Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمان حرم نورانی امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) با خانواده روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، همزمان با دهه کرامت، امسال برای نهمین سال پیاپی استان خوزستان میزبان خادمان حرم نورانی حضرت امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) شد.

چند تن از خادمان حرم نورانی حضرت امام رضا(ع) امروز در اهواز با خانواده روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی، از شهدای مدافع حرم خوزستان دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار خدام حرم و بارگاه نورانی ضامن آهو دقایقی را میهمان خانه روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی بودند و با خانواده این شهید گفت‌وگو کردند.

خادمان حرم امام رضا(ع) همچنین هدایای تبرکی آستان قدس رضوی را به خانواده روحانی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین محمد کیهانی اهدا کردند.

خانواده شهید محمد کیهانی نیز به خادمان حرم حضرت ثامن الحجج(ع) خوش آمد گفتند و مقدمشان را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

R41468/P41362/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۴۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر

فریدون بندری فرماندار ماهشهر گفت: در جلسه ستاد برگزاری مراسمات دهه کرامت در شهرستان مصوب شد جشن‌های زیر سایه خورشید دهه کرامت در تاریخ ۲۶و۲۷ اردیبهشت باحضور خادمان امام رضا (ع) شهرستان بندر ماهشهر برگزار شود.

او می‌گوید: جشن های دهه کرامت با استقبال از خادمان امام رضا (ع) و غبارروبی گلزار شهدا با حضور مسئولان شهرستان آغاز می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • البرز میزبان دو گروه از خادمان حرم رضوی می شود
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با حضور خادمان رضوی در ماهشهر
  • همخوانی خادمان رضوی در چایخانه حضرت رضا(ع)
  • ۴۵۰ ویژه برنامه دهه کرامت در سطح استان بوشهر اجرا می‌شود
  • دیدار با خانواده شهید معلم در اندیمشک
  • مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته پیش رو اعلام شد
  • آمار وارده پرونده‌های خانواده مناسب نیست
  • بخش عمده پرونده‌های قضایی خانواده‌ها مربوط به طلاق است
  • نباید از خودنمایی مجازی یا خیابانی یکسری هنجارشکن محدود بترسیم
  • حجاج دیگر کشورها در مراسم حج محبت زائران ایرانی را احساس کنند