Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌های راه استان مرکزی از روند اجرایی مطلوبی برخوردار است گفت: فعالیت تکمیل پروژه‌های نیمه تمام عمرانی حوزه راه استان مرکزی تسریع شود.

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، علی‌اکبر کریمی صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های راه و شهرسازی استان مرکزی که باحضور مدیران و مسئولان ارشد استان مرکزی انجام شد،با اشاره به برنامه بازدید از محور راه‌های استان مرکزی اظهار داشت: برنامه امروز یک اقدام مطلوب به منظور بازدید از محور‌ راه‌های شهرستان اراک، خنداب و کمیجان بود که از ورودی شهر اراک محور اراک-فرمهین این بازدید آغاز شد و مهم‌ترین پروژه‌ این محور پل تقاطع کنار گذر اراک است و این مکان که نقطه‌ای حادثه‌خیز است با حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی در حال کامل شدن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسئولان اعلام کردند که امسال قبل از فصل سرما این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد، همچنین درمحور داوود آباد که دارای پیچ خطرناکی است و تصادفات خطرناکی در آن منطقه رخ می‌دهد اقدامات بهسازی در حال انجام است و در مرحله زیرسازی قرار دارد.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محمور اراک به فرمهین گفت: در این محور اقدامات آسفالت، تعریض و احداث باند دوم در حال انجام است و محور آهنگران به کمیجان که در این مسیر هم در دو بخش یکی از سمت کمیجان و دیگری از سمت آهنگران به سمت ساروق در حال انجام اقدامات لازم است.

کریمی ادامه داد: یکی از پروژه‌های مهمی که در کمیجان امروز مورد بازدید قرار می‌گیرد بحث محور وفس به آب سه قلعه است که این محور به طور قطع سبب تحول بزرگی در این شهرستان می‌شود، در سال‌های قبل اقدامات اولیه در راستای آغاز این پروژه انجام شده اما متاسفانه نیمه کاره باقی مانده و با توجه به اینکه این پروژه برای این منطقه راه‌گشا و همچنین راه دسترسی این شهرستان را به تهران و ساوه بسیار کوتاه می‌کند امیدواریم در این بازدید تصیمات خوبی در راستای تکمیل این محور گرفته شود.

وی اضافه کرد: همچنین در رابطه با شهرستان خنداب لازم به ذکر محور اصلی شهرستان از پل دوآب تا خنداب در حال تعریض و بهسازی است و امیدواریم در بخش راه دسترسی جدیدی که از شهرستان خنداب به اراک در محور مهرآباد به سمت خنداب به منظور کوتاه‌تر کردن راه دسترسی شهرستان خنداب به اراک در نظر گرفته شده تصمیمات خوبی گرفته شود.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان عنوان کرد: در مجموع اقدامات خوبی انجام شده و همچنین برای این پروژه‌ها از محل اعتبارات سفر سال گذشته هیئت دولت اعتباراتی اختصاص پیدا کرده و امیدواریم با تقویت اعتبارات از محل اعتبارات استانی شاهد هرچه سریع تر کامل شدن این پروژه‌ها باشیم.

انتهای پیام/

R41371/P1336/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۷۹۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا

 

به مناسبت نهم اردیبهشت ماه و روز ملی شورا‌ها نشستی با حضور برخی اعضا‌ی شورای اسلامی شهر و روستای استان در استانداری مرکزی برگزار شد.

استاندار مرکزی گفت: سال گذشته افزون بر ۱۰۰۰ میلیار تومان در طرح های عمرانی روستایی هزینه شد.

مخلص الائمه افزود: بودجه عمرانی استان مرکزی برای شهر و روستا نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی نیز گفت: متاسفانه حوزه‌های فرابخشی ارتباط مستقیم با شهرداری و دهیاری ندارند لذا هزینه‌های آنها به صورت مستقیم تامین نمی‌شود و تصمیم بر این شد فرمانداران همکاری بیشتری در حوزه شهرستان‌ها داشته باشند. 

اسدی افزود: مقرر شد جلسات موضوعی با حضور مسئولان مربوطه در حوزه‌های مختلف برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • برخی شهرهای استان مرکزی با پدیده حاشیه‌نشینی روبرو است
  • پیشرفت ۶۳ درصدی کتابخانه مرکزی کرمانشاه
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود
  • مدارس نیمه‌تمام آذربایجان‌غربی تکمیل می‌شود
  • نهضت ملی مسکن در شهرستان جویم تسریع شود
  • وجود یکهزار و 700 کلاس درس نیمه تمام در آذربایجان‌غربی
  • تکمیل مدارس نیمه تمام آذربایجان‌غربی با جذب ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید