Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) پس از ورود به شوش با خانواده برادران شهید میرولی در شهرستان شوش دیدار کردند و آنها را مورد تفقد قرار دادند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شوش، خادمان حرم مطهر رضوی همراه با بیرق متبرک حضرت امام رضا(ع) صبح امروز به منظور دیدار با اقشار مختلف مردم، خانواده شهیدان، مسئولان محلی وارد شهرستان شوش شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه همه ساله به مناسبت دهه کرامت و میلاد حضرت امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

این خادمان پس از ورود به شهرستان شوش مورد استقبال اقشار مختلف مردم شهیدپرور و جمعی از مسئولان محلی قرار گرفتند.

در این سفر فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شوش، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و دیگر مسئولان محلی خادمان ثامن‌الائمه(ع) را در این شهرستان همراهی کردند.

همچنین خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) با خانواده برادران شهید میرولی در شهرستان شوش دیدار کرده و آنها را مورد تفقد قرار دادند.

همچنین به مناسب 5 مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه، خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) با امام جمعه شهرستان شوش دیدار کردند.

خادمان ثامن الائمه(ع) همچنین در ادامه حضور خود در شهرستان شوش به عیادت بیماران بستری در بیمارستان نظام مافی شوش رفتند.

انتهای‌پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۱۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی ظهر دوشنبه در دیدار با فرماندار ویژه شهرستان دهلران، خادمی خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای کارکنان این مجموعه ذکر کرد و گفت: تعامل سایر دستگاه‌ها موجب تسریع در امورات بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد شد.

وی بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدا و اقداماتی در این زمینه اشاره و افزود: اختصاص اعتبار برای ساماندهی گلزار شهدای شهرستان و بویژه گلزارشهدای امامزاده سید اکبر (ع) از مطالبات است.

لطیف صادقی فرماندار ویژه دهلران نیز به رسالت بنیاد شهید در خادمی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران اشاره و افزود: وظیفه همه ما و دستگاه‌های اجرایی شهرستان است که خادم خانواده شهدا و ایثارگران باشیم و دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا وایثارگران کمترین کاری است که از دست ما بر می‌آید.

وی انقلاب اسلامی را حاصل خون شهدا و رشادت ایثارگران عزیز ذکر کرد و افزود: ما باید در عمل و خدمت به مردم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

کد خبر 6098249

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • تصاویری زیبا از همخوانی خادمان در چایخانه حضرت رضا(ع) | ویدئو
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • همایش فرهنگی ورزشی کاروان سفیران کریمه در زاهدان برگزار می‌شود
  • کرمانشاه میزبان خادمان حضرت معصومه (س) خواهد بود
  • خادمان حرم امام رضا (ع) در سوگ شهادت صادق آل عبا به عزاداری پرداختند
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد