Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید گفت: از ابتدای امسال ۴۹۰ میلیارد تومان تسهیلات کارآفرینی به متقاضیان پرداخت و ۲۴ هزار طرح را مورد حمایت قرار داده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در گفت و گو با خبرنگار زرین خبر در حاشیه افتتاح طرح کارآفرینی در میاندوآب با اشاره به پیش بینی انجام گرفته برای اشتغال زایی تا پایان امسال، اظهار کرد: لایحه ای که دولت به مجلس برد و با کمکی که مجلس در راستای این لایحه مبنی بر اینکه بتوانیم ۱/۵ میلیارد دلار از محل منابع صندوق توسعه ملی را به صورت ریالی در حوزه روستایی تسهیلات با عاملیت چند بانک و صندوق پرداخت کرد، کمک خوبی برای انجام حمایت ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید افزود: پیش بینی ما این است که ۷۰ هزار طرح را امسال بتوانیم حمایت کنیم که این لایحه تصویب شده در مجلس می تواند این مقدار را به دوبرابر افزایش دهد.

وی گفت: در صورت تایید این لایحه در شورای نگهبان و ابلاغ آن، پیش بینی می کنیم که تا پایان امسال بتوانیم ۱۵۰ هزار نفر و طرح را مورد حمایت قرار دهیم.

نوراله زاده با بیان اینکه از ابتدای امسال ۴۹۰ میلیاردتومان تسهیلات توسط این صندوق پرداخت شده است، تصریح کرد: از ابتدای امسال تا کنون ۲۴ هزار طرح را مورد حمایت قرار داده ایم.

مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید با اشاره به اینکه سال گذشته یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۶۵ هزار طرح را حمایت کردیم که برخی برای تثبیت اشتغال و برخی نیز برای ایجاد فرصت شغلی بودند.

وی افزود: با اقدامات انجام گرفته در سال گذشته نزدیک به ۱۰۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان گفت: با احداث ۳۴ باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، ۴۹۵۰ مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، محمد فرهاد، مدیرعامل شرکت آبفای کردستان با بیان این مطلب، اظهار داشت:در قالب طرح جهاد آبرسانی، تاکنون 250 کیلومتر خط انتقال آب، 111 کیلومتر شبکه توزیع آب، 20 باب ایستگاه پمپاژ، حفر و تجهیز 8 حلقه چاه و بهسازی 4 دهنه چشمه در روستاهای مشمول این طرح اجرا شده است.

وی افزود: با احداث 34 باب مخزن از ابتدای طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان، 4950 مترمکعب ظرفیت برای ذخیره سازی آب در این مخازن ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت آبفای کردستان خاطرنشان کرد: طرح جهاد آبرسانی به روستاهای استان به منظور محرومیت زدایی و رفع تنش آبی روستاهای استان با اعتبار 528 میلیارد تومان و برای 169 روستا از ابتدای سال 1401 آغاز شده و در حال حاضر 48.6 درصد پیشرفت دارد.

فرهاد تصریح کرد: این طرح 67 هزار نفر از جمعیت روستایی استان را زیر پوشش قرار خواهد داد و با اتمام آن شاخص بهره مندی جمعیت روستایی از آب شرب بهداشتی و سالم به صورت پایدار از 80 درصد به 86 درصد ارتقاء خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان افزود: پس از اتمام طرح فعلی جهاد آبرسانی، قرارداد دوم نیز برای 120 روستای دیگر استان با اعتبار 10 هزار میلیارد ریال و در صورت تأمین اعتبار آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش ۵۰۰۰ مترمکعبی مخازن آب روستاهای کردستان
  • ۵۵ درصد از واحد‌های فرسوده در بافت‌های تاریخی قرار دارند
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پرداخت تسهیلات به ۵۳۴ طرح تولید و کارآفرینی خراسان جنوبی
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها در راستای تحقق رشد تولید
  • ضرورت کارآفرینی برای زندانیان و خانواده آن ها