Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - سرمربی تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: تیم فوتسال آپکو پارس قم در لیگ برتر فوتسال جوانان کشور در آخرین ثانیه‌ها فرصت پیروزی را از دست داد.

حسن عبدی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: تیم فوتسال آپکو پارس در سومین روز از مسابقات فوتسال دسته برتر جوانان کشور در دور رفت اولین امتیاز خود را به دست آورد اما این تساوی در حالی به دست آمد که آپکو پارس در یک قدمی کسب پیروزی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در ادامه دور رفت از فصل جدید رقابت‌های فوتسال دسته برتر جوانان کشور، تیم فوتسال آپکو پارس قم در سبزوار به دیدار تیم ثامن الحجج سبزوار رفت و در ‌نهایت برابر این تیم به تساوی بسنده کرد.

سرمربی تیم فوتسال آپکو پارس قم گفت: در این مسابقه، نماینده قم برابر ثامن الحجج به تساوی ۴ بر ۴ رسید در حالی که نیمه نخست این بازی با برتری ۳ بر یک تیم آپکو پارس قم همراه بود و در نیمه دوم، آپکو در آخرین ثانیه‌ها گل تساوی را دریافت کرد و پیروزی را از دست داد.

عبدی بیان داشت: تیم آپکو پارس قم در اولین بازی خود ۵ بر ۴ برابر یاران جوان هرمزگان شکست خورد و در بازی دوم در حالی که روز دشواری را برابر نتصوری کاشان سپری کرد ۶ بر یک نتیجه را به حریف واگذار کرد.

وی عنوان کرد: محمد نصر محمدی (۲ گل) و حمیدرضا اسماعیلی (۲ گل) برای تیم آپکو پارس قم برابر تیم ثامن الحجج سبزوار گلزنی کردند ضمن اینکه چهارمین مسابقه تیم آپکو پارس قم برابر تیم انصار المهدی فسا برگزار می‌شود و نماینده قم پس از بازی با این تیم ۲ مسابقه دیگر نیز در دور رفت در پیش خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتسال آپکو پارس قم تصریح کرد: یاران جوان بندر عباس، منصوری کاشان، ثامن الحجج سبزوار، انصار المهدی فسا، کمیل کریمان کرمان و شهروند ساری حریفان تیم آپکو پارس قم را در این مرحله از مسابقات تشکیل می‌دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی «پرهام مقصودلو» برابر شطرنج باز اتریشی

 به گزارش تابناک، سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو در جدال برابر استاد بین‌المللی جورج فرویس بازیکن تیمِ اسکواوتاکرینگ که در جدول رده‌بندی مسابقات شطرنج لیگ برتر اتریش در جایگاه ششم قرار دارند با مهره سفید مقتدرانه به پیروزی رسید.

سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو که هم‌اکنون در رده شطرنج‌بازان آماده و برتر دنیا قرار گرفته به همراه یارانش در تیم لینتس مقتدرانه با اختلاف امتیازی چشم‌گیر طی این مدت در صدر جدول بوندس‌لیگا اتریش قرار گرفته‌اند.

سوپر استاد بزرگ پرهام مقصودلو با لایو ریتینگ ۲۷۳۲.۰ و با یک رتبه صعود هم‌اکنون رتبه ۱۹ در میان شطرنج‌بازان برتر جهان است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • (ویدئو) شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش و درگیری شدید در پایان بازی
  • فوتسال ۴ جانبه ویتنام؛ شکست ایران برابر مغرب در نخستین گام
  • شکست تیم ملی فوتسال ایران برابر مراکش/ شمسایی نگران دفاع باشد
  • شکست تیم ملی فوتسال برابر مراکش
  • صف آرایی تیم فوتسال افغانستان در برابر مالزی
  • پیروزی شهرداری ارومیه مقابل شهداب یزد
  • پیروزی تیم ملی فوتبال ایران برابر ترکمنستان در نیمه اول
  • دو دیدار مهم برای تیم ملی هاکی روی یخ ایران/ حرکت به سمت قهرمانی
  • تیم فوتسال افغانستان به پیروزی رسید
  • پیروزی «پرهام مقصودلو» برابر شطرنج باز اتریشی