Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی، برای پیش بینی دقیق بازار و بررسی افت و صعود دقیق و مطالعه سیگنالهای منفی و مثبت برای خرید و فروش سهام هر روز گزارش های منتشر شده در این بخش را که تا پایان وقت در حال انتشار اخبار و تحلیلهای جدید بورسی است را مطالعه کنید.


به گزارش بولتن نیوز، اهم تغییرات و سیگنالهای بورسی امروز گروهی از شرکت ها به شرح ذیل می باشد که در طی روز اصلاح و بازبینی شده و خبرهای جدید به آن اضافه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر دنبال سود کردن در بورس و رسیدن به موفقیت هستید با دقت بخوانید:

شرکت: بانک کارآفرین

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/12/29 دوره 3 ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به 1396/03/31

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از بانک کارآفرین طی نامه شماره مورخ 1396/05/05 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال منتهی به 1396/12/29 با سرمایه 8,500,000 میلیون ریال مبلغ 242 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

بدون تغییر نسبت به گزارش قبل
پوشش 3 ماهه 13% مبلغ 31 ریال

شرکت: کارخانجات پارس الکتريک

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/12/29 دوره 3 ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به 1396/03/31

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت کارخانجات پارس الکتريک طی نامه شماره مورخ 1396/05/05 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1396/12/29 با سرمایه 300,000 میلیون ریال مبلغ 350 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

بدون تغییر نسبت به گزارش قبل
پوشش 3 ماهه 19% مبلغ 67 ریال

شرکت: شير پاستوريزه پگاه اصفهان

پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 1396/12/29 دوره 3 ماهه (حسابرسی نشده) دوره منتهی به 1396/03/31 (اصلاحیه)

به اطلاع می رساند بر مبنای اطلاعات دریافتی از شرکت شير پاستوريزه پگاه اصفهان طی نامه شماره مورخ 1396/05/05 پیش بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به 1396/12/29 با سرمایه 200,000 میلیون ریال مبلغ 532 ریال به طور خالص پس از کسر مالیات می باشد.

سود هر سهم گزارش قبل: 460 ریال
سود هر سهم گزارش جدید: 532 ریال
درصد تغییر: 16% تعدیل مثبت
پوشش 3 ماهه 21% مبلغ 111 ریال

▪️دلایل تغییر اطلاعات واقعی دوره منتهی به 1396/03/31 (حسابرسی نشده) نسبت به اطلاعیه قبلی

مبلغ خالص درآمد (هزينه )هاي متفرقه نسبت به گزارش قبلي منتشر شده در مورخ 1396/04/31 به تفکيک درآمد حاصل از سرمايه گذاريها به مبلغ 1561 ميليون ريال و خالص درآمد (هزينه) هاي متفرقه به مبلغ 1049 ميليون ريال ثبت و هيچگونه تغييرات ديگري نسبت به گزارش قبلي نداشته است.

شرکت بازرگاني صنعتي آينده سازان بهشت پارس

تصمیمات مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال (دوره) مالی منتهی به 1395/12/30 شرکت بازرگاني صنعتي آينده سازان بهشت پارس

1) سود نقدی به ازای هر سهم به مبلغ 0 ریال تصویب شد.

2) آزمون پرداز ايران مشهود به‌عنوان بازرس قانونی و حسابرس شرکت و هميار حساب به‌عنوان بازرس علی‌البدل انتخاب گردید.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۶۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان از سوم تا دهم شهریور به میزبانی بلغارستان و با حضور ۱۶ تیم برگزار خواهد شد.   قرعه‌کشی این مسابقات روز چهار‌شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد و ۱۶ تیم شرکت کننده حریفان خود را شناختند.   مرحله مقدماتی این رقابت‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد و تمام ۱۶ تیم ملی شرکت کننده به مرحله یک هشتم نهایی صعود خواهند کرد. برندگان نخستین بازی مرحله حذفی راهی مرحله یک چهارم نهایی خواهند شد، در حالی که بازنده‌ها برای تعیین جایگاه‌های نهایی از رده‌بندی نهم تا شانزدهم در پلی‌آف بازی خواهند کرد.   گروه بندی مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۷ سال پسر جهان به قرار زیر است:   گروه A: بلغارستان، مکزیک، چین‌تایپه، اسپانیا   گروه B: ایران، مصر، تونس و لیبی   گروه C: ایتالیا، آرژانتین، پورتوریکو، کوبا   گروه D: بلژیک، برزیل، شیلی، ازبکستان   تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران با سرمربیگری آرش صادقیانی هفتمین اردوی آماده‌سازی خود را با حضور ۲۳ بازیکن از روز گذشته (چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت) در سالن باشگاه پیکان آغاز کرده است و حسین وزیری (مشاور فنی و استعدادیابی)، وحید صادقی، اصغر نجفی، مهدی هادی، حسام الدین نائیجی و وحید خورشیدی (مربیان)، امیرحسین ضمیری نداف (بدنساز)، امیرحسن صمیمی (آنالیزور) و مانی میراب‌زاده اردکانی (فیزیوتراپ)، دیگر اعضای کادر فنی تیم والیبال زیر ۱۷ سال پسر ایران هستند که آرش صادقیانی را در اردو‌های آماده سازی همراهی می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • تغییرات آب و هوایی میانگین درآمد مردم جهان را کاهش می‌دهد
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • تکلیف جایزه بزرگ جشنواره شهرنما چه شد؟
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • آینده‌سازان والیبال حریفان جهانی خود را شناختند
  • فیلم| روایت دیدار آینده‌سازان با رهبر انقلاب
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین
  • کاهش درآمد استارباکس به دنبال تحریم‌های ضدصهیونیستی
  • حجم و درآمد صادرات نفت روسیه کاهش یافت