Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس گفت: طرحی از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای مقابله با بدعهدی آمریکا به صحن مجلس آمد که کلیات آن تایید شد ولی بخاطر به روزرسانی و تصمیم بهتر دوباره به کمیسیون فرستاده شد، امیدواریم هرچه سریعتر این طرح را به صحن مجلس بیاورند و با حداکثر رای تصوب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عین اله شریف پور در گفتگو با خبرنگار آراز سسی با اشاره به اینکه مجلس نمایندگان آمریکا طرح جامع تحریم‌های ایران، روسیه و کره‌شمالی را با ۴۱۹ رأی موافق و ۳ رأی مخالف تصویب کرد، گفت: پیش بینی می شد که این تحریم ها صورت بگیرد و دشمنی آمریکا با کشورمان مربوط به دیروز و امروز نیست بلکه به پیروزی کشورمان با ظلم بر می گردد.

وی تصریح کرد: دشمنان از اول انقلاب خصومت با کشورمان را شروع کرده اند و برای اینکه این موضوع را بهتر درک کنیم باید نگاهی به تاریخ کشورمان بیاندازیم.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس با تاکید بر وصیت سیاسی امام خمینی(ره) و بیانات مقام معظم رهبری افزود: رابطه کشور ما با آمریکا همچون رابطه گرگ و میش است و دولت مردان، مسئولان و مردم نباید فریب لبخند آنها را بخورند.

به گفته وی اولین گام برای مقابله با این اقدامات حفظ وحدت و ترجیح دادن منافع ملی به منافع شخصی است، هر جایی که منافع ملی را به منافع شخصی ترجیح دهیم به اهدافمان می رسیم.

شریف پور گفت: مقام معظم رهبری محور است، باید در هر شرایطی گوش به فرمان بوده و برای حفظ وحدت کشورمان باید تمام اختلافات بین گروه ها و احزاب را کنار بگذاریم.

وی اظهار کرد: کنار گذاشتن مشکلات به معنای عدم نقد کردن نیست، نقد کردن بسیار خوب است ولی نقدی که منصفانه و سازنده باشد.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس افزود: باید خود اتکا باشیم و این موضوع را باور کنیم که هر کاری بخواهیم می توانیم انجام بدهیم.

شریف پور گفت: دشمن امروزه از باب اقتصاد می خواهد به کشورمان فشار بیاورد و ما نیز باید از این باب وارد شویم و به موضوع تولید توجه ویژه کنیم.

وی تصریح کرد: وقتی تولید افزایش یافته و دورن زا باشد رفته رفته اشتغال ایجاد شده و مشکلات از بین می رود.

وی با اشاره به غنی بودن کشورمان اظهار کرد: کشورمان از لحاظ نیروی انسانی، معادن، آب و خاک غنی است و هر موقع اراده کنیم به اهدافمان می رسیم.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران در مجلس در پاسخ به این سوال که در این تحریم‌ها علاوه بر ایران، کره شمالی و روسیه هم تهدید شده‌اند و اینکه آیا ایران می‌تواند با کشورهای مذکور ائتلاف اقتصادی تشکیل دهد برای مقابله با تهدید‌ها، افزود: تحریم آمریکا نمی تواند کشورمان را با مشکل و شکست مواجه کند، ترامپ فردی بی تدبیر و بی عقل است.

به گفته وی کشورمان ۳۷ سال پیش روی پای خود ایستادن را یاد گرفته است و اینطور نیست که ما خودمان را با کره شمالی در یکجا بگذاریم.

شریف پور با اشاره به روابط بین المللی کشورمان گفت: کشورمان بجز چند کشور که در راس آنها آمریکا قرار دارد، هیچ مشکلی با سایر کشورها نداشته و ملت های دیگر کشورمان را به عنوان نماد آزادی می دانند.

وی تصریح کرد: تعامل کشورمان و روسیه به دلیل موقعیت منطقه بسیار مهم است و این تعامل موجب شده است تا مشکلات بسیاری در منطقه حل شود.

نماینده مردم ماکو، شوط، پلدشت و چالدران با اشاره به تحریم های اخیر افزود: ما به مفاد برجام پایبند بوده و به هیچ عنوان از حق خود نمی گذریم.

شریف پور با اشاره به بدعهدی آمریکا گفت: طرحی از طرف کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی برای مقابله با بدعهدی آمریکا به صحن مجلس آمد که کلیات آن تایید شد ولی بخاطر به روزرسانی و تصمیم بهتر دوباره به کمیسیون فرستاده شد، امیدواریم هرچه سریعتر این طرح را به صحن مجلس بیاورند و با حداکثر رای تصوب شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، ریگوری ماشکوف، سفیر وظایف ویژه در وزارت امور خارجه روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد برنامه های آمریکا برای استقرار موشک های میان برد و کوتاه برد در منطقه آسیا و اقیانوسیه به طور اجتناب ناپذیری به یک مسابقه تسلیحاتی موشکی منجر خواهد شد و روسیه مجبور به پاسخگویی به تهدیدات جدید برای امنیت خود و اتخاذ تدابیری برای تضمین آن خواهد شد.

به گفته ماشکوف از جمله اقدامات برای تأمین امنیت روسیه در این حوزه، بازدارندگی هسته‌ای است.

وی در ادامه افزود: روشن است که این نوید خوبی برای ثبات جهانی نیست. طرح‌های آمریکا، در صورت اجرا، ناگزیر موجی قوی از یک مسابقه تسلیحاتی موشکی چندجانبه با تمام عواقب ناشی از آن را برمی‌انگیزد.

این مقام روس همچنین گفت: ما به نوبه خود مجبور خواهیم بود به تهدیدات جدید علیه امنیت خود پاسخ دهیم و همه اقدامات لازم را برای اطمینان از این امر از جمله در صورت لزوم در زمینه بازدارندگی هسته ای انجام خواهیم داد. در نهایت، تأسیسات حساس روسیه، از جمله مراکز فرماندهی و پایگاه‌ها، ممکن است افشا شود.»

کد خبر 6098040

دیگر خبرها

  • مسکو: با استقرار موشک‌های آمریکا در آسیا-اقیانوسیه مقابله می‌کنیم
  • آماده باش دستگاه‌های اجرایی البرز با اعلام هشدار هواشناسی
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • چرا صهیونیست‌ها جرأت مقابله با حملات یمن را ندارند؟
  • آماده باش تیم‌های عملیاتی نیشکر برای مقابله با آبگرفتگی
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • دانشگاه رازی آماده پذیرش دانشجویان و اساتید اخراجی آمریکا
  • تذکر معنادار امام جمعه تبریز به کاندیداهای دور دوم تبریز در انتخابات مجلس
  • پنتاگون اعلام کرد پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند
  • پنتاگون پدافند هوایی اردن را تقویت می‌کند