Web Analytics Made Easy - Statcounter

آمریکا به هم‌پیمانان ائتلاف ضد داعش هشدار داده است که این ائتلاف باید فقط بر مبارزه با نیروهای گروه موسوم به داعش تمرکز کند، و نه نیروهای حامی حکومت سوریه. آفتاب‌‌نیوز : در این باره یک سخنگوی پنتاگون به خبرنگاران گفت که هدف آمریکا از عملیات نظامی در سوریه و عراق "مبارزه با داعش بوده است و فقط مبارزه با داعش.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"
هفته پیش هم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا یک برنامه سری سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا برای رساندن کمک و اسلحه به شورشی‌های مخالف بشار اسد را متوقف کرد.
این کمک‌رسانی از سال ۲۰۱۳ و در دوره ریاست‌جمهوری باراک اوباما آغاز شد و تلاشی بود برای افزایش فشار بر بشار اسد، رئیس‌جمهوری سوریه، تا از قدرت کنار برود.
مقام‌های آمریکایی هفته پیش با تایید توقف این برنامه سری سیا، گفتند که این تصمیم بیش از یک ماه پیش گرفته شده و بخشی از تلاش‌ها برای بهبود روابط با روسیه بوده است.
روسیه در شش سالی که از جنگ داخلی در سوریه می‌گذرد، از بشار اسد، رئیس‌جمهوری روسیه حمایت کرده است.
برآورد می‌شود که در طول این جنگ حدود نیم میلیون نفر کشته و ۱۱ میلیون نفر آواره شده باشند.
به گزارش بی.بی.سی اخیرا و بعد از این‌که به یک گروه از نیروهای ضد بشار اسد که عضو ائتلاف ضد داعش آمریکا بود گفته شد که بر مبارزه با نیروهای داعش تمرکز کنند و نه نیروهای وفادار به حکومت سوریه، این گروه از ائتلاف جدا شد.
سرهنگ رایان دیلون، سخنگوی ائتلاف ضد داعش به رهبری آمریکا، گفته است که این گروه "به طور یک‌جانبه و بدون اجازه یا هماهنگی با آمریکا یا ائتلاف"، بیرون یک منطقه ویژه گشت زده است و "درگیر فعالیت‌هایی شده است که بر مبارزه با داعش تمرکز نداشت".
منبع: ایسنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۸۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، سعید معین افزود: به سبب جلوگیری از کاهش عملکرد تولید گندم، کشاورزان هرچه سریعتر مبارزه علیه سن گندم را انجام دهند.

مدیرکل دفتر مبارزه با آفات عمومی و همگانی سازمان حفظ نباتات با بیان اینکه در کشور ۶ میلیون هکتار سطح زیر کشت گندم آبی و دیم است، اظهارداشت: مبارزه با سن غلات در سطح کشور از بهمن ماه سال گذشته آغاز و ادامه دارد.

وی گفت: با توجه به اثر آفت سن گندم در عملکرد تولید، تاکنون سطح مبارزه به یک میلیون و ۲۰۰ هزارهکتار رسیده است.

معین اظهار داشت: از آنجایی که در مواقع بارندگی امکان سمپاشی و محلول پاشی وجود ندارد و همواره منجر به تاخیر می‌شود، بنابراین تا قبل از تبدیل آفت سن به پوره باید مبارزه به موقع صورت بگیرد.

بر اساس این گزارش، درسال زراعی گذشته استان‌های کردستان، کرمانشاه و اصفهان بهترین نتیجه را در عدم سن زدگی داشته اند.

در استان کردستان تاکنون ۲۳۰ هزار هکتار گندم علیه سن سمپاشی شده است و قرار است ۱۵۰ هزار هکتار دیگر صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مبارزه حشدالشعبی با داعش + فیلم
  • نگرانی روسیه درباره تهدیدات گروه‌های تروریستی از افغانستان
  • هشدار به کشاورزان برای مبارزه با آفت سن گندم
  • هشدار صنعا به آمریکا درباره هرگونه حماقت علیه یمن
  • کابل: هیچ گروه تروریستی در افغانستان فعال نیست
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • داعش در افغانستان از بین رفته است
  • طالبان: سه کشور همسایه زمینه داعش در منطقه را فراهم کرده‌اند
  • ایروانی: ادامه حضور غیرقانونی نیروهای آمریکایی منشأ اصلی بی‌ثباتی در سوریه است
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است