Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور: دولت در دو سال اخیر هیچ رقمی از بودجه مصوب مجلس برای کمک به ساخت مصلاهای نماز جمعه را پرداخت نکرده است.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی در حاشیه بازدید از طرح در حال ساخت مصلای نماز جمعه پردیسان قم گفت:کل بودجه مصوب مجلس برای کمک به ساخت مصلاهای نماز جمعه در کشور بیست و چهار میلیارد تومان است که طی دو سال اخیر دولت هیج بودج های به ما نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:در حال حاضر 260 مصلای در حال ساخت در سراسر کشور وجود دارد.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه کشور گفت: سیاست این شورا ساخت مصلا با کمکهای مردمی است اما این کمکها برای تکمیل این تعداد طرح کافی نیست و توقع از دولت اسلامی این است که همچون ساخت ورزشگاه و فضاهای تفریحی در ساخت مصلاها هم مردم یاری کند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: در حال حاضر در نهصد شهر کشور نماز جمعه اقامه می شود که حدود دو سوم آنها از فضای مناسب برخوردار نیستند.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه با اشاره به فضا سازی هایی که در جامعه می شود گفت:متاسفانه فضا سازی هایی می شود که نهادهایی انتسابی بودجه ها را میگیرند و حساب هم پس نمیدهند.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی افزود: این فضاسازی ها مشفقانه نیست و مغرضانه است.
وی با انتقاد از کسانی که عبارت نهادهای انتسابی را بکار میگیرند گفت: نهادهای وابسته به رهبر انقلاب اسلامی که خود منتخب مجلس خبرگان رهبری است و آن مجلس هم منتخب ملت است انتخابی تر است.

حجت الاسلام و المسلمین تقوی گفت: این شیطنتهای امروز برای جدایی و اختلاف افکنی و دو قطبی کردن جامعه است.

رئیس شورای سیاستگزاری ائمه جمعه گفت:بین تصویب و تخصیص بودجه تفاوت وجود دارد مجلس تصویب کرده اما دولت تخصیص نداده است، از روی لایحه بودجه میگویند اینها(شورای سیاستگزاری ائمه جمعه ) انقدر بودجه دارند

بیایید ببینید پایان سال چقدر تخصیص داده شده ؟ تخصیص داده نشده که این قدر شلوغ میکنند! دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۹۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد

جدول شماره ۵ لایحه بودجه ۱۴۰۳ که به درآمدهای دولت در بخش‌هایی نظیر درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوق گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و ارتباطات اختصاص دارد، در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت_ مجلس شورای اسلامی، گزارش کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۱۴۰۳ که مربوط به بخش دوم آن و جداول بودجه است در دستور کار قرار گرفت و جدول شماره (۵) که به درآمدهای دولت از جمله درآمدهای نفتی، مالیاتی، حقوقی و گمرکات، حقوق مالکانه دولت در معادن و حقوق مالکانه دولت در ارتباطات اختصاص داد، به تصویب نمایندگان رسید.

کد خبر 749018

دیگر خبرها

  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • موافقت مجلس و دولت با فوق‌العاده شغل پرستاران
  • تصمیم مهم مجلس ؛ تخصیص ۱.۸ میلیارد یورو به نیروهای مسلح از فرابودجه تهاتر نفت + جزئیات
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه در بهمئی
  • گردهمایی ائمه جمعه استان فارس در سپیدان
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • شورا رکن چهارم نظام تصمیم‌گیری کشور/ انتقاد از تضعیف جایگاه شوراها