Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@14:49:28 GMT

مجمع عمومی بانک قوامین به زمانی دیگر موکول شد

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۲۰۰۲

مجمع عمومی بانک قوامین به زمانی دیگر موکول شد

پول‌نیوز - مهرداد مرادخانی با اعلام خبر فوق گفت : با عنایت به اینکه برابر مفاد اساسنامه بانک، مجمع عمومی عادی بایستی حداکثر ظرف 4 ماه پس از تاریخ پایان سال مالی تشکیل گردد، لذا با دعوت از سهامداران گرامی بانک قوامین ساعت 10 صبح مورخه 31/04/96 زمان برگزاری مجمع مذکور اعلام شد.

به گزارشگروه بانک و بیمهپول‌نیوز، رئیس اداره امور هیأت مدیره و مجامع بانک با اشاره به حضور 28 درصدی صاحبان سهام بانک در مجمع گفت : مدیرعامل محترم بانک در جمع سهامداران محترم به برخی از پرسش های حاضرین پاسخ گفته و گزارشی کوتاه از عملکرد بانک و ضرورت أخذ نظرات مراجع نظارتي بورس و بانك مركزي ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بنابراین گزارش مرادخانی گفت : در این پرسش و پاسخ که در فضایی صمیمی و توأم با همدلی اتفاق افتاد برخی سهامداران ضمن طرح سوالاتی درخصوص سهام بانک، مراتب قدردانی خود را از تلاش هیأت مدیره محترم بانک طی دو سال اخیر اعلام و اميد برای رسیدن به روزهای بهتر و اوج شکوفایی بانک وزین قوامین ابراز کردند.

گزارش روابط عمومی بانک می افزاید : مهرداد مرادخانی اضافه کرد در ادامه این نشست به خاطر عدم حصول حد نصاب لازم، عدم رسمیت مجمع به استحضار سهامداران محترم رسید و مقرر گردید حسب مقررات موجود متعاقباً نوبت بعدي مجمع عمومی عادی بانک با دعوت از صاحبان سهام جهت رسیدگی به دستور کارهای تعیین شده تشکیل گردد. وی افزود ضمن تقدیر و تشکر از حضور ، همراهی و اعتماد سهامداران محترم امیدواریم با اتخاذ تصمیمات مناسب در مجمع آتی ( که زمان آن متعاقباً اعلام خواهد شد) پاسخگوی حسن نیت سهامداران محترم باشیم.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۲۰۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند

به گزارش "ورزش سه"، اعضای تیم مدیریتی جدید باشگاه پورتو به رهبری آندره ویلاش بوآش، رئیس باشگاه، در هفتم می کار خود را آغاز خواهند کرد.

این بدان معناست که رئیس جدید باشگاه، 10 روز پس از انتخاباتی که در رقابت پینتو دا کاستا با بیش از 80 درصد آرا برنده شد، روی کار خواهد آمد.

اجبار آندره ویلاش بوآش برای برگزاری زودتر مراسم معارفه‌اش به‌عنوان رئیس باشگاه پورتو نتیجه داد. او عجله داشت تا هر چه زودتر این مراسم برگزار شود و باید مورد تایید هیئت مدیره قرار می‌گرفت.

لورنسو پینتو، رئیس مجمع عمومی باشگاه، استدلال‌های ارائه شده توسط برنده انتخابات را پذیرفته و مراسم را برای 7 می، ساعت 12 بعد از ظهر، در استادیو دو دراگو برنامه‌ریزی کرد.

طبق اعلام آبولا، با این حال، حتی اگر لورنسو پینتو مجمع عمومی سهامداران را یک روز پس از روی کار آمدن اعضای کادر جدید مدیریتی باشگاه تشکیل دهد، ویلاش بوآش در 29 مه، در صورتی‌که اوضاع خوب پیش برود، اختیار تام باشگاه را در اختیار خواهد گرفت.

ماده 377 قانون شرکت‌های تجاری در کشور پرتغال، مدت زمان لازم برای رعایت تشریفات قانونی انتقال مالکیت را 21 روز اعلام کرده است. ویلاش بوآش چند روز بعد از معارفه‌اش باید برای نشستن روی صندلی ریاست به‌صورت رسمی صبر کند.

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه پرسپولیس به انتشار برخی اخبار
  • مجمع عمومی سالانه «فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی» برگزار شد
  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • مخالفت روسیه با پیش‌نویس قطعنامه سازمان ملل درباره سربرنیتسا
  • طارمی دومین رئیسش در پورتو را می‌بیند
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس رسمی شد(عکس)
  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»