Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسن نژاد در خصوص اعمال تحریم‌‌‌‌‌‌‌های جدید آمریکا علیه ایران گفت: باید پاسخی به دور از احساس، منطقی و محکم به این تحریم‌‌های جدید داده شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛محمد حسن نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج درباره اعمال تحریم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید مجلس سنا علیه ایران اظهار داشت: این رفتار آمریکا قبل از هر چیزی مزیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های زیادی برای ما دارد زیرا آن چیزی که مقام معظم رهبری در خشت خام می‌‌‌‌‌‌‌دیدند عده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ای در آینه هم ندیدند و از اول مذاکرات هم گفتند که به آمریکا اعتماد نکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بنیان گذار رهبر انقلاب چهل سال قبل از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام برد و بعضی‌‌‌‌ها باور نداشتند اما امروز رفتارهای آمریکا ثابت کرد که به آمریکایی‌‌‌‌ها نمی‌‌‌توان اعتماد کرد.

امام جمعه تبریز با اشاره به این مسئله که جسم و روح و جان برجام نقض شده است، تصریح کرد: باید به توانمندی‌‌‌‌‌‌‌های خودمان تکیهو آمریکا را باور نکنیم، قانون اقدام متقابل برجام تصویب شدهاما نباید مجلس و کمیسیون نظارت بر برجام واکنش احساسی نسبتبه این تحریم‌‌‌‌‌‌‌‌‌های جدید نشان دهد.

وی اذعان داشت: همانطور که سکوت مقابل این تحریم‌‌‌‌‌‌‌‌ها اشتباه است واکنش احساسی نیز اشتباه بودهو باید با نظر کمیسیون نظارت بر برجام و مشورتآنها اقدام متقابل انجام دهیم.

نماینده مردم مرند و جلفا درباره اقدامات متقابل تحریم‌‌‌‌های جدید آمریکا توضیح داد: می‌‌توان بعضی شرکت‌‌‌‌ها یا افراد آمریکایی را که شاید تعاملی نیز با ما نداشته باشند تحریم کردو اگرچه شاید تعاملی با ما ندارند اما اثر روانی و سیاسی فراوانی خواهد داشت.

وی عنوان کرد: روزی که اولین جلسه مجلس تشکیل شد باید نمایندگان درباره این تحریم‌‌‌‌ها بیانیه‌‌‌‌ای صادر کنند و قانون تحریم متقابل را اعمال کنند.

حسن نژاد در خصوص خوشبینی به برجام با توجه به نقض پی در پی برجام نیز ابراز کرد: از اول هم به برجام خوشبین نبوده‌‌‌‌‌‌‌‌‌ایم و آمریکایی ها رفتارشان با شوروی و مغرب را در مقابل ایران نیز ادامه دادند اما باید بدانند که اینجا ایران است و ولی فقیه دارد و ما به تلاش خودمان ادامه میدهیم و تسلیم آمریکا نخواهیم شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق

به گزارش «تابناک» به نق از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب، هفته‌نامه «خط حزب‌الله» در شماره اخیر خود نوشت: رهبر‌ انقلاب اسلامی اخیراً در جریان یک دیدار، با اشاره به اعترافات اندیشمندان غربی در خصوص اهمیت تاریخی و راهبردی عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهونیستی تأکید کردند که تاریخ منطقه غرب آسیا را باید به دو بخش قبل و بعد از عملیات وعده صادق تقسیم کرد.

کارشناسان منطقه‌ای و بین‌المللی در تحلیل پاسخ تاریخی و بی‌سابقه ایران، آن را فصل جدیدی در معادلات و قواعد منطقه می‌دانند؛ از جمله مرشایمر، نظریه‌پرداز و اندیشمند آمریکایی حوزه روابط بین‌الملل که هفته گذشته درباره عملیات وعده صادق گفته بود: این اولین‌‌بار است که کشوری قادر شده از سرزمین خود به اسرائیل حمله کند. این از منظر اسرائیل، واقعا شوکه‌کننده است. بعد از ۱۴ آوریل بازدارندگی رژیم صهیونیستی به شدت آسیب دید.

دیگر خبرها

  • جامعه نخبگانی غرب، مفهوم نامه سال ۹۴ رهبر انقلاب را امروز درک کرد
  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • از هند تا ایران؛ استقبال شاعران از غزل رهبر انقلاب
  • تعریف دولتمردان برجام از خود به خاطر نابودی یک دهه فرصت رشد اقتصادی!
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر انقلاب
  • نوسروده حجت‌الاسلام انصاری‌نژاد در استقبال از غزل رهبر
  • نظر رهبر انقلاب درباره اهمیت تاریخی عملیات وعده صادق
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»