Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: آمریکا در پشت پرده پرورش و توسعه گروه‌های تروریستی در جهان است و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی از اهداف اصلی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه غرب آسیاست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به‌نقل از روابط‌عمومی سپاه فجر استان فارس، سردار سید‌هاشم غیاثی به همراه جمعی از مسئولان سپاه فجر استان فارس با جواد صابر جانباز مدافع حرم اهل بیت (ع) دیدار و و ضعیت سلامت وی را جویا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار غیاثی در این دیدار با بیان اینکه مدافعان حرم اهل استان فارس کارنامه درخشانی در مقابله با جبهه کفر و گروه‌های تروریستی در سوریه دارند، اظهار داشت: اخلاص، ایثار و از جان گذشتگی شهدای مدافع حرم و رزمندگان جبهه مقاومت شکست‌ها و ضربه‌های سنگینی را به گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه حمایت استکبار جهانی و برخی کشورهای مرتجع منطقه از تروریست‌های تکفیری امری واضح و غیرقابل انکار است، گفت: آمریکا در پشت پرده پرورش و توسعه گروه‌های تروریستی در جهان است و تضعیف جبهه مقاومت اسلامی و ایجاد حاشیه امن برای رژیم صهیونیستی از اهداف اصلی آمریکا و هم پیمانانش در منطقه غرب آسیاست.

فرمانده سپاه فجر با انتقاد از سکوت مجامع و سازمان‌های بین‌المللی نسبت به جنایات داعش و گروه‌های تروریستی در سوریه و عراق، افزود: آمریکا و هم پیمانانش نه تنها با فروش تجهیزات نظامی به عربستان از حمله نظامی به یمن حمایت تسلیحاتی می‌کنند بلکه چشمان خود را بر روی جنایات آل سعود نسبت به مردم مظلوم یمن نیز بسته‌اند این‌ها خود گُواه پوچ بودن ادعاهای حقوق بشری دولت‌های غربی و سازمان‌های بین‌المللی است.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه، گفت: ترویج فرهنگ شهادت و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) در جامعه نه تنها نسل نوجوان و جوان را از آسیب‌های اجتماعی مصون می‌کند بلکه اقتدار و امنیت پایدار کشور را تضمین می‌کند.

سردار غیاثی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ مقاومت و شهادت که برگرفته از حماسه کربلا و امتداد آن در دفاع مقدس است رمز پیروزی جبهه مقاومت اسلامی و مدافعان حرم اهل بیت (ع) در مقابل گروه‌های تروریستی است.

وی با تاکید بر اهمیت تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم، گفت: پیگیری امور فرزندان و حل مشکلات خانواده‌های شهدا، جانبازان و رزمندگان مدافع حرم و رفع مشکلات آنها از وظایف مهم مسئولان سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی کشور است.

فرمانده سپاه فجر خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ تجلیل از خانواده‌های شهدا و تقدیر از جانبازان و رزمندگان اسلام موضوعی استکه باید مورد توجه مسئولان فرهنگی کشور قرار بگیرد.

انتهای پیام/

R41382/P41362/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست

به گزارش خبرگزاری مهر، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا امروز شنبه در حساب کاربری خود در رسانه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) در اقدامی عوام فریبانه با به تصویر کشیدن یکی از آزادشدگان از سوی گروه های مقاومت فلسطینی ادعا کرد: تا زمانی که همه گروگان ها (اسیران) مانند «ابیگل» (Abigail) که توسط (مقاومت اسلامی فلسطین) حماس از خانواده های خود جدا و نگهداری شده اند، به آغوش خانواده های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت!

رئیس جمهور آمریکا با نادیده گرفتن شرایط طاقت فرسای هزاران اسیر مظلوم فلسطینی در بند اشغالگران قدس در این خصوص مدعی شد: به آنها قول می دهم. به خانواده های آنها قول می دهم.

این در حالیست که «جو بایدن» تصویری از دیدار خود با «ابیگل» که توسط گروه های مقاومت فلسطینی آزاد شده است را در این پیام عوام فریبانه به اشتراک گذاشته است!

کد خبر 6090369

دیگر خبرها

  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تجمع دانشجویان قزوینی در حمایت از خیزش دانشجویان در آمریکا
  • سنگ‌اندازی واشنگتن در توافق راهبردی عراق و ترکیه
  • موضع‌گیری جدید «بایدن» درباره اسیران صهیونیست
  • نشست مهم رهبران گروه‌های مقاومت فلسطین در پرتو تحولات پر شتاب میدانی و سیاسی برگزار شد
  • دیدار مهم سران گروه‌های مقاومت فلسطین
  • تداوم جنگ پس از ۲۰۰ روز نشان دهنده توان مقاومت است
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • پشت پرده حملات تروریستی در ایران و روسیه
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است