Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس البرز صبح امروز با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار ابوالفضل اسلامی در مراسم کلنگ‌زنی مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس البرز که با حضور مسئولان استانی صبح امروز در پارک جهان‌نما برگزار شد، اظهارداشت: مرکز فرهنگی و باغ موزه دفاع مقدس البرز آخرین مرکزی است که در کشور کلنگ‌زنی و احداث می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زمین این مرکز در بهترین نقطه استان البرز اختصاص یافته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و ارزش‌‌های دفاع مقدس البرز با بیان اینکه زمین این مرکز 43 هزار متر مربع است، بیان کرد: تنها زمین بایر این پارک 110 هکتاری، این زمین است که در آن مرکز فرهنگی دفاع مقدس احداث می شود.

وی با بیان اینکه کاربری این زمین با تلاش مسیولان و متولیان تغییر یافته است،عنوان کرد: این مرکز در چهار فاز برنامه‌ریزی شده که فاز اول آن که امروز اجرایی می شود ساختمان مرکز اسناد دفاع مقدس البرز با زیر بنای2250 متر مربع است.

سردار اسلامی ادامه داد: این ساختمان تا خرداد 97 به پایان می‌رسد که بودجه آن به صورت کامل تامین شده است.

وی با بیان اینکه فاز دوم خود موزه است،گفت: استاندار البرز پیگیر موزه آن است و بخشی از بودجه آن تامین شدهو فاز بعدی مسجد خرمشهر و محدوده خط مرزی و فاز چهارم همسالن همایش در متراژ 21 هزار متر مربع است.

انتهای پیام/

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: پیکر شهیدان دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» شناسایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج دانش کهن  ظهر امروز در جمع خبرنگاران  با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا گفت: پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس «محمدرضا غضبان احمدی» و «جهانگیر بیات» پس از سال ها دوری از وطن، تفحص، شناسایی و با همکاری امور ایثارگران سپاه و متولیان امر، مراتب شناسایی پیکر مطهر به خانواده معظم شهید اطلاع‌رسانی شد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز افزود: پیکر شهید «محمدرضا غضبان احمدی» روز جمعه مورخ 14 اردیبهشت ماه پس از اقامه نماز جمعه مهرشهر از مصلی مهرشهر تشییع و در گلزار شهدای امام زاده طاهر(ع) به خاک سپرده خواهد شد و شهید «جهانگیر بیات» روز شنبه 15 اردیبهشت ماه مصادف با سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از ساعت 10 از میدان نماز ماهدشت تشییع و در گلزار شهدای بی بی سکینه به خاک سپرده خواهد شد.

نیاز 290 همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران انتصاب سرپرست اداره کل بنیاد شهید استان البرز

گفتنی است شهید «جهانگیر بیات» متولد یکم مهرماه سال 1342، بیست و یکم بهمن ماه سال 1361 در عملیات والفجر مقدماتی در فکه و  شهید «محمدرضا غضبان احمدی» متولد چهارم اردیبهشت ماه سال 1343، یکم مهرماه سال 1359 در عملیات تک دشمن در جاده خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل‌آمدند و سال‌ها پیکر مطهرشان جاویدالاثر بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • جایزه نوبل ایرانی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟
  • هویت ۲ شهید دوران دفاع مقدس در البرز شناسایی شد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شصت و دومین جایزه نوبل ایرانی ۶۲ منتخب خواهد داشت/ جایزه البرز(جایزه نوبل ایرانی) قدیمی‌ترین جایزه علمی کشور است
  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس
  • اختتامیه سومین جشنواره «افتخار من» برگزار می‌شود
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد
  • فاز نخست موزه دفاع مقدس زنجان سوم خرداد افتتاح می‌شود