Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سفر یک‌روزه به زنجان، عصر امروز از انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) زنجان بازدید کرد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا صالحی‌امیری طی سفر یک‌روزه به زنجان، عصر امروز از انجمن خیریه حمایت از بیماران مبتلا به سرطان (مهرانه) زنجان بازدید کرد. این مرکز خدمات رایگان پرتودرمانی به بیماران سرطانی استان زنجان ارائه می‌کند و بخش شیمی درمانی این انجمن در حال احداث است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن خیریه حمایت از بیماران سرطانی زنجان بیشتر شناخته شده با عنوان مهرانه در شهریورماه ۸۵ در زنجان تشکیل شد و در آذر همان سال فعالیت‌های خود را به صورت محلی شروع کرد.

این انجمن خیریه با هدف حمایت از بیماران مبتلا به سرطان و یاری رساندن به آنان در جهت تأمین منابع لازم اعم از انسانی، مالی، تخصصی و تجهیز مراکز درمانی فعالیت می‌کند و بنیادی غیردولتی و غیرانتفاعی است.

این انجمن پس از آغاز به فعالیت توانست مرکز درمانی بیماران سرطانی در شمال‌غرب ایران را در شهر زنجان و در بخش انکولوژی بیمارستان ولیعصر ایجاد کند. هم‌اکنون بیش از ۱۷۰۰ بیمار سرطانی تحت پوشش حمایتی انجمن خیریه مهرانه قرار دارند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۵۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی

احتراما به استحضار می رساند سرکار خانم منفرد ۳۶ ساله بی سرپرست دارای دو فرزند و مستأجر به حضورتان معرفی می گردد.

خانم منفرد ازچند وقت پیش متوجه شده در سینه راستش یک غده بیرون زده و به خیال غده چربی پیگیر نشده و با بزرگتر شدن غده سونوگرافی داده و مشکوک به سرطان شدند که با ماموگرافی و نمونه برداری تشخیص سرطان دادند و چون پیشرفت کرده بود عمل کردند و توده را برداشتند و درحال حاضر مجددا غده بیرون زده که باید نصف سینه را بردارد و باید بعد از عمل یازده جلسه شيمي درمانی شود و بعداز آن ۳۰ جلسه پرتودرمانی انجام پذیرد

این مادر بدلیل زایمان نارس فرزندش هم هزینه های زیادی داشته که با فروش فرش و یخچال خونه مقداری از بدهی های خود را داده است و الانم شناسنامه و کارت ملی خودش و فرزندانش بخاطر بدهی در چند جا امانت گذاشته است

از آنجا که این مادر هزینه های درمانش بسیار بالاست و برای فرزندش هم شیر خشک باید تهیه کند از شما مردم عزیز ونوعدوست تقاضا داریم مثل همیشه یاری رسان این خانواده باشید که همانا خداوند متعال یاری گر شما باشد

قبلا از همکاری و مساعدتی که دراین باره مبذول خواهید فرمود کمال تشکر و سپاسگزاری را می نماید

شماره کارت خیریه

6104 3377 3357 3958

شماره حساب خیریه

204 218 7340

شماره شبای خیریه

IR930120000000002042187340

برای کمک آنلاین کلیک کنید

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کمک فوری برای جراحی این مادر سرطانی
  • تشکیل قرارگاه شهید آوینی فرصتی برای حمایت از تولیدات هنری است
  • لزوم نظارت، حمایت و هدایت، پس از صدور مجوز مؤسسات فرهنگی
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • بیماران«ای‌ال‌اس» با امانت دادن تجهیزات به یکدیگر زنده‌اند
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • مهمترین عامل سقط جنین در کشور عوامل فرهنگی است