Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@04:52:07 GMT

تجلیل از نائب قهرمان دوچرخه سواری جهان

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۱۸۷۳

تجلیل از نائب قهرمان دوچرخه سواری جهان

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازیزد؛ رکابزن یزدی دارنده دو مدال نقره مسابقات جهانی پیوند اعضاء با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان مورد تجلیل قرار گرفت.

محمدعلی طالبی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان ، سیداحمد هاشمی رئیس گروه توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و محمودحاجی حسینی مسئول روابط عمومی این اداره کل ، داود فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، مجتبی علمدار دبیر و اشرف صیاف نایب رئیس بانوان هیات ورزش های بیماری های خاص و پیوند اعضاء استان در پی کسب دو مدال نقره مسابقات جهانی پیوند اعضاء توسط محمدجواد حفظی در منزل وی حضور یافتند و از تلاش ها و افتخار آفرینی این ورزشکار یزدی تجلیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار یزد با تقدیر از عملکرد محمدجواد حفظی در مسابقات جهانی پیونداعضاء گفت:قطعا این دستاوردهای مطلوب حاصل برنامه ریزی ها و زحمات گسترده اداره کل ورزش و جوانان استان و هیات های ورزشی در سایه همدلی، تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه و به ویزه همت و غیرت ستودنی خود ورزشکار است که باید از این همت والا قدردانی کرد.

طالبی افزود: هدف و تلاشمان این خواهد بود با سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی به نحو مطلوبی از قهرمانان رشته‌های مختلف ورزشی حمایت کنیم تا آنها نیز بدون دغدغه در عرصه‌های بین‌المللی و جهانی نام ایران را در قله‌های بلند جهان طنین‌انداز کنند.

وی اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی و تلاش بیش از پیش شاهد حضور و افتخارآفرینی های جوانان یزدی در رشته های مختلف ورزشی در میادین بین المللی و جهانی باشیم .

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد هم ضمن گرامیداشت دهه کرامت گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان به عنوان یکی از رسالت های خود، حمایت از رشته های ورزشی و ورزشکاران مستعدی را در دستور کار دارد و از هر کمکی برای رشد و توسعه و تداوم موفقیت های ورزشکاران دریغ نخواهد کرد.

شریعتی افزود: خانواده ورزش استان به خود خواهد بالید چرا که علی رغم تمام کمبودها و اعتبارات ورزشکاران و هیات های ورزشی با تلاش و پشتکار افتخارآفرینی می کنند که امیدوارم در رشته های مختلف شاهد تداوم موفقیت ها باشیم.

وی ادامه داد: یکی از اصلی ترین مشکلات ورزشکاران اشتغال و هزینه های تجهیزات مورد نیاز رشته هاست که با توجه به ظرفیت های قانونی ایجاد شده در مجلس دهم و سیاست های دولت تدبیر و امید در حمایت از قهرمانان و مدال آوران ، دغدغه ورزشکاران مرتفع شود.

در پایان این مراسم لوح سپاس و هدایایی از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین هیات ورزش بیماران خاص و پیوند اعضاء به محمدجواد حفظی ورزشکار یزدی اهدا شد.

در این تجلیل مسئولین استان ضمن تبریک افتخار آفرینی مجدد دوچرخه سوار استان بر حمایت همه جانبه از وی با توجه به تلاش این ورزشکار برای تداوم قهرمانی تاکید داشتند.

حفظی همچنین در سال 94 در مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان به عنوان تنها ورزشکار این رشته در برزیل دو مقام طلا در کارنامه ورزشی خود دارد.

انتهای پیام/ ی

تاکیدبرحمایت همه جانبه از ورزشکاران استان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۱۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام

شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با بیان اینکه در استان ایلام ۳۶۴ هیئت ورزشی در رشته‌های مختلف فعالیت دارند، اظهار کرد: ۳۷ هزار و ۶۰۰ ورزشکار سازمان یافته در این تعداد هیئت ورزشی استان به فعالیت‌های ورزشی می‌پردارند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام در سال جاری، توسعه اماکن و فضا‌های ورزشی در نقاط مختلف استان به ویژه مناطق کمتر برخوردار است، تصریح کرد: سرانه ورزشی استان پیش از این، ۹۰ صدم متر مربع بوده است که این میزان با افتتاح طرح‌های مختلف ورزشی از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون، در سطح استان به ۹۸ صدم مترمربع افزایش یافته است.

شهبازی با اشاره به اینکه برای اولین بار اعتبار ورزشی استان طی سال‌های گذشته، برابر اعتبار ورزشی کلان شهر‌های کشور در دولت سیزدهم اختصاص یافته است، گفت: اعتبارات ورزشی استان با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۲۷۶ میلیارد ریال افزایش یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام با اشاره به اینکه ۶۴ طرح نیمه‌تمام ورزشی در آغاز کار دولت سیزدهم در استان وجود داشته است، گفت: از این تعداد طرح، از ابتدای کار دولت سیزدهم با تلاش مستمر و تعامل مسئولان ارشد استان، ۳۳ طرح تکمیل شده و در اختیار اقشار مختلف مردم و ورزشکاران استان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ۱۵ طرح ورزشی دیگر نیز تا دهه فجر سال جاری تکمیل می‌شود، یادآور شد: قبل از دولت سیزدهم در استان ۷۸ خانه ورزش روستایی وجود داشته است که این تعداد از ابتدای کار دولت سیزدهم تا کنون، به ۱۱۴ خانه ورزش روستایی افزایش یافته است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود
  • اعلام جزئیات حمایت مؤثر و مستمر از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • معرفی جوانان برتر همدان در جشنواره جوانان برتر ایران زمین
  • رئیس جمهور: این درخشش نشانه‌ای دیگر بر شایستگی‌های جوانان پویای این مرز و بوم است
  • تجلیل از مروجان فرهنگ پهلوانی 
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • آئین تجلیل از مروجین فرهنگ و منش پهلوانی در ساری