Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی تیم فوتبال سایپا گفت: تمام تلاش ما رسیدن به پیروزی در دیدار با سپاهان است و اینکه با امتیاز کامل به تهران برگردیم.

محمد دایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت سایپا در آستانه دیدار مقابل سپاهان اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم ما در حال حاضر بسیار خوب است و از هر لحاظ آماده دیدار مقابل سپاهان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما امسال تیم جوانی را در اختیار داریم و در این مدت نیز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم تا با بهترین آمادگی مسابقات را آغاز کنیم.

وی ادامه داد: سپاهان نیز تیم بزرگ و بسیار خوبی است و قطعاً هر دو تیم دیدار بسیار سختی را در پیش خواهند داشت. تمام تلاش ما این است که در اولین دیدار خود به پیروزی برسیم و با امتیاز کامل به تهران برگردیم.

مربی تیم فوتبال سایپا با تأکید بر اینکه این تیم در هفدهمین دوره لیگ برتر در تمام دیدارها به دنبال برد خواهد بود، گفت: مطمئن باشید سایپا امسال در تمام مسابقات برای پیروزی و کسب سه امتیاز به میدان خواهد رفت. با توجه به اینکه ما تماشاگر نداریم دیدار داخل خانه و خارج از خانه برای ما تفاوتی ندارد و فقط به پیروزی فکر می‌کنیم. نکته مثبت تیم ما نیز در دیدار با سپاهان حضور تمام بازیکن‌مان است و خد را شکر بازیکن مصدومی نداریم.

دایی با تأکید بر تزریق روحیه برتری طلبی از سوی علی دایی به بازیکن جوان تیم سایپا، تصریح کرد: مطمئن باشید علی دایی هر کجا که مربیگری کند بیشترین تلاش را برای کسب نتیجه خواهد کرد و این حس برتری‌طلبی همراه او خواهد بود. با توجه به این خصوصیات علی دایی مطمئن باشید بازیکنان سایپا نیز در هر دیدار برای جنگیدن به میدان خواهند رفت و برای رسیدن به پیروزی کوتاهی نخواهند کرد. حس برتری‌طلبی دایی به بازیکنان کمک می‌کند تا همیشه برای برد به میدان بروند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مطمئناً تمام هدف کادرفنی ما در هفدهمین دوره لیگ برتر این است که نتیجه بهتری از سال قبل بگیریم و تمام توان خود را نیز برای رسیدن به این هدف به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/

R1434/P1015145/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۸۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف، قابلیت نظارت و منطقی کردن هزینه‌های دولت، اجرای حسابداری بهای تمام شده و اجرای نظام بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، پوشش کامل احکام پیشنهادی در قوانین بودجه سنواتی، ساماندهی طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای نیمه تمام ملی، کاهش ناترازی بودجه با استفاده از ابزار‌های اجرای بودجه نظیر استقرار کامل حساب واحد خزانه، استفاده کامل از ساز و کار پرداخت مستقیم به ذینفع نهایی (اجرای ماده ۶۵قانون محاسبات عمومی) در خصوص کلیه مصارف دولت، فراهم شدن امکان استفاده از سیستم فاکتورینگ در تامین منابع پروژه‌های عمرانی برای استقراض مسئولانه با نظارت عملیاتی، عدم انتقال کامل وجوه مصرف نشده عمرانی به سال‌های آتی، تفکیک بودجه جاری و ارزی، ارائه گزارش عملکرد بودجه تعهدی در مقایسه با بودجه نقدی از موارد پیشنهادی دیوان محاسبات کشور برای اصلاح ساختار نظام بودجه ریزی است.

دیگر خبرها

  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • ناراحتی ستاره بایرن: خیلی بهتر از رئال بودیم
  • صداقت: این جدول از نظر نساجی اشتباه است
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • نکونام: به نتایج دیگر تیم ها توجه نمی کنیم/با حضور مالکان جدید به آینده استقلال امیدوار هستم
  • تمام خدمه کشتی پرتغالی توقیف‌شده در سلامت کامل هستند
  • تمام خدمه کشتی پرتقالی توقیف‌شده MCS در سلامت کامل هستند
  • ده روسی: یک امتیاز را مقابل ناپولی زنده کردیم اما خواسته متفاوتی داشتیم
  • آرزوی ستاره آرسنال: خدانکند سیتی امتیاز از دست بدهد!