Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامری گفت: علیرغم تأکیداتی که مقام عظمای ولایت پیرامون عمل به قانون اساسی داشتند اما شاهد عمل خلاف قانون اساسی از سوی دولت‌مردان هستیم که در واقع اگر قانون را زیر پای خود بگذارند، به نوعی اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛عبدالله سامری در گفتگو با رهیاب با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند در مجلس، اظهار داشت: این موضوع را ما در مجلس نهم انجام دادیم که هدف از آن ماندن کاروسرمایه در حوزه منطقه آزاد اروند بود تا منطقه به چالش کشیده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در مجلس دهم عقیل کعبی نماینده آبادان در کمیسیون اقتصادی مجلس طرح تحقیق و تفحص را ارائه داده است.

وی افزود: جناب آقای زمانی یک مدیر بومی است که واقعا دلش برای منطقه می سوزد اما در مدیریت کلان منطقه آزاد اروند ضعف های متعددی وجود دارد که علیرغم مصوبه مجلس درمورد منع بکارگیری بازنشستگان اما بصورت وسیع از بازنشستگان استفاده می شود و ما شاهد آن هستیم که مصوبات مجلس و قانون اساسی در منطقه ازاد اروند رعایت نمی شود.

نماینده خرمشهر در مجلس با بیان اینکه کسانی که تخصصی در تجارت و سرمایه گذاری ندارند و بازنشسته هستند در سطوح منطقه آزاد ورود پیدا کردند، اظهار داشت: در مورد تخلفات صورت گرفته علاوه برتحقیق و تفحص در مجلس، صحبت هایی هم با سازمان بازرسی کل کشور شد که جناب اقای قاضی سراج اعلام کردند که پس از ابلاغ برنامه ششم توسعه به موضوع مناطق آزاد کشور به طور جدی خواهند پرداخت.

سامری گفت: علیرغم تأکیداتی که مقام عظمای ولایت پیرامون عمل به قانون اساسی داشتند اما شاهد عمل خلاف قانون اساسی از سوی دولت‌مردان هستیم که در واقع اگر قانون را زیر پای خود بگذارند، به نوعی اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارند.

وی با بیان اینکه انتصابات در مناطق آزاد رفاقتی است، عنوان کرد: ما از برادر عزیزمان جناب آقای زمانی انتظار داریم که جلوی تخلفاتی که بصورت کلان در حال انجام است را بگیرد تا شاهد سوختن جوانان آبادان و خرمشهر در آتش بیکاری نباشیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۳۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ابراهیم کاویانی با اشاره به اینکه وجود کالا‌های اساسی و ثبات قیمت‌ها نقش به سزایی در زندگی روزانه مردم دارد، گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۱۴۴ مورد نظارت و بازرسی از فروشگاه‌های فروش کالا‌های اساسی توسط واحد نظارت و بازرسی این مدیریت و کارگروه گشت مشترک شهرستان انجام شد.

وی افزود: ۶۵ مورد پایش از واحد‌های خبازی و ۷۷ مورد از فروشگاه‌های مرغ، قصابی‌ها و خواربار و میوه فروشی‌های سطح شهرستان انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد ادامه داد: پس از انحام این بازرسی‌ها سه پرونده تخلف از واحد‌های خبازی با ارزش ریالی ۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال در سامانه سیمبا ثبت شد.

وی به مردم توصیه کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف در فروش کالا‌های اساسی مراتب را به سامانه ۱۲۴ اطلاع داده تا با متخلفین برخورد قانونی شود.

دیگر خبرها

  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد | این خودروها از چه برندی هستند؟ + جزئیات
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی وارد کشور شد
  • نخستین محموله خودروهای هیبریدی واردات قطعی به قشم رسید
  • ورود نخستین محموله خودروهای هیبریدی به قشم
  • ورود نخستین محموله خودرو‌های هیبریدی واردات قطعی به قشم
  • نظر شورای نگهبان درباره آخرین مصوبات مجلس و اساسنامه‌های دولت + جزئیات
  • پایش و نظارت۱۴۴ فروشگاه کالای اساسی در عباس آباد
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید
  • سیاست ارزی غلط بانک مرکزی باعث کم اثر شدن رشد اقتصادی/قیمت کالاهای اساسی با قیمت ارز آزاد مچ شده است