Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:37:00 GMT

بزرگترین اورژانس غرب کشور در ملایر احداث می‌شود

تاریخ انتشار: ۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۸۴۷۰۵

بزرگترین اورژانس غرب کشور در ملایر احداث می‌شود

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه بزرگترین مرکز اورژانس غرب کشور در بیمارستان امام‌حسین(ع) ملایر از موقوفات سیفه دوله احداث می‌شود،گفت:شهرستان ملایر در کار‌های خیر و عام المنفعه در حوزه ‌بهداشت و‌درمان می‌تواندالگو باشد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ملایر محمد رضا عبادیان بعد از ظهر امروز در بازدید از بخش‌‌های درمانی بیمارستان امام حسین(ع) و بررسی مسائل و‌ مشکلات این بیمارستان با حضور نمایندگان این شهرستان اظهار داشت: خیران ملایری در حوزه بهداشت و‌ درمان این شهر تحولی بزرگ ایجاد‌ کردند و ‌باید به عنوان الگویی برای سایر شهرهای استان و‌ کشور مطرح‌ شوند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اقدامات اثر گذار خیران ملایری، مانند آغاز عملیات اجرایی و احداث بزرگترین مرکز اورژانس غرب کشور در بیمارستان امام‌حسین(ع) از موقوفات سیفه دوله، احداث بیمارستان 96 تختخوابی خیرساز جوراب با پایه سوختگی و‌ روانپزشکی و ده‌ها پارامتر دیگر اظهار داشت: با وجود خیران در ملایر مسئولان دغدغه زیادی در زمینه انجام اینگونه کار‌ها ندارند و خیلی روان‌تر از سایر شهرستان‌ها می‌شود مشکلات درمانی را حل کرد.

عبادیان ایجاد مرکز آنژیوگرافی در بیمارستان امام‌حسین(ع) را یکی از مطالبات جدی مردم ملایر و نمایندگان شهرستان دانست و افزود: مجوز این طرح در سفر وزیر بهداشت و درمان به شهرستان اخذ شده و در اولویت برنامه‌‌های وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی استان قراردارد.

وی از فوق تخصصی کردن برخی از خدمات به ویژه دندانپزشکی در ملایر خبر داد و‌ افزود: امیدواریم با کمک‌ خیران اقدامات مطلوبی در زمینه امور درمانی و‌ پزشکی شهرستان ملایر در آینده نزدیک ایجاد شود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان‌ ملایر نیز با اشاره به اینکه امروز با حضور معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و معاون توسعه و‌مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان و نمایندگان شهرستان سه پروژه سی‌آرم، اتوکلاو و دستگاه اکسیژن ساز افتتاح می‌شود، گفت: 80 درصد اعتبارات پروژه‌های فوق توسط وزارت بهداشت و‌ درمان و 20 درصد توسط خیران حوزه بهداشت و درمان شهرستان تامین شده است.

محسن ترکاشوند با اشاره به اینکه موارد استفاده دستگاه سی‌آرم در جراحی‌های مغز و اعصاب و ارتوپدی است، اظهار داشت: با راه‌اندازی این دستگاه در بیمارستان علاوه بر بالارفتن تعداد عمل‌های انجام شده دقت و‌ کیفیت اعمال جراحی نیز افزایش می‌یابد و دیگر نیازی به اعزام بیماران به خارج از شهرستان وجود ندارد .

وی با اشاره به اینکه مبلغ 380 میلیون تومان برای دستگاه سی‌آرم هزینه شده است، گفت: دومین دستگاه اکسیژن ساز نیز با اعتباری بالغ بر 250 میلیون تومان در بیمارستان امام‌حسین(ع) ملایر راه‌اندازی شد.

ترکاشوند بیان کرد: بخش اتوکلاو که کارش استریل کردن ملزومات اتاق عمل و وسائل پانسمان است با اعتباری معادل 90 میلیون تومان افتتاح و به بهره‌برداری رسید که می‌تواند ملزومات مورد نیاز اعمال جراحی را برای مدت 3 تا 7 روز استریل کند و‌علاوه بر خود بیمارستان به سایر مراکز درمانی و بیمارستانی شهرستان نیز خدمات ارائه دهد .

انتهای پیام/

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد

بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور به همت خانواده خیر نیکوکار مرحوم حاج‌محمد علی رحیمیان با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و انار، سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور در آئین افتتاح درمانگاه با گرامیداشت یاد مرحوم رحیمیان، اظهار کرد: در رفسنجان و انار قبل از انقلاب ما پزشک ایرانی انگشت شمار داشتیم که اکثراً از کشورهای دیگر بودند ولی امروزه ایران به قطب گردشگری سلامت تبدیل شده است زیرا از کشورهای مختلف برای درمان به ایران می آیند.

وی افزود: در حوزه‌های صنعت، معدن، اقتصاد و واحدهای تولیدی بالغ بر هشت هزار و ۴۰۰ کارگاه تعطیل یا نیمه تعطیل وجود داشت که در این دولت یک واحد احیا جهت کارگاه‌های نیمه تعطیل در همه استان احداث شده تا نیروی کار مجدد به کار مشغول شوند و همچنین در استان‌های مختلف پروژه‌های نیمه تمام فراوان وجود دارد که در حال تکمیل و آماده جهت ارائه خدمت به مردم هستند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: هیچ دولتی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به اندازه دولت کنونی در حوزه بهداشت، درمان و سلامت توجه و هزینه نکرده است، زیرا حوزه سلامت جز اولویت‌های مهم دولت است.

وی با بین اینکه وظیفه اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم و پیشرفت کشور است، گفت: درمانگاه خیریه حضرت ولی عصر (عج) جزو بزرگترین درمانگاه‌های روستایی کشور است و باید از آن مراقبت کرد تا متوقف نشود.

حسینی با اشاره به فعالیت شرکت‌های دانش بنیان افزود: درمان زخم‌های دیابتی، تولید داروی شیمی درمانی، داروی آسم، تشخیص سرطان روده، سی تی اسکن ۱۶ اسلایدی، داروی ضد سکته مغزی، داروی درمان سرطان پروستات، راه اندازی بزرگترین خط تولید انسولین در کشور و…از جمله نمونه‌هایی است که توسط شرکت‌های دانش بنیان در حوزه بهداشت انجام شده است.

به گزارش ایمنا، درمانگاه خیریه حضرت ولیعصر (عج) به عنوان بزرگترین درمانگاه خیریه روستایی کشور در زمینی به مساحت ۱۰۰ هزار متر مربع و زیربنای ۴۲۰۰ متر مربع با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان توسط خانواده مرحوم حاج‌محمد علی رحیمیان بنا شده است.

کد خبر 750355

دیگر خبرها

  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • احداث بزرگترین پارک نوری موضوعی کشور در مجتمع گردشگری صفه اصفهان
  • بیمارستان رازی کوهدشت سال ۱۴۰۴ افتتاح می‌شود
  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • بزرگترین درمانگاه روستایی کشوری در کرمان افتتاح شد
  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • مصوبه فوق‌العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال اعمال می‌شود
  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری