند و یک نفر از آنها حتماً بهتر است و این دو نفر مساوی نیستند لذا انسان باید بکوشد و آن معیارهایی را که در انتخاب اصلح گفته شده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و سایر بزرگان رعایت شود که حضور حداکثری تحقق پیدا کند و انتخاب اصلح اتفاق بیافتد.

کد خبر 6101368

دیگر خبرها

  • کار نیمه تمام دور اول انتخابات ملایر فردا تکمیل می‌شود
  • افزایش ۶۰درصدی تولید نفت خام در دولت سیزدهم/ اولویت وزارت نفت، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی با ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تکمیل شد
  • واگذاری کاروانسرای شاه عباسی و قلعه صمصامبه بخش خصوصی
  • برگِ سبزِ دولت برای پایان دادن به پروژه‌های نیمه تمام در کشور
  • شناسایی۱۶هزار میلیارد تومان ملک برای مولد‌سازی در هرمزگان
  • ارتقای تخت‌های بیمارستانی هرمزگان در دستور کار دولت
  • بهره‌برداری از ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفرهای استانی در دولت سیزدهم
  • تکمیل پروژه‌های عمرانی بخش سعدآباد تسریع شود