Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-01@16:30:35 GMT

خدا را شکر توانستم به مسئولیتم عمل کنم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۹۱۲۱۸

خدا را شکر توانستم به مسئولیتم عمل کنم

به گزارش وانانیوز، وحید شیخ‌ویسی در گفت‌وگویی، در مورد پیروزی استقلال خوزستان در هفته اول لیگ برتر مقابل تراکتورسازی گفت: در این بازی کمی خوش‌شانس بودیم و فوتبال روی خوبش را به ما نشان داد. شاید بازی در بازی‌های آینده بسیار بهتر از روز گذشته بازی کنیم و انگیزه بیشتری داشته باشیم.

وی در مورد اینکه آیا این مسئله به دلیل مشکلات سال قبل است و اینکه تیم به هماهنگی نرسیده است، گفت: در شروع فصل مشکلی نداریم و هنوز اتفاقی رخ نداده و این مسئله به خاطر تغییرات زیادی که داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

20 بازیکن از جمع ما جدا شدند و 12-13 بازیکن به تیم اضافه شدند. در بازی روز گذشته فقط 3 یا 4 بازیکن از سال قبل درون میدان حضور داشتند. تمرینات ما خیلی زیاد بود اما رفته رفته بهتر می‌شویم. خدا را شکر دیروز فوتبال روی خوشش را به ما نشان داد و ما برنده شدیم.

دروازه‌بان استقلال خوزستان در رابطه با اینکه اعضای تراکتورسازی متفق‌القول او را بهترین بازیکن زمین معرفی کردند، عنوان کرد: خدا را شکر توانستم به مسئولیتی که بر عهده‌ام قرار داده شده به بهترین شکل عمل کنم. چند توپ را مهار کردم.

وی در مورد دیدار هفته آینده تیمش مقابل استقلال،‌گفت: بازی با استقلال شرایط خاص خودش را دارد. این اولین بازی خارج از خانه ماست. کارمان در این دیدار بسیار سخت است چرا که هواداران استقلال می‌خواهند در اولین بازی خانگی خود از تیم شان حمایت کنند و حضور پرشوری داشته باشند. انگیزه ما در این بازی باید دو برابر باشد تا بتوانیم نتیجه بگیریم.

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۱۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال

جواد فهیمی راد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در خصوص برخورد ابوالفضل جلالی مدافع استقلال با بازیکن تراکتور در نیمه اول دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: در برخوردی که در محوطه جریمه  و هنگام زدن ضربه کرنر رخ داد ابوالفضل جلالی بازیکن تراکتور را هل داد. بنابراین مرتکب خطا شده ولی داور خطای دیگر بازیکن تراکتور را روی یکی از بازیکنان استقلال گرفت. امیدوارم تصمیم داور ارادی نبوده باشد و برای کنترل بازی تصمیم نگرفته باشد.

کارشناس داوری در خصوص سرنگون شدن مهرداد محمدی در محوطه جریمه تراکتور گفت: هر دو بازیکن تنه به تنه شدند و این یک برخورد عادی در فوتبال است، بنابر این تصمیم داور درست بود و پنالتی روی محمدی رخ نداد.

فهیمی راد در مورد خطای مشکوک به هند پنالتی در محوطه جریمه استقلال عنوان کرد: با توجه به اینکه دست مدافع استقلال در امتداد بدن او بود خطای پنالتی صورت نگرفت و البته داور به صحنه نزدیک بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ تراکتور مهره داشت ولی هم و غم ما در این فصل جذب بازیکن بود
  • دیدگاه کارشناس داوری در مورد صحنه‌های مشکوک بازی تراکتور و استقلال
  • تساوی یک نیمه‌ای تراکتور و استقلال در بازی سرد
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!