Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن, این موشک های از نوع موشک «برکان 1» بوده و با دقت بالایی به پایگاه هوایی «ملک فهد» در شهر طائف برخورد کرده است.
برخی خبرها حاکی از آتش سوزی در این پایگاه هوایی است.
این درحالی است که منابع سعودی مدعی شدند که یک فروند موشک بالستیک یمنی در آسمان این کشور هدف قرار گرفته و منهدم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هنوز جزئیات بیشتری از این خبر منتشر نشده است.
روز پنجشنبه نیز یگان موشکی ارتش یمن با یک فروند موشک بالستیک «قاهر1» مواضع مزدوران سعودی درحومه شهرستان «موزع » در استان «تعز» را هدف قرار داد.
عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. این تجاوز نظامی تاکنون نتیجه ای جز کشتار بیش از 12هزار یمنی و زخمی شدن ده ها هزار تن دیگر و همچنین آواره شدن میلیون ها یمنی و ویرانی زیرساخت های این کشور نداشته است.
شبک**9365**1392**مترجم: رضا میرزائی**انتشار: ابوالفضل بابایی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • تزریق جان دوباره به اورژانس کشور
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • خرید ۵۰۰ دستگاه آمبولانس جدید و پیشرفته