Web Analytics Made Easy - Statcounter

وی با تاکید بر اینکه نامه قالیباف می تواند یکی از محورهای اصلی برای بازتعریف اصولگرایی و روزآمدی آن با نیازهای روز مردم باشد، گفت: در نواصولگرایی باید جایگاه مردم و رویکرد این جریان با جامعه به نحو تعاملی باشد. حسن هانی زاده در گفتگو با جهان نيوز با بیان اینکه قالیباف تا چند هفته دیگر از صحنه اجرایی کشور خارج می شود و کلید بهشت را به دست دیگری خواهد داد، گفت: باید به عنوان شخصیتی که همواره خدمتگزار نظام بوده و در هر پستی و جایگاه منشاء کارهای اجرایی مهم و خوبی بوده، از وی همچنان استفاده کرد و از تجربیات برجسته و تحول آفرینش نظام بهره ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: با تفکر و رویکردی که قالیباف دارد، می تواند کمک موثری برای اصولگرایی مدرن باشد و مدیریتش به گونه ای است که می توان به عنوان یک چهره اصلی در جریان اصولگرایی فرهیخته و انقلابی تقلی گردد.

هانی زاده گفت: وی در نامه ای مهم و تاریخی که منتشر کرده به مسائل کلان اقتصادی و مشکلات و معضلات این بخش در زمینه بیکاری و معیشتی و عملکرد ضعیف دولت اشاره کرده که جریان انقلابی باید در این مسیر با مبارزه ای مستمر راه حل های بدیع ارائه دهد و خود را به عنوان آلترناتیو مقبول در افکار عمومی نشان دهد.

وی با تاکید بر اینکه نامه قالیباف می تواند یکی از محورهای اصلی برای بازتعریف اصولگرایی و روزآمدی آن با نیازهای روز مردم باشد، گفت: در نواصولگرایی باید جایگاه مردم و رویکرد این جریان با جامعه به نحو تعاملی باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: متاسفانه اصولگرایان به صورت هوشمندانه از رسانه و پروپگاندای روز جهان بهره نمی برند و تعامل خوبی با رسانه ها ندارند. آنها در سال های اخیر تلاش خوبی برای قرار دادن جریان انقلابی در یک مجموعه هوشمند و هدفمند نداشته اند و ضعف های زیادی در طول انتخابات اخیر از خود نشان دادند.

هانی زاده همچنان تصریح کرد: در صورتیکه همین روند منفعلانه ادامه پیدا کند این جریان از صحنه اجتماعی منزوی تر خواهد شد و دیگران می توانند با هوشمندی جای اصولگرایی را بگیرند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود

فرماندار ساری با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان گفت: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمدعلی نوبخت_ شامگاه _شنبه هشتم اردیبهشت_ در همایش روز ملی شورا واقع در تالار مرکزی ساری با تاکید بر رساندن جایگاه شهر ساری به رتبه نخست استانی اظهار کرد: تاکنون ۲۷۰ پروژه به ارزش ۷۰۰ میلیارد تومان در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: بهره‌برداری این پروژه‌ها با تلاش اعضای شورای شهر و روستا و دهیاران و شهرداران شهرستان ساری بوده است.

فرماندار ساری گفت: ما می‌توانیم با همت مضاعف مدیران شهری و اعضای شوراهای شهری و روستا و همچنین کمک نماینده دولت با تخصیص اعتبارات ملی اکثر پروژه‌های بر زمین مانده را به بهره‌برداری برسانیم.

نوبخت با اشاره به پروژه‌های نیمه‌تمام این شهرستان عنوان کرد: پروژه‌هایی مانند نیروگاه زباله‌سوز سال‌هاست که دچار مشکل است و با افتتاح آن معضل زباله شهرستان ساری و حتی استان مازندران حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به جایگاه بالای این شهرستان در بخش‌های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی از استاندار مازندران خواستاریم تا تلاش کنند که مرکز استان به جایگاه اصلی خودش برسد.

این مسئول یادآور شد: بنا داریم با استفاده از همه ظرفیت‌های شهرستان مانند علما و مدیران شهری و استانی و نخبگان، ساری را به رتبه نخست برسانیم.

کد خبر 748549

دیگر خبرها

  • درخواست یک فعال سیاسی درباره کاظم صدیقی
  • رویکرد امتی و جهانی رسانه ملی
  • جایگاه شورا به درستی در جامعه نهادینه نشده است
  • قالیباف: مالیات بر سوداگری شامل یک درصد جامعه است
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • ضرب‌الاجل به پاستور
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • آینده برجام / توافقی صورت می گیرد؟
  • سیاست‌گذاری هوشمندانه ایران در جهت فعال شدن بند جریمه در صورت عدم اتصال کامل خط لوله صلح در پاکستان
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است