Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر بهداشت ظهر امروز با حضور در گیوی ضمن افتتاح بیمارستان 32 تختخوابه امام خمینی(ره) این شهر، 33 پروژه بهداشتی و درمانی استان اردبیل را به صورت نمادین و ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، بیمارستان 32 تختخوابی امام خمینی(ره) شهر گیوی روز پنجشنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده شهرستان های کوثر و خلخال، استاندار اردبیل، امام جمعه کوثر و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید حسن قاضی زاده هاشمی در ادامه سفر دوروزه خود به استان اردبیل، به منظور افتتاح بیمارستان 32 تختخوابی گیوی، در شهرستان کوثر حضور یافته و ضمن افتتاح بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر، 33 پروژه بهداشتی و درمانی استان اردبیل را به صورت نمادین و ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آیین گفت: یکی از اولویت های حوزه بهداشت و سلامت ارتقای سطح کیفی در این زمینه و ارائه خدمات به مردم است.

قاضی‌زاده هاشمی با تاکید بر رفع کمبودهای درمانی و تشخیصی در سطح استان اردبیل افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده کمبودها برطرف می‌شود چراکه این حق مردم است؛ نگاه فرا منطقه ای به ارائه خدمات حوزه بهداشت و درمان می بایست بصورت ملی صورت گیرد و انشاالله مردم با صبر و حوصله شاهد خدمات ارزشمند مراکز بهداشتی و درمانی در کشور باشند.

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به حل مشکلات نیروی انسانی مورد نیاز در بیمارستان کوثر و دیگر بیمارستان های کشوری گفت: هر چند تامین نیروی انسانی در اختیار ما نیست ولی تلاش می‌شود، ردیف بودجه‌ای برای جذب نیروی مورد نیاز در کلیه بیمارستان ها انجام یافته و تمهیدات لازم در خصوص نگهداری دکترهای متخصص در بیمارستان ها اندیشیده شود.

نماینده شهرستان های کوثر و خلخال نیز در ادامه این مراسم ضمن تقدیر از خدمات ارائه شده در حوزه بهداشت و درمان در سطح استان اردبیل و گیوی گفت: مفاخر و شخصیت های بسیاری در دامان شهرستان کوثر پرورش یافته و امروز در مسئولیت های متفاوت کشوری در تاسیس و تجهیز این بیمارستان به مسئولین و اهالی یاری رسانده اند.

دکتر بشیر خالقی اضافه کرد: لازم است در خصوص آغاز و تکمیل پایاب سد گیوی که بیش از 400 هکتار از اراضی شهرستان کوثر را زیر کشت می برد تمهیدات کارشناسی شده ای انجام یابد چرا که توجیه اقتصادی این پروژه ملی در حوزه کشاورزی، اقتصادی و اشتغالزایی بیش از پیش حائز اهمیت است.

خطیب جمعه کوثر نیز در این آیین ضمن انتقاد از عدم آغاز و تکمیل پایاب سد گیوی گفت: زحمت های بسیاری در حوزه های متعدد کشوری از سوی دولتمردان انجام یافته است و بنده به نمایندگی از اهالی کوثر ضمن تقدیر از وزیر بهداشت از ایشان تقاضا دارم مطالبات این اهالی را به سمع و نظر رئیس جمهور برساند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی خاطر نشان کرد: انتظار می رود دیگر پروژه های ملی مردمی شهرستان کوثر همچون بیمارستان این شهرستان با حضور مسئولان ارشد کشوری در اسرع وقت به بهره برداری برسد.

وی اظهار کرد: با تکمیل پایاب سد گیوی بیش از 400 هکتار از اراضی دیم شهرستان کوثر به آبی تبدیل می شود که امید می رود رئیس جمهور محترم و همینطور وزیر نیرو در تخصیص اعتبارات لازم جهت بهره بر داری هر چه سریعتر این پروژه عنایت کامل داشته باشند.

به گزارش کوثرخبر، وزیر بهداشت پس از افتتاح 33 پروژه بهداشتی و درمانی در استان اردبیل جهت افتتاح دیگر پروژ] های بهداشتی و درمانی به استان زنجام سفر کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۹۲۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه

محمدرضا نادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیرو گزارشات مردمی با سامانه ۱۹۰ و کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان یک واحد غیر مجاز و زیر زمینی تولید لبنیات سنتی در کرمانشاه کشف و ضبط شد.

وی افزود: این واحد در شرایط غیر بهداشتی اقدام به تولید لبنیات (پنیر سنتی)، انواع ترشیجات و انواع شوریجات نموده و در شرایط غیربهداشتی و نامناسب انبار می‌کردند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان کرمانشاه تصریح کرد: مواد غذایی غیر بهداشتی پس از کشف و با هماهنگی با اداره اماکن، نیروی انتظامی و مرجع قضائی از چرخه مصرف خارج و مکان مورد نظر پلمپ گردید.

وی ادامه داد: همشهریان می‌توانند بصورت ۲۴ ساعته تخلفات بهداشتی را با سامانه ۱۹۰ در میان بگذارند.

کد خبر 6091363

دیگر خبرها

  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • چند طرح درمانی در خراسان شمالی افتتاح شد
  • افتتاح طرح‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها دارد
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • بهره‌برداری از طرح بهداشتی و درمانی در اسفراین
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد