Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظرم علیپور حتی نباید یک کارت زرد می‌گرفت، چه برسد به دو کارت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فولادخوزستان در هفته اول لیگ برتر اظهار داشت: همه ما خوشحالیم و به همین دلیل تمرین و بازی می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با ورزش سر و کار داریم. به بازیکنانم به خاطر برد تبریک می‌گویم. از هواداران‌مان که آمدند، ما را تشویق کرده و بعد از بازی به شادی پرداختند، تشکر می‌کنم. این بزرگ‌ترین جایزه برای همه ماست.

وی ادامه داد: من روز گذشته در نشست خبری و به بازیکنانم گفتم اولین بازی همیشه سخت‌ترین بازی است. به این دلیل که ما قهرمان هم شده بودیم. دو فصل گذشته هم بازی‌های ابتدایی ما سخت بود. بازی دو فصل پیش ما با پدیده 2 - 2 شد و با فولاد هم یک - یک کردیم. از شادی و تلاش بازیکنانم خوشحالم و این دلگرمی بزرگی برای ماست. ما نشان دادیم همچنان با نتایج و روند سال گذشته به کارمان ادامه می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که مشکل فصل گذشته پرسپولیس کارت‌های بی مورد بازیکنان و محرومیت‌ها بود و امروز هم این اتفاق افتاد که بازیکنان عصبی بودند و آیا این مشکل باز هم ادامه خواهد داشت، گفت: قبل از هر چیز باید بگویم، روش بازی ما اینطور است که اصرار به دوئل، هجوم و درگیری زیاد داریم. ما تیمی نبودیم که حریف را تخریب کنیم و به نظرم علیپور حتی نباید یک کارت زرد می‌گرفت، چه برسد به دو کارت!

برانکو ادامه داد: علیپور در محوطه جریمه و در دوئل بود که زمین خورد و تمارض نکرد. طبق مقررات اینطور نیست که اگر کسی زمین خورد و پنالتی نشد کارت نشان بدهند. دوئلی برای کسب توپ بود، چون توپ در اختیار کسی نبود. نهایت یک خطای معمولی باید گرفته می‌شد. این اتفاق باعث عصبی شدن بازیکن هم می‌شود. به بازیکنانم تبریک می‌گویم که فوتبال بازی کردند و با فوتبال به پیروزی رسیدند نه با عصبی بودن. به آنها تبریک می‌گویم و همچنین اجازه نمی‌دهیم به خانه ما بیایند، کتک‌مان بزنند و بروند.

وی در واکنش به طرح این موضوع که مهاجمان پرسپولیس بازهم موقعیت‌ها را از دست دادند و آیا این مشکل حل خواهد شد یا نه، گفت: مهم‌ترین مسئله این است که ما پیروز می‌شویم و این اتفاق هم رخ داده است. مهم‌تر این است که ما قاطعانه هم می‌بریم، مثل بازی امروز. اگر یادتان باشد طارمی سال گذشته هم چند هفته ابتدایی بازی نکرد، اما توانست در پایان فصل آقای گل شود. موضوع بی‌اهمیت نام گلزن است و اتفاقاً ما دوست داریم که هافبک‌های ما هم گلزنی کنند. دوست دارم هافبک‌های ما هم در حمله‌ها شرکت کنند و ترجیح می‌دهم آنها سه چهار موقعیت را از دست بدهند تا اینکه اصلاً موقعیتی ایجاد نکنند. این فلسفه بازی هجومی ماست که باید حمله کنیم و از هجومی بودن تیمم خوشحالم.

این مربی کروات در خصوص اینکه تصمیمات داور به ضرر پرسپولیس بود که یکی از آنها کارت زرد علیپور بود و آیا این مسئله را تأیید می‌کند یا نه، خاطرنشان کرد: من هیچ‌وقت در خصوص داوری صحبت نکرده‌ام و خوشحالم که شما خبرنگاران متوجه این موضوع شده‌اید. من به بازیکنانم هم گفته‌ام که تمرکز خود را روی کارشان بگذارند. هرچند این را قبول دارم که داور هم اشتباه می‌کند و باید این را بپذیریم. ما هم فیلم بازی را خواهیم دید، اما فکر می‌کنیم جدا از کارت علیپور یک پنالتی هم روی امیری گرفته نشد. خدایی نکرده به این فکر نبودیم که داوری به ضرر ماست یا نه.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه در ادامه فصل از زوج منشا و طارمی استفاده خواهد کرد یا نه، گفت: البته منشا بازیکن جدید ماست و چند روزی به دلیل مشکل جسمانی و بیماری‌اش تمرین نکرد. از طرف دیگر طارمی دیر به تمرینات ملحق شد. منشا به تیمی آمده که فرم گرفته و باید به او فرصت بدهیم با تیم و بازیکنان پرسپولیس خودش را تطبیق بدهد، چون بازی ما متفاوت‌تر از بازی پیکان خواهد بود. مطمئنم منشا برای ما خوب است و می‌تواند خودش را با طارمی و علیپور خیلی زود تطبیق بدهد.

وی در خصوص اینکه پیش‌بینی می‌کند تیمش با بازی هجومی در پایان فصل چند گل بزند، اظهار داشت: هدف و دیدگاه ما بازی هجومی است. ریتم ما در بازی این خواهد بود که هجومی بازی کنیم و با این هدف می‌توانیم بازی زیبا ایجاد کنیم. این معنایش این است که می‌توانیم گل‌های زیادی در پایان فصل بزنیم، اما این کار راحت نیست. دیدید در کنار دو گلی که زدیم پنج شش موقعیت هم از دست دادیم. این بازی اول بود و هم ما و هم هواداران انتظار داریم شرایط‌مان بهتر شود.

برانکو در خصوص اینکه فصل گذشته موفقیت پرسپولیس به دلیل خط دفاعی و خط حمله خوب بود و آیا برای این فصل هم خوش‌بین است، گفت: من به تیمم در همه نقاط خوش‌بین هستم. من به‌عنوان مربی به تمام خطوط تیمم اهمیت می‌دهم. ما باید یک بازی و عملکرد باثبات در خط دفاعی داشته باشیم، خط میانی‌مان مستحکم باشد و در خط حمله هم هجومی باشد. خوشحالی من این است در دو بازی قبلی نه نفت تهران و نه فولاد حتی یک موقعیت نیم‌بند هم روی دروازه ما نداشتند. این مسئله باعث خوش‌بینی من است. به نظرم همان‌طور که یک ساختمان از پایه ساخته می‌شود، یک تیم هم به همین شکل ساخته می‌شود.

برانکو در خصوص اینکه فصل گذشته موفقیت پرسپولیس به دلیل خط دفاعی و خط حمله خوب بود و آیا برای این فصل هم خوش‌بین است، گفت: من به تیمم در همه نقاط خوش‌بین هستم. من به‌عنوان مربی به تمام خطوط تیمم اهمیت می‌دهم. ما باید یک بازی و عملکرد باثبات در خط دفاعی داشته باشیم، خط میانی‌مان مستحکم باشد و در خط حمله هم هجومی باشد. خوشحالی من این است در دو بازی قبلی نه نفت تهران و نه فولاد حتی یک موقعیت نیم‌بند هم روی دروازه ما نداشتند. این مسئله باعث خوش‌بینی من است. به نظرم همان‌طور که یک ساختمان از پایه ساخته می‌شود، یک تیم هم به همین شکل ساخته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۷۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!

به گزارش ورزش سه، یکی از مهمترین دیدارهای فصل لیگ آزادگان، در هفته بیست و نهم بین دو تیم فجر شهید سپاسی و خیبر خرم آباد برگزار شد که این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به سود شاگردان رجب‌زاده خاتمه پیدا کرد.

فجری‌ها مقابل خیبر شب بسیار خوبی داشتند و موفق شدند مقابل صدر نشین ۶۴ امتیازی لیگ، یک پیروزی بسیار شیرین را جشن بگیرند. 

با این حال جدای از نتیجه به دست آمده، یکی از اتفاقات مهم نبرد این دو تیم گلی بود که مهدی شریفی پیش از پایان نیمه نخست وارد دروازه خیبر کرد. 

ویدئو: 331693

در شرایطی که دو تیم خودشان را آماده می‌کردند تا برای ۱۵ دقیقه استراحت و مرور برنامه‌های تاکتیکی، از زمین بازی خارج شوند، بازیکنان فجر دست به ضد حمله زدند. توپی که ملکی از خط دفاع، به پشت مدافعان خیبر برای مهاجمان ارسال کرد توسط زارع کنترل شد اما مدافعان خیبر با برتری نفری از او توپ را گرفتند. پس از آن سینا خادم پور مدافع کناری تیم خیبر قصد داشت توپ را دور کند اما ارسال او توسط مهدی شریفی در ۲ متری قوس محوطه جریمه کنترل شد و بازیکن سابق پرسپولیس و سپاهان پس از استپ سینه زیبای خودش، توپ را مقابل خودش مهیا کرد و با یک ضربه روی پا، شوتی مواج و وحشتناک به سمت دروازه خیبر شلیک کرد که کوروش ملکی با اینکه شیرجه بلندی زده بود نتوانست مانع از گل شدن این سوپر گل شود.

مهدی شریفی مهاجم سابق سپاهان، پرسپولیس و تراکتور است که در لیگ آزادگان مشغول به بازی است و پس از اینکه نیم فصل اول را در تیم خوشه طلایی پست سر گذاشت، نیم فصل دوم راهی تیم مطرح لیگ یکی یعنی فجر سپاسی شده و در این تیم توانسته روزهای خوبی را پشت سر بگذارد. او در شرایطی ششمین گل فصل خودش را به ثمر رساند که آخرین بار زمانی که برای سپاهان در لیگ چهاردهم توپ می‌زد موفق شده بود در یک فصل بیشتر از ۵ گل به ثمر برساند.

برای یادآوری درخشش مهاجم اصفهانی لازم نیست به زمان‌های خیلی دور بروید. شریفی جوان ابتدا برای سپاهان درخشید و نامی برای خود دست و پا کرد؛ بازیکنی که موفق شد در ۸۵ بازی برای طلایی‌پوشان ۳۴ مرتبه موفق به گلزنی شده و ۱۰ پاس گل ارسال کند تا خبر از ظهور یک ستاره به فوتبال ایران دهد.

مهاجم ریزنقش اصفهانی پس از روزهای خوبی که در سپاهان داشت، رویاهای زیادی در سر داشت و خیلی زود توانست توجهات تیم های خارجی را به خود جلب کند اما به عنوان بازیکن سرباز به تراکتور پیوست و در این تیم هم در ۴۶ بازی خود توانست ۱۰ بار توپ را درون تور دروازه رقبا جای دهد. بازگشت شریفی از خدمت به سپاهان چندان برای وی خوب پیش نرفت تا او در پایان فصلی که سپاهان وی را نمی‌خواست از پرسپولیس سر در بیاورد.

او پیش از سرباز شدنش حتی نامش توسط کارلوس کی روش در لیست انتظار تیم ملی برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل قرار گرفت اما مسیر موفقیت او به تلاطم‌های بسیار زیادی همراه شد.

شریفی با نظر برانکو به پرسپولیس پیوست تا جای خالی مهدی طارمی را در خط حمله این تیم پر کند اما مسائل نقل و انتقالاتی باعث شد او یک نیم فصل فقط در تمرینات حاضر باشد و از بازی کردن دور باشد. با حضور در نیم فصل دوم او در ۸ بازی هیچ گل یا پاس گلی به ثبت نرساند که این موضوع باعث شد او تصمیم به جدایی از جمع سرخپوشان بگیرد و مسافر آذربایجان شود تا به عنوان بازیکن سومقاییت لژیونر شدن را هم تجربه کند. 

وی در ۳۳ بازی برای تیم خود موفق به ثمر رساندن ۵ گل شد تا در بازگشتی دوباره این‌بار راهی شهرخودرو، تیمی با کلی مشکلات ریز و درشت شود.

حاصل حضور مهاجم اصفهانی در شهرخودرو سقوط با این تیم به لیگ آزادگان بود تا شریفی هم همانند تیمش در لیگ یک ادامه فعالیت دهد. او که یک فصل بازیکن دریای بابل بود، ابتدای فصل جاری به عضویت خوشه طلایی درآمد و حالا از نیم فصل به فجر سپاسی پیوسته تا به مهدی رجب زاده و شیرازی‌ها کمک کند به سطح اول فوتبال ایران برگردند.

فجر با ۵۸ امتیاز و یک بازی کمتر نسبت به چادر ملوی ۶۰ امتیازی، در رده سوم جدول قرار دارد و این امکان وجود دارد که آنها بتوانند جایگاه خودشان را در جدول با نماینده استان یزد تغییر دهند.

دیگر خبرها

  • پاسخ جود به چالش وینی: گلزن اول رئال منم!‏
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • اورونوف باید شماره ۷۰ را تحویل بدهد
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • اورونوف باید شماره 70 را تحویل بدهد
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • تورس از هافبک‌های گل‌گهر گلزن می‌سازد!
  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • نسخه فوری برای مشکل پرسپولیس | ۳ستاره، فصل بعد به ترکیب اوسمار اضافه می‌شوند