Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با تاکید بر افزایش جامعه هدف بیمه‌ای در روستاهای کشور، گفت: ۲۳ میلیون روستایی کشور زیرپوشش خدمات بیمه‌ای هستند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، صمدالله فیروزی ظهر امروز در ستاد راهبردی توسعه بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مازندران در استانداری با اشاره به فعال‌بودن 21 صندوق بیمه ای در کشور اظهار داشت: دولت موظف است نسبت به افزایش سهم بیمه ای روستاییان و عشایر در کشور اقدام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صندوق بیمه اجتماعی روستاییان تنها صندوقی بوده که با هدف شناسایی و بیمه روستاییان و عشایر کشور ایجاد شده است.

قائم صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور با اشاره به اینکه شش میلیون و 400 هزار خانوار روستایی کشور از مزایای صندوق بیمه روستاییان و عشایر بهره‌مند هستند، تصریح کرد: 23 میلیون نفر از این جمعیت در کشور تحت پوشش بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر هستند.

فیروزی با بیان اینکه وضعیت پوشش بیمه‌ای استان‌هایی که روستا محور هستند چندان مطلوب نیست، افزود: در تلاش هستیم با پوشش بیمه به روستاییان، ضریب ماندگاری آنان را در روستاها بیشتر کنیم.

وی با اعلام اینکه دولت سهم خود را به خوبی برای افزایش سهم بیمه روستاییان و عشایر ایفا می‌کند، گفت: اراده برای تحقق سهم مدیران استانی در روستاهای کشور ایجاد شود.

قائم مقام صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور با اشاره به اینکه همگان به روستاییان کشور بدهکار هستیم، تصریح کرد: باید سهم بیمه روستاییان و عشایر کشور در برخی استانها افزایش یابد.

حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز با اشاره به اینکه ورزش بستر مناسبی برای توسعه دارد، گفت: بخش عمده‌ای از ورزشکاران حرفه‌ای ما در روستاها زندگی می‌کنند که بسیاری از آنان بیمه روستایی و عشایر نیستند که امیدواریم بتوانیم این همپوشانی را صورت دهیم.

دلاور حیدرپور، رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران نیز با اشاره به اینکه باید تلاش شود تا روستاییان فاقد بیمه باید از طریق صندوق بیمه زیرپوشش قرار بگیرند، افزود: می‌توانیم از طریق صندوق حمایتی کشاورزی در روستاها در افزایش جامعه هدف بیمه ای روستاها اقدام شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم از ظرفیت مراکز خدمات حمایتی کشاورزی، روستاییان را عضو صندوق اجتماعی کشاورزی شوند، تصریح کرد: مازندران استان کشاورزی بوده و باید بیمه اجتماعی روستاییان به سامان مناسب برسد.

انتهای پیام/

R41358/P41362/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت دولت بوده و در این راستا در این استان می‌توان از ظرفیت بنیاد مسکن نهایت بهره‌برداری را کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن آذربایجان‌غربی اظهار کرد: اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در آذربایجان‌غربی با جدیت دنبال می‌شود و روستاها نیز ظرفیت بزرگی هستند که می‌توان از این بخش نیز استفاده لازم را کرد.

وی افزود: اجرای طرح‌های مسکن در روستا به‌صورت ویلایی ساخت بوده و این امر اشتیاق متقاضیان ساکن روستا را نیز بیش از پیش افزایش می‌دهد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: این اداره کل آمادگی لازم را دارد تا در اجرای هر چه بهتر طرح نهضت ملی مسکن روستایی شرایط لازم را فراهم کند.

عطایی تاکید کرد: اجرای این طرح نیازمند همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن بوده تا شاهد اجرای متناسب طرح نهضت ملی مسکن روستایی در آذربایجان غربی باشیم.

کد خبر 748891

دیگر خبرها

  • روستایی که سهم لک لک ها شد | لک لک هایی که روستاییان را مجبور به خانه سازی کردند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • افزایش ۴۰ درصدی تعرفه روانشناسی پاسخگو نیست/شرکت های بیمه‌ای به بحث پوشش خدمات روانشناسی ورود کنند
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارائه آموزش‌های مهارتی به روستاییان و عشایر خوزستان
  • آموزش مهارت روستائیان باعث تقویت و پایداری توسعه روستا است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • تاثیر افزایش دستمزدها در رشد تعداد بیمه‌شدگان
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی / همسان‌سازی یا افزایش حقوق کدامیک مهم‌ترند؟
  • کتابخانه‌های سیار نیاز کتابخوانی عشایر را برطرف می‌کند