Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدعلی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرخمین افزود: در بسیاری از کشورها از جمله اسرائیل و عربستان زاد و ولد زیاد است و کنترل جمعیت معنایی ندارد اما برای شیعیان ترغیب به کاهش جمعیت می شود.
وی اظهارکرد: در حالی که کشورهای غربی در حال افزایش نرخ باروری هستند باید به سیاست افزایش جمعیت در ایران توجه جدی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه خمین افزود: قوه قضائیه، مجریه، مقننه و همه شهروندان باید در مقابل زیاده خواهی دشمنان بایستند و دشمنان نیز بدانند تحریم ها بر عزم راسخ ملت انقلابی ایران اثری ندارد.
وی ادامه داد: بدعهدی آمریکا در پایبندی به تعهدات خود مسئله تازه ای نیست و همه باید در مقابل زیاده های خواهی استعمارگران ایستادگی کنیم.
وی در ادامه با اشاره به قوانین مالیاتی کشور گفت: برخی قوانین مالیاتی در کشور به بازنگری نیاز دارند که در صورت تحقق این امر میزان رضایتمندی شهروندان و فعالان اقتصادی بیشتر می شود.
خطیب جمعه خمین با اشاره به هفته تغذیه با شیر مادر افزود: شیر مادر بر اساس روایات بهترین تغذیه برای کودکان است که مادران بایستی بیشتر به این امر توجه کنند.
وی به روز بزرگداشت شیخ اشراق نیز اشاره کرد و افزود: اندیشه‌های سهروردی در تاریخ فلسفه اسلامی، نقطه عطفی به شمار می‌رود که موجب تأثیر و تحول فکری بعضی از متفکران بزرگ شد.
خطیب جمعه خمین افزود: شیخ فضل الله نوری مجاهدی بود که در دفاع از اسلام جانفشانی ها کرد.
وی در سخنان دیگر خود به پیروزی جبهه مقاومت و حزب الله لبنان نیز اشاره کرد و افزود: با توافق اتش بس نیروهای گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره بیش از 95 درصد از مناطق تحت سیطره تکفیری ها در ارتفاعات عرسال لبنان و القلمون سوریه آزاد شد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی 105 هزار نفر جمعیت دارد و نماز جمعه در 2 شهر آن برگزار می شود.
7277/3075/ خبرنگار: افسانه آروند *** انتشار دهنده: حسین مهدی زاده

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۲۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، امام‌جمعه سلماس در خطبه های امروز نماز جمعه گفت:دشمن از ابزار کشف حجاب برای از هم‌ پاشیدن نظام خانواده استفاده می‌کند و بر همگان واجب است  از اجرای طرح نور حمایت کنند.

حجت‌الاسلام‌ طباطبایی به نقشه های شوم دشمنان اشاره کرد و گفت:دشمنان در صدد ضربه زدن به جوانان هستند و باید با هوشیاری و بصیریت توطئه های انها خنثی شود.

او سپس در بخش دیگری از سخنان خود  با تسلیت شهادت حضرت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: بایستی روش و سیره ائمه و پیامبران الگوی زندگانی ما باشد.

حجت الاسلام طباطبایی همچنین بر جنایات رژیم غاصب صهیونسیتی اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق قدرت نظامی و امادگی جمهوری اسلامی ایران را به جهانیان نشان داد.

 

دیگر خبرها

  • دشمن با ترویج بی حجابی قصد ضربه زدن به اسلام را دارد
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • عملیات وعده صادق، برهم زننده معادلات سیاسی نظامی جهان
  • نقش مهم رسانه ملی در ترویج فرزندآوری
  • تاکیدامام جمعه سلماس بر حمایت از اجرای طرح نور
  • بیداری در دانشگاه های جهانی حاصل دوراندیشی مقام معظم رهبری است
  • تلاش دشمنان برای دین زدایی در جهان اسلام
  • نقش وحدت در خنثی سازی سناریوی شوم دشمنان برای منطقه
  • سکوت کشورهای اسلامی در برابر جنایات غزه ناشی از ترویج اومانیسم در مراکز آموزشی است
  • صهیونیست ها از اتحاد کشورهای اسلامی ترس دارند/ وحدت جهان اسلام از مهمات پیروزی بر صهیونیسم است