Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، پرسپولیس در اولین دیدار خود در لیگ برتر( جام خلیج فارس) در ورزشگاه آزادی میزبان فولاد خوزستان بود. این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود برسپولیس به پایان رسید. نگاهی به آمار نیمه اول:

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، حسین ماهینی، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، وحید امیری، علی علیپور و مهدی طارمی / سرمربی: برانکو ایوانکوویچ

ترکیب فولاد: حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، فرزاد جعفری، عبدالله ناصری، یوسف وکیا، هادی حبیبی نژاد، احمد عبدالله زاده، علی اصغر عاشوری، ایمان مبعلی و رحیم زهیوی / سرمربی: سید سیروس پورموسوی

* گل اول این دیدار را وحید امیری در دقیقه 9 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در روزی که کمال کامیابی نیا به عنوان زننده اولین گل فصل شانزدهم سرخپوشان غایب بود، این وحید امیری بود که روی حرکتی دیدنی توانست حامد لک را تسلیم کند.

** گل دوم؛ در شرایطی که پیش از بازی دو تیم تقابل محسن مسلمان و ایمان مبعلی به عنوان برترین پاسورها که لقب مهندس را نیز به خود اختصاص داده اند، این شماره 77 سرخپوشان بود که در ابتدای نیمه دوم با ارسالی دیدنی مدعی سرزنی را به گل دوم این تیم رساند. شجاع خلیل زاده که پیش از این با ادعای اینکه سرزن تر از هر بازیکنی است به سوژه رسانه هاتبدیل شده بود، اینبار روی ارسال مهندس پرسپولیس توانست بالاتر از دیگر بازیکنان حامد لک را بار دیگر تسلیم کند.

** تیم داوری:

محمدحسین زاهدی فرد، محمدرضا منصوری، رحیم شاهین، رضا عادل / ناظر: حسین عسگری

** کارت زرد: علی علیپور (پرسپولیس) دقیقه 7 / ایمان مبعلی(فولاد خوزستان) دقیقه 17 / عبدالله ناصری(فولاد خوزستان) دقیقه 58

** کارت قرمز: علی علیپور (پرسپولیس) دقیقه 70 ( علیپور با دریافت کارت زرد دوم از این بازی اخراج شد)

** ورزشگاه آزادی میزبان حدود ٣٠ هزار نفر تماشاگر در این دیدار بود.

** غایب بزرگ این دیدار خرید جدید سرخ ها به شمار می آید. گادوین منشا یکی از اصلی ترین خرید های برانکو برای این دیدار با مصدومیت مواجه شد و اولین دیدار تیمش را از دست داد.

** دو تیم آخرین دیدار خود را در لیگ گذشته(شانزدهم) برگزار کردند که در نهایت پرسپولیس موفق شد با 3 گل فولاد را شکست دهد.

** تعویض ها:

یوسف وکیا در دقیقه 68 جای خود را به میثم هاشمی داد.

هادی حبیبی نژاد در دقیقه 71 جای خود را به رضا دهقان داد.

صادق محرمی در دقیقه 86 جای خود را به شایان مصلح داد.

** دقایق حساس:

دقیقه 6: محسن ربیع‌خواه پاس بلندی را به پشت مدافعان فولاد ارسال کرد که علی علیپور پس از کنترل توپ، پاسی رو به عقب و عرضی برای هم‌تیمی‌های خود انداخت که شوت فرشاد احمدزاده با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 7: علی علیپور به دلیل تمارض در محوطه جریمه فولادی‌ها برای گرفتن پنالتی از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 9: پاس صادق محرمی به داخل محوطه جریمه در رفت و برگشت به علی علیپور رسید که شوت این بازیکن به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را وحید امیری تبدیل به گل کرد.

دقیقه 17: ایمان مبعلی دومین بازیکنی بود که از داور این دیدار کارت زرد دریافت کرد که علت آن تمارض به گرفتن خطا پشت محوطه جریمه پرسپولیس بود.

دقیقه 23: توپی که در محوطه جریمه فولادی‌ها بود توسط مدافعان این تیم دور شد که فرشاد احمدزاده ارتباط را با ضربه سر قطع کرد تا توپ در موقعیتی مناسب به مهدی طارمی برسد. مهاجم سرخپوشان نتوانست از موقعیت مناسبش بهره‌ای ببرد و سایه توپ را زد تا این فرصت گلزنی از دست برود.

دقیقه 26: ایمان مبعلی از پشت محوطه جریمه پرسپولیس شوتی غافلگیرکننده را به سمت دروازه زد که این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 42: ارسال روی دروازه پرسپولیس موقعیت مناسبی برای مهدی رحیم‌زهیوی ایجاد کرد، اما تلاش این بازیکن برای رسیدن به توپ ثمری نداشت تا موقعیت خوب فولاد به این شکل از دست برود.

دقیقه 52: وحید امیری پرتاب اوت بلندی رو به محوطه جریمه فولاد انداخت که ضربه سر بازیکنان پرسپولیس در اختیار حامد لک قرار گرفت.

دقیقه 54: محسن مسلمان شوتی زمینی و محکم به سمت دروازه فولاد زد که لک توپ را راهی کرنر کرد.

دقیقه 55: ارسال محسن مسلمان از روی نقطه کرنر با ضربه سر محکم شجاع خلیل‌زاده تبدیل به گل دوم پرسپولیس شد.

دقیقه 57: عبدالله ناصری، بازیکن فولاد از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 70: علی علیپور به دلیل خطا روی فرزاد جعفری کارت زرد دوم را از محمدحسین زاهدی‌فرد دریافت کرد و کارت قرمز گرفت.

دقیقه 77: ارسال روی دروازه فولاد پس از رفت و برگشت به وحید امیری رسید که ضربه قیچی برگردان این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

** بازی از نگاه سکوها:

* * هواداران تیم پرسپولیس به لوگوی این باشگاه که بدون ستاره در اسکوربورد ورزشگاه آزادی نشان داده شده بود اعتراض کردند.

عادل فردوسی‌پور گزارشگر بازی امشب مورد استقبال تماشاگران پرسپولیس قرار گرفت.

* اژدری‌زاده مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان و محمد شریف عضو هیأت مدیره این باشگاه از حاضرین در ورزشگاه بودند.

* پدر محسن مسلمان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از حاضرین در ورزشگاه آزادی بود.

* میکائیل فیزیوتراپ تیم ملی کشورمان در ورزشگاه آزادی حاضر است.

* حسین ماهینی کاپیتان تیم پرسپولیس با پیراهنی وارد زمین شد که عکس یکی از شهدای کشورمان روی آن قرار داشت.

* بیش از 20 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی حاضر هستند که به تعداد آنها در حال اضافه شدن است.

* احمد نوراللهی با لباس شخصی امروز در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد.

* لوگوی باشگاه پرسپولیس در اسکوربورد ورزشگاه بدون ستاره بود که این موضوع اعتراض هواداران پرسپولیس را در پی داشت.

* عبدالله کرمی بازیکن تیم فولاد که با مهدی طارمی در تیم ایران‌جوان بوشهر هم‌تیمی بود برخورد گرمی با این بازیکن داشت.

* حمیدرضا گرشاسبی عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حضور پیدا کرد و در کنار فریدون اصفهانیان رئیس کمیته داوران به تماشای این بازی پرداخت.

* با توجه به قرار گرفتن در دهه کرامت سرودهای مناسبتی در ورزشگاه پخش شد.

* بازیکنان تیم فولاد پیش از آغاز بازی حلقه اتحاد زدند.

* برانکو سرمربی پرسپولیس برخورد گرمی با پورموسوی سرمربی فولاد خوزستان داشت.

* محسن ربیع‌خواه پیش از آغاز بازی به سمت نیمکت فولاد رفت و با نیمکت‌نشینان این تیم خوش و بش کرد.

* بازیکنان تیم فولاد پیش از آغاز بازی به سمت هوادارانشان آمده و آنها را تشویق کردند.

* صادق محرمی که فصل پیش با شماره 17 به میدان می‌رفت، در این بازی پیراهن شماره دو را بر تن کرده است.

* یگان ویژه برای توجیه لیدرهای هواداران پرسپولیس یک ساعت قبل از بازی جلسه ویژه‌ای را با آنها برگزار کرده است.

* نیمکت‌نشینان پرسپولیس 10 دقیقه قبل از آغاز بازی روی نیمکت مستقر شدند. در این بین عکاسان برای عکس گرفتن از گادوین منشا به نیمکت سرخپوشان هجوم آوردند.

* مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس وقتی این صحنه را دید ژست‌های جالبی مقابل دوربین‌ها می‌گرفت.

* بازیکنان پرسپولیس با پیراهن‌های جدید اولین بازی خود را در لیگ هفدهم آغاز کردند.

*‌ برانکو ایوانکوویچ استقبال خیلی گرمی را از اکبر پورموسوی سرمربی فولاد داشت.

* برخلاف اینکه گفته شده بود، بشار رسن، خرید جدید عراقی پرسپولیس برای تماشای بازی این تیم با فولاد به ورزشگاه آزادی خواهد آمد این اتفاق تا حالا رخ نداده، اما گویا نماینده پرسپولیس برای استقبال از این بازیکن عراقی به ورزشگاه امام خمینی (ره) رفته و قرار است برای نیمه دوم به ورزشگاه بیاید.

* در غیاب سیدجلال حسینی، حسین ماهینی بازوبند کاپیتانی تیمش را بر بازو بسته است.

* سیدجلال حسینی که در برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده بود خودش را به ورزشگاه آزادی رساند و روی نیمکت سرخپوشان حضور یافت.

* در آغاز بازی تبلیغات دور زمین فقط به اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس اختصاص پیدا کرده بود.

* روی یکی از سکوهای خالی ورزشگاه آزادی پرچم بزرگی که شماره 24 روی آن نقش بسته است، دیده می‌شود. هواداران پرسپولیس با این کار خواسته‌اند که در همان هفته اول آغاز لیگ یاد کاپیتان پیشین تیم خود را زنده نگه دارند.

*‌ محسن ربیع‌خواه تنها بازیکنی از پرسپولیس بود که برای رخصت گرفتن از پورموسوی به نیمکت فولاد آمد.

* قبل از آغاز بازی علیرضا بیرانوند با حرکات نمایشی در درون دروازه سعی داشت یاد احمدرضا عابدزاده را برای هواداران پرسپولیس زنده کند.

* با اینکه استقبال خوبی از نخستین دیدار پرسپولیس در فصل جدید به عمل نیامده، اما تا پایان نیمه اول این دیدار هم به تعداد تماشاگران افزوده شد. تعداد تماشاگران تا پایان نیمه اول به 35 هزار نفر هم رسید.

* احمد نوراللهی همراه با پرسپولیسی‌ها از هتل به ورزشگاه آزادی آمد و در میان تماشاگران نظاره‌گر بازی بود.

* در اواسط نیمه اول علی علیپور در محوطه فولاد سرنگون شد که عکس‌العمل تماشاگران بعد از این اتفاق جالب بود. آنها با سر دادن شعار «عیب نداره طارمی گل می‌زنه» به این اتفاق عکس‌العمل نشان دادند.

* در دقیقه 27 بازی هواداران پرسپولیس با اعتراض به داور اعتقاد داشتند که او باید برخورد توپ به دست بازیکن فولاد را اعلام پنالتی می‌کرد.

* شجاع خلیل‌زاده در دقیقه 45 بازی به شدت به زمین خورد و هواداران تصور کردند که برای او اتفاق بدی افتاده است، اما مدافع پرسپولیس بعد از لحظاتی از زمین بلند شد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت.

* هنگامی که بازیکنان پرسپولیس در حال رفتن به رختکن بودند تماشاگران گادوین منشا، مهاجم نیجریه‌ای این تیم را به شدت تشویق کردند.

* نیروی انتظامی‌ مستقر در ورزشگاه آزادی، در گیت‌های بازرسی از ورود سیگار توسط تماشاگران جلوگیری‌ کرد تا ممنوعیت ورود دخانیات به ورزشگاه‌ها رسما اجرا شود.

*‌ در دقیقه 60 بازی هواداران پرسپولیس با روشن کردن نور فلاش موبایل‌های خود به خواندن آهنگ شاد لری پرداختند.

* بعد از گل دوم پرسپولیس شجاع خلیل‌زاده به سمت نیمکت تیمش رفت و در آغوش نیمکت‌نشینان این تیم قرار گرفت.

* علیرضا بیرانوند بعد از به ثمر رسیدن گل خلیل‌زاده خوشحالی عجیب و غریبی از خود نشان داد، او با سرعت تمام به سمت خلیل‌زاده دوید اما در میانه راه برگشت.

*‌ اخراج علی علیپور از زمین مسابقه باعث شد تماشاگران پرسپولیس به شدت او را مورد تشویق قرار دهند، این در حالی بود که این بازیکن بعد از اخراج حاضر نبود از زمین بیرون برود و مهدی طارمی به همراه فرشاد احمدزاده او را به سمت بیرون از زمین راهنمایی کردند.

* بعد از اخراج علیپور بازی رنگ خشونت به خود گرفت و احمدزاده و طارمی در چند صحنه با بازیکنان فولاد به بگو مگو پرداختند که در این بین نبود سیدجلال حسینی در زمین به چشم می‌خورد.

* دقیقه 76 بازی برانکو ایوانکوویچ از یکی از نیمکت‌نشینانش خواست که منشا را صدا بزند و در این لحظه ورزشگاه منفجر شد و همه به تشویق مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس پرداختند.

*‌ هنگام تشویق منشا از سوی هواداران، مهدی طارمی مهاجم بوشهری پرسپولیس نیز به شدت تشویق شد.

601

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند

به گزارش "ورزش سه"، تا قبل از بازی با سوسیداد وضعیت سه بازیکن رئال مبهم بود. جود بلینگام و رودریگو بیمار بودند و فرلاند مندی نیز خستگی عضلانی داشت. در نهایت جود وارد فهرست شد و به سن سباستین رفت هرچند یک دقیقه هم به او بازی نرسید.

رودریگو به خاطر آنفولانزا در مادرید ماند و مندی هم در کمپ رئال انفرادی تمرین کرد. امروز تمرین رئال برای آماده شدن به منظور بازی با بایرن در نیمه نهایی لیگ قهرمانان (سه شنبه شب) به انجام رسید و در آن مندی و رودریگو بدون مشکل حضور داشتند.

مارکا به نقل از یکی از اعضای کادر فنی رئال نوشته است که هر دو هیچ مشکلی ندارند و به بازی با بایرن می رسند. تیبو کورتوا نیز امروز بدون مشکل تمرین کرد ولی او برابر بایرن بازی نخواهد کرد و برنامه این است که شنبه هفته بعد مقابل کادیز به میادین برگردد.

دیگر خبرها

  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • امیدواریم جلسات باشگاه فولاد در خوزستان برگزار شود
  • خیال راحت رئال: هر دو ستاره به بایرن می‌رسند
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)