Web Analytics Made Easy - Statcounter

پلیس استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته یک خودرو و ۳ موتور سیکلت سرقتی مربوط به مالکان استان مرکزی را کشف کرد. به گزارش خبرگزاری صداو سیما ؛معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:وسایل نقلیه کشف شده در عملیات‌های پلیس استان مرکزی در ۲۴ ساعت گذشته عبارتند از:

پژو ۴۰۵ به شماره انتظامی ۴۳۲ج۸۶ ایران ۴۷

موتورسیکلت بشماره انتظامی ۵۱۶۵۶ ایران ۱۲۳

موتور سیکلت به شماره موتور ۲۹۷۵۵۵۵

موتور سیکلت به شماره انتظامی ۳۹۴۸۷ ایران ۵۳۳

سرهنگ خلجی از مالکان وسایل نقلیه کشف شده خواست با پلیس آگاهی استان مرکزی به شماره تماس ۲، ۱، ۸، ۴، ۰، ۱، ۸_۰، ۸، ۶ تماس گرفته و برای تحویل خودروی خود با در دست داشتن مدارک مالکیت به یگان انتظامی که توسط پلیس آگاهی اعلام میشود، مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برخی از وسایل نقلیه دیگرهم در عملیات‌های پلیس استان مرکزی کشف شده که مربوط به وسایل سرقت شده در دیگر استان‌های کشور است.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۰۵۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب

سردار علی، ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه نمایشگاه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه در گفتگو با خبرنگاران با موضوع ارتقای ایمنی خودرو‌ها افزود: در جلسات مستمر خود با شرکت‌های خودروساز داخلی که شخص استاندار تهران هم حضور دارند، نظرات و دیدگاه‌های خود را مطرح می‌کنیم تا معایب خودرو‌ها را برطرف کنند البته در این راستا تولید برخی خودرو‌ها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شده است.

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی درخودرو‌ها راهکار خوبی برای ممانعت از سرقت خودرو‌ها بوده و می‌تواند سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه بعد از سرقت باشد.

سردار، ولی پور گودرزی این را هم گفت که همکارانم طی چند روز گذشته در تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو‌ها و محتویات آن نقش داشتند، شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شده‌اند.

وی ادامه داد: از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه، ۱۵ دستگاه موتورسیکلت و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو دزدی، کشف و ضبط شد.

سردار، ولی پور گودرزی یادآور شد: این طرح‌های پلیس به صورت مستمر و هفتگی با موضوعات مختلف در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • خبر پلیس درباره مجهز شدن خودرو‌های داخلی به ردیاب
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • داداش کلاه یادت نره 
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی از پارکینگ‌ها تا این تاریخ
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • کشف وسایل نقلیه سرقتی در مراغه
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل یکی از شهرک های مشهد
  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد