Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران - هوشنگ نصیری پرکوهی رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران ضمن اعلام این خبر افزود: دوازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی با حضور اساتید و بزرگان روابط عمومی و با همت انجمن متخصصان روابط عمومی و با همکاری دانشگاه‌ها، روابط عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی و دولتی در دو بخش رقابتی و آموزشی در دو گروه تهرانی و استانی در مرکز همایش های خانه هنرمندان ایران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : در جشنواره مذکور آثار ارسالی در بخش های بهترین برنامه انتشاراتی ، نشریه داخلی برتر ، انتشارات برتر روابط عمومی ، برترین انتشارات الکترونیکی ، برترین تبلیغات مکتوب ، بهترین تحلیل محتوا ، انتخاب کارشناس برتر انتشارات روابط عمومی و انتخاب بهترین نحوه ارائه آثار ارزیابی که پس از داوری این اداره کل در بخش چاپ کتاب و تبلیغات مکتوب موفق به کسب رتبه گردید.
نصیری پرکوهی اظهار داشت : بیش از 150 دستگاه و ارگان دولتی و خصوصی با ارسال 1800 اثر در جشنواره مذکور شرکت نمودند.
رئیس روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مازندران خاطر نشان ساخت: کسب این رتبه مرهون تلاش ، همراهی و همکاری همه عزیزان علی الخصوص هدایت و پشتیبانی مدیرکل محترم ، معاونین و کلیه همکاران زحمتکش در تمامی بخشها و قسمتهای مختلف این اداره کل ، ادارات تابعه و همچنین خبرنگاران و اصحاب رسانه بوده که امیدواریم با حمایت همه جانبه همه عزیزان و مسئولین در استمرار این حرکت ، شاهد موفقیت های پیاپی و چشمگیری باشیم.

۴۶

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت:  این حادثه حوالی ساعت ۱۲ امروز در منطقه رباط سفید در جاده مشهد به سمت تربت حیدریه رخ داد.

محمد علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه ناوگان اورژانس شامل یک بالگرد و ۲ آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهدگفت:: تمامی مصدومان این حادثه به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۰ درصدی رسیدگی به تخلفات حمل و نقل جاده ای استان قم
  • تصادف با تریلر در جاده تربت حیدریه یک کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • ایمنی جاده جلفا به سیه رود با حذف پیچ های خطرناک تأمین می شود
  • حذف پیچ‌های خطرناک محور جلفا به سیه‌رود
  • حذف پیچ های خطرناک جاده جلفا به سیه‌رود
  • تشریح عملکرد اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان در سال گذشته
  • بازگشایی محور رودبار جنوب به کهنوج در کرمان
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • گام‌های پایانی عملیات تعریض و بهسازی جاده یزد - خضرآباد