Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@13:43:34 GMT

دستگیری سارق فراری در اندیمشک

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۳۲۲۱

دستگیری سارق فراری در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری سارق فراری و سابقه دار ، توسط نیروی انتظامی اندیمشک خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از اندیمشک جوان،فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: فرمانده انتظامی اندیمشک از دستگیری سارق فراری و سابقه دار ، توسط نیروی انتظامی اندیمشک خبر داد.

سرهنگ محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: با تلاش و اقدامات پلیسی مامورین نیروی انظامی شهرستان اندیمشک سارق به عنف در کوی نیرو دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت به عنف، موضوع در دستور کار تیمی از پلیس اندیمشک گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس با انجام یکسری تحقیقات محلی و به کارگیری شگردهای خاص پلیسی، موفق شدند در یک عملیات ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اندیمشک با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: شهروندان باید حتی الامکان از عبور و مرور در مکان‌های خلوت به ویژه در ساعات پایانی شب به جهت پیشگیری از وقوع سرقت خودداری کنند.

سرهنگ محمد عزیزی تصریح کرد این سارق این در کوی جمهوری اسلامی (نیرو) اندیمشک با تهدید یک زن اقدام به ربودن جواهرات وی کرده بود.

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۳۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت

سرهنگ سید رضا صادقیان فرمانده انتظامی تفت بیان داشت: در راستای اجرای طرح آرامش در شهر عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشرافیت کامل اطلاعاتی و انتظامی و استفاده بهینه از ظرفیت‌ها درهفته گذشته اقدام به اجرای طرح آرامش و پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر از وجود معتادان متجاهر در سطح شهر و روستا‌های حوزه استحفاظی خود کردند.

وی بیان داشت: اقدامات صورت گرفته پلیس در راستای اجرای طرح سراسری آرامش در شهر با انجام کار اطلاعاتی منجر به دستگیری قاچاقچی و خرده فروش حرفه‌ای مواد مخدر در کمربندی یزد به تفت و کشف ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم مواد مخدر از نوع حشیش و تریاک شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تفت در پایان، ضمن خرسندی مردم و شهروندان از اجرای این طرح، مقابله اثربخش با مقوله مواد مخدر را نیازمند عزم همگانی همه دستگاه‌های مسئول، همچنین مردم و نهادینه سازی مشارکت‌های عمومی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • دستگیری قاچاقچی حشیش در تفت
  • دستگیری قاتل فراری در مهرستان سیستان و بلوچستان
  • دستگیری عامل چاقوکشی در ایلام
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارقان حرفه‌ای در بافق دستگیر شدند
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت