Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محسن حجتی ظهر امروز در نخستین همایش بانوی آب و آینه سازمان بسیج جامعه پزشکی اصفهان اظهار داشت: بسیج جامعه پزشکی اصفهان یکی از قوی‌ترینمجموعه‌های بسیج جامعه پزشکی در کشور است که 25 هزار نفر حدوداً جامعه هدف حوزه سلامت هستند و 8 تا 9 هزار نفر بسیجی فعال همکاری دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه 6 استاد تمام حوزه پزشکی عضو سازمان بسیج جامعه پزشکی و عضو شورای آن هستند، افزود: هر کدام از این اساتید در حد یک وزیر بوده و در حوزه سلامت یک وزنه به حساب می‌آیند.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه 21 کانون بسیج جامعه پزشکی در استان اصفهان فعال هستند، گفت: در بیمارستان‌های اصلی اصفهان از جمله بیمارستان الزهرا یک کانون داریم؛ از لحاظ آمار اعزام تیم‌های پزشکی سالانه 150 تا 200 اعزام مصور و شناسنامه‌دار داریم، این در حالی است که بیش از 500 اعزام غیررسمی هم داریم.

وی با اشاره به فعالیت‌های پزشکان بسیجی در مناسبت‌هایی ازجمله هفته بسیج، هفته دفاع مقدس و دهه فجر بیان کرد: به عنوان مثال پزشکان عمومی و متخصص بسیجی در هفته بسیج ویزیت رایگان بیماران را به صورت داوطلبانه انجام می‌دهند.

حجتی با اشاره به تلاش‌های پزشکان در بیمارستان صحرایی مطرح کرد: در دهه کرامت اعزام 5 تیم تخصصی را به مناطق محروم اصفهان خواهیم داشت، 2 تیم عمومی به فلاورجان و 4 تیم تخصصی هم بهفریدناعزام می‌شوند و در بهارستان هم ایستگاه سلامت خواهیم داشت.

به گزارش فارس، در این مراسم صادقی نماینده مرکز تحقیقات رایانه‌ای حوزه علمیه اصفهان به معرفی محصولات این مرکز پرداخت و اظهار داشت: این مرکز قریب به 17 سال پیش شروع به کار کرده و محصولات آن به مناطق مختلف کشور و جهان رفته است؛ ازجمله موضوعات این محصولات نرم‌افزار سبک زندگی فردی از دوران نوزادی است.

در پایان این مراسم هم از 8 نفر از بانوان بسیجی حوزه سلامت در زمینه‌های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی تقدیر به عمل آمد.

انتهایپیام/خ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی حاجیان امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در نشست خبری به‌مناسبت چهلمین سالگرد تأسیس باغ رضوان اظهار کرد: بر اساس آمار دوربین تردد شمار، سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان تردد دارد.

وی افزود: در سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان غیر از وظایف ذاتی، شش محور و هدف را ترسیم کردیم و پروژه‌هایی برای آن تعریف کردیم.

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان تصریح کرد: رتبه نخست انجام امور واجبات شرعی را کسب کردیم و در این راستا نامه‌ای نیز از سوی مقام معظم رهبری دریافت کردیم.

خبر در حال تکمیل است…

کد خبر 751331

دیگر خبرها

  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • تردد سالانه ۸ میلیون زائر در آرامستان باغ رضوان
  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • 6100 نفر در قالب گروه‌های جهادی به مناطق محروم آذربایجان‌غربی اعزام شدند
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطا می‌شود
  • امتیاز ویژه برنامه اعزام به خارج از کشور در «ایران هلث» اعطاء می‌شود
  • جلوی سقوط آزاد کاهش جمعیت گرفته شد