Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@22:01:01 GMT

جیمز کامرون ۳ «ترمیناتور» جدید می‌سازد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۱۰۲۶

جیمز کامرون ۳ «ترمیناتور» جدید می‌سازد

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از اسکرین دیلی، جیمز کامرون کارگردانی که «ترمیناتور» و «ترمیناتور۲: روز داوری» را کارگردانی کرده قصد دارد ۳ فیلم جدید از این مجموعه علمی-تخیلی را تهیه کند.

وی در مصاحبه‌ای گفت: در حال مذاکره با دیوید الیسون هستم که حق جهانی «ترمیناتور» و دنباله‌های آن را در سراسر جهان و بازار آمریکا در اختیار دارد که در آمریکا ظرف یک سال و نیم آینده به اتمام می‌رسد ما داریم درباره دنباله مسیر و این که چه کاری می‌توانیم بکنیم صجبت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین حالا طرح ساخت ۳ فیلم دیگر از این مجموعه مطرح است.

۳ فیلم آخر «ترمیناتور» شامل «ترمیناتور ۳: خیزش ماشین‌ها»، «رستگاری ترمیناتور» و «ترمیناتور جنسیس» با نقدهای ضعیفی روبه روشدند و فیلم آخر در سال ۲۰۱۵ در باکس آفیس کمتر از انتظار ظاهر شد.

کامرون با توجه به همین امر گفت: همه می‌دانند که من احترام زیادی برای فیلم‌هایی که بعدا ساخته شدند قایل نیستم.

وی افزود البته از فیلم آخر برای حضور آرنولد حمایت کرد چون آرنولد شوارتزنگر از دوستان صمیمی اوست و او نمی‌خواست این فیلم موفق نباشد.

وی گفت: آرنولد از ۳۳ سال پیش از دوستان صمیمی من است و من همیشه حامی او بوده‌ام.

بهار امسال آرنولد اعلام کرده بود در فیلم جدید «ترمیناتور» بازی می‌کند و افزوده بود در مذاکراتی که با کامرون داشته درباره این پروژه صحبت کرده است.

وی تاکید کرده بود که از سال ۲۰۱۹ دیوید کامرون دوباره صاحب حقوق رسمی مجموعه «ترمیناتور» خواهد شد و نقشی مستقیم در این پروژه خواهد داشت.

در واقع به زودی ۳۵ سال از زمان اکران فیلم اول «ترمیناتور» خواهد گذشت و به این ترتیب تاریخ انقضای حقوق رسمی آن و عدم قابلیت کامرون برای حضور در آن به پایان خواهد رسید.

به گفته آرنولد، کامرون فیلم را تهیه خواهد کرد و یک کارگردان دیگر در آن حضور خواهد داشت.

این در حالی است که کامرون اکنون مشغول فیلمبرداری چهار دنباله دیگر برای فیلم «آواتار» است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاریکاتور/ کامرون با سوالی دربارۀ ایران آچمز شد

وزیر خارجۀ انگلیس در حالی که از بی‌پروایی و خطرناک بودن حملۀ ایران به رژیم صهیونیستی سخن می‌گفت، مجری اسکای‌نیوز پرسید «اگر کسی یکی از کنسولگری‌های ما را بمباران کند، چه کار می‌کنیم؟» کامرون به‌عنوان یکی از حامیان اصلی رژیم صهیونیستی، با کمی تعلل و تردید پاسخ داد «ما واکنش بسیار شدیدی نشان می‌دهیم.» مجری گفت: این همان کاری است که ایران می‌گوید انجام داده. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070276 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بانوی فسایی با مصالح سنتی تنور نان بریزه می سازد
  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • نحوه بیدار کردن بچه ها از خواب، دو سبک زندگی متفاوت می سازد - سهیل رضایی (فیلم)
  • تارانتینو نظرش عوض شد ؛ «منتقد سینما» را نمی‌سازد
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • ۵ فیلم‌نامه مجوز ساخت گرفتند/ رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • اسرائیل از هفتم اکتبر با سرعت بیشتری شهرک می‌سازد
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • کاریکاتور/ کامرون با سوالی دربارۀ ایران آچمز شد