Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماز سیاسی عبادی جمعه در چهارمحال و بختیاری همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد، ائمه جمعه این استان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا به بیان مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز کشور و دنیا پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ نماز سیاسی عبادی جمعه در چهارمحال و بختیاری همزمان با سایر نقاط کشور برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ائمه جمعه این استان در خطبه‌های نماز جمعه ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوا به بیان مسائل سیاسی، اجتماعی و فرهنگی روز کشور و دنیا پرداختند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری: مبادا برای تأمین منفعت جناح و حزب‌مان با دشمن نامه‌نگاری کنیم/باید مواضع لازم در برابر بدعهدی‌های آمریکا گرفته شود

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نمیده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد که در مصلی بزرگ این شهر برگزار شد با اشاره به اینکه باید توجه داشته باشید که مبادا برای تأمین منفعت جناح و حزب‌مان با دشمن نامه‌نگاری کنیم اظهار کرد: نباید چشم امید به دشمن داشت همچنین نباید اجازه دهیم دل‌بسته دشمن شویم.

وی روی آوردن برخی‌ به دشمن با عناوینی چون عقلانیت و تدبیر را خلاف قرآن دانست و تاکید کرد: این موضوع عزت کشور را مخدوش می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در برجام نمونه‌های بسیاری از اعتماد به دشمن و روی آوردن به آن‌ها را دیدیم و متاسفانه الان نیزشاهد آن هستیم تاکید کرد: جلسات بسیاری به بهانه برداشتن تحریم‌ها تشکیل شد و در فضای رسانه‌ایی بسیار شاهد تبلیغات در مورد برجام بودیم اما امروز به کجا رسیدیم؟

نکونام با بیان اینکه در برخی موارد سخن گفتن علیه برام برابر با سخن گفتن علیه نظام دانسته شد، اما بدانید اینگونه نیست تاکید کرد: رهبر انقلاب با برجام موافقت کردند تنها برای آنکه برخی نگویند ایشان سد راه برجام هستند اما در مسیر حرکت تذکراتی را دادند.

وی خاطرنشان کرد: امروز برجام به جایی رسیده که تصمیم‌گیری درخصوص آن و بدعهدی آمریکایی‌ها بسیار سخت شده است موضع‌گیری در مقابل بدعهدی‌های آمریکا باید یکی از مطالبات مردم باشد.

وی عدم توجه به قرآن را از دلایل ایجاد شکلات در برجام دانست و عنوان داشت: برجام دامی است که دیگر در آن نمی‌توان تصمیمی گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری به یادواره شهدای ستادهای اقامه نماز جمعه در استان از حضور گسترده مردم و مسؤولان در این آیین قدردانی کرد و یادآور شد: طرح تقویت مبانی فکری و اعتقادی و شبه زدایی دینی امسال با دو موضوع و هم‌زمان با برگزاری این یادواره آغاز شده است.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امسال به صورت مستقل مجموعه نشست‌هایی برای جوانان استان در نظر گرفته شده است و این نشست‌ها با حضور چهار تن از اساتید برجسته کشوری طی ۲۰ روز برای گروه‌های ویژه جوانان برگزار می‌شود.

نکونام با اشاره به مناسبت‌های پیش رو بیان داشت: دهه کرامت، روز توجه به بقاع متبرکه، بزرگداشت شاه‌چراغ، ۹ مردادماه روز اهدا خون و امروز که روز کارآموزی و آموزش‌های فنی و حرفه‌ای است، ۱۱ مردادماه سالروز شهادت شیخ فضل‌الله نوری بوده که از عبرت‌‌آموز‌ترین حوادث و وقایع در سال‌های اخیر و قبل از انقلاب ازجمله این مناسبت‌ها هستند که باید بسیار مورد توجه قرار گیرند.

وی ۱۲ مرداد را روز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: امروز در سراسر کشور مسلمانان حاضر در نمازهای جمعه در برابر جنایات صهیونیست‌ها اعلام انزجار می‌کنند.

امام‌جمعه شهرکرد در ادامه بیان داشت: فلسطین همیشه مسئله اول جهان اسلام بوده و هست و تا آزادی آن با صهیونیست‌ها مقابله خواهیم کرد.

امام جمعه شلمزار: مدرک بی مهارت هیچ دردی را دوا نمی کند/ منتظر عکس العمل قاطع مسئولان کشور در قبال عهد شکنی آمریکا هستیم

حجت الاسلام عباسعلی سلطانزاده در خطبه های نماز جمعه ششمین روز از مردادماه ۱۳۹۶ با اشاره به مهمترین اتفاقات هفته گذشته و مهمترین مناسبت های پیش رو در هفته آتی گفت: متاسفانه در سال های اخیر کشور ما به بیماری مزمن و خطرناکی به نام مدرک گرایی دچار شده است، عده ای به خیال اینکه موفق به اخذ مدرک لیسانس، فوق لیسانس یا حتی دکتری شده اند فکر می کنند به پایان زمان یادگیری رسیده اند و دیگر نیازی به فراگیری علم و دانش و آموزش بیشتر ندارند که این مساله آفتی برای کشور شده است و متاسفانه فارغ التحصیلانی از دانشگاه ها وارد جامعه شده اند که اغلب کوچکترین مهارتی حتی در زمینه رشته تحصیلی خود ندارند.

وی با انتقاد از این مساله گفت: آموزش های فنی و حرفه ای در کنار تحصیلات کلاسیک دانشگاهی فرصت مناسبی برای کسب مهارت های لازم است تا آینده سازان آینده کشور افرادی ماهر و تحصیلکرده باشند.

امام جمعه شلمزار، ششم مردادماه روز آموزش‌های فنی وحرفه ای و هفته ملی ترویج مهارت و کارآفرینی را به پرسنل خدوم سازمان فنی و حرفه ای تبریک گفت.

حجت الاسلام سلطانزاده در ادامه به مصوبات هفته گذشته دولت آمریکا در زمینه برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا رسما برجام را نقض کرد و حتی قوانینی هم برای چگونگی عبور از آن وضع شد اما هنوز برخی در داخل کشور باور نکرده اند که آمریکا همچون گذشته پیمان شکنی کرد.

وی با اشاره به روشنگری های رهبر در آغاز مذاکران برجام که فرمودند: «من به این مذاکرات خوشبین نیستم» گفت: با اینکه در همان آغاز رهبر انقلاب با پرده برداری از نتیجه مذاکرات دولت را از انجام مذاکرات و کرنش در برابر دشمنان منع نمودند اما اصرار دولتمردان باعث انجام مذاکرات شد و اکنون آمریکا که خود را سردمدار مذاکره کنندگان با ایران می داند رسما توافق را زیر پا نهاد و آن را نقض کرد.

امام جمعه شلمزار افزود: بعد از توافق با غرب آنچه باعث جری تر شدن آنان علیه ایران اسلامی شد آن بود که ایران بی تامل درخصوص نتایج پیش قدم در اجرای تعهدات خود شد حال آنکه طرف های غربی خود را ملزم به انجام تعهدت ندانستند و نتیجه این پیشگامی تعطیلی صنایع هسته ای و خسارت به کشور گردید.

وی در ادامه خواستار عکس العمل مناسب و کوبنده مسئولان کشور اعم از دولت و مجلس و شورای امنیت ملی و دیگر سازمان ها و نهادهای مسئل در برابر اقدامات اخیر آمریکایی ها شد و تاکید کرد: یادمان باشد زمانی دشمن هشت سال جنگ را بر ما تحمیل نمود که در کشورو ارکان آن احساس ضعف نمود.

حجت الاسلام سلطانزاده در بخش دیگری از سخنانش درخصوص اختلاف پیش آمده بین کشاورزان دستنا و شلمزار و حسن عملکرد دادستان و نیروی انتظامی در آن جریان اشاره کرد و گفت: کارخانه ای که یک سال و نیم است امکانات کشور، مردم و... را معطل خود گداشته است اما هیچ اقدامی درخصوص فعالیت مجدد آن نمی شود باید تعیین تکلیف شود و اگر قرار است کار و فعالیت نکند باید حق السهم آب آن لغو شود.

امام جمعه شلمزار در پایان خطبه های نماز جمعه این هفته شلمزار از تجمل گرایی و اشرافی گری که اخیرا در بین مردم در حال رواج و شیوع است انتقاد کرد و بیان داشت: ساده زیستی و دوری از تجملات از اخلاق و سیره انبیاء است ولی متاسفانه این اخلاق حسنه در حال فراموشی است و اکنون مسابقه ثروت اندوزی و پول جمع کردن راه افتاده است و این مساله متاسفانه باعث مشکلاتبسیاری بین مردم می شود.

خطیب نماز جمعه بروجن: نقض برجام اشتباه استراتژیک است/ آمریکا را باید به تعهداتش پایبند کرد

خطیب نماز جمعه شهر بروجن در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به عهدی های آمریکا درخصوص برجام و با بیان این که برخی از دولتمردان بیان داشته اند که این تحریم ها جدید نیست و تجمیع تحریم های گذشته است، افزود: حتی اگر تجمیع تحریم های گذشته هم باشد غلط است زیرا بنا بود به واسطه برجام تمام تحریم ها برداشته شود.

وی با طرح این سوال که آیا طرح جامع تحریم های ایران تحریم جدیدی است یا تجمیع تحریم های گذشته است؟ گفت: اعضای تیم مذاکره کننده آمریکایی در نشست کمیته سنا صریحا بیان کرده اند که این تحریم ها جدید است تجمیعی در کار نیست.

سعادت فر ضمن بیان این که متاسفانه مشاهده می کنیم که اشخاص حقیقی و حقوقی بیشتری به لیست تحریم ها اضافه شده است، گفت: در گذشته کسانی که با سپاه مبادله اقتصادی می کردند دچار یک جریمه کوتاه مدت و موقت می شدند اما با قانون جدیدی که قرار است تصویب شود تمامی کسانی که با سپاه معامله اقتصادی داشته باشند به صورت دائمی در لیست تحریم های سیاه آمریکا قرار می گیرند.

نقض برجام اشتباه استراتژیک است

وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به این که از تحریم های جدید با عنوان سیاه چاله تحریم ها تعبیر می شود، گفت: بر اساس تحریم های جدید دولت، شرکت ها و مجموعه های داخلی کشور یا باید تصمیم بگیرند سپاه را تحریم کنند یا اگر معامله ای کردند در لیست تحریم ها قرار می گیرند.

خطیب نماز جمعه بروجن هدف آمریکایی ها را تحت فشار قرار دادن ایران دانست تا اقدام به نقض و پاره کردن برجام کند، گفت: امروز برای مقابله با بدعهدی های آمریکا بایستی فکری اساسی شود.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: متاسفانه عده ای که تا دیروز حامی برجام بودند و سنگ آن را بر سینه می زدند امروز در گفتگوهای خودشان دم از نقض برجام می زنند که این حرف غلط و اشتباه استراتژیک است.

آمریکا را باید به تعهداتش پایبند کرد

وی در ادامه برجام را قرار دادی دانست که ایران باید حقوق خود را از ۱+۵ مطالبه کند، گفت: راه صحیح آن است که ببینیم چگونه می شود آمریکا را به تعهدات خودش پایبند کرد.

حجت الاسلام سعادت فر با تاکید بر این که بایستی برجام را مدیریت کرد، افزود: تنها راه آن است که ما در مقابل آمریکایی ها محکم بایستیم و در مقابل بدعهدی های آنها نقشه راه ارائه دهیم؛ باید به آنها اعلام کنیم اگر بدعهدی کردید ما هم در این مورد مسائل هسته ای خود را به قبل از برجام برمی گردانیم تا احساس خطر کنند.

خطیب نماز جمعه بروجن ضمن بیان این که برخوردهای منفعلانه و احساسی در خصوص بدعهدی های آمریکا جواب نمی دهد، گفت: امروز دلواپسان و حامیان باید دست به دست هم بدهند و با حفظ وحدت ملی و اطاعت از فرامین رهبری با یک طراحی دقیق یک پاسخ سخت و خشن را برای ناقضین برجام طراحی کنند.

حجت الاسلام سعادت فر با تاکید بر این که بد عهدی های آمریکا باید موجب وحدت ما شود، گفت: مراقب باشیم تا این بدعهدی ها باعث اختلافات داخلی بین ما نشود.

امام جمعه لردگان: علاج مشکلات کشور؛ اقتصاد مقاومتى‌ است/ ایران اسلامی امروز در منطقه بزرگترین ابر قدرت است

حجت الاسلام انصاری امام جمعه لردگان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: رهبری در جامعه اسلامی دارای اختیاراتی است ازجمله رفع اختلافات سران سه قوه و تنظیم روابط بین سه قوه، همچنین تنفیض حکم ریاست جمهوری و عزل ریاست جمهوری از اختیارات رهبری است.

وی افزود: عفو و بخشش مجازات های اسلامی و تجدیدنظر در قانون اساسی نیز از اختیارات رهبری است.

امام جمعه لردگان در ادامه گفت: مردم حقوقی از رهبری دارند و رهبری هم حقوقی از مردم دارند؛ حق مردم آن است که رهبری نکات ارزشی و خیرخواهانه را برای مردم بیان کند تا از راه حق بیرون نروند و در ذلالت و گمراهی قرار نگیرند همانگونه که مقام معظم رهبری در سخنرانی های خود تذکرات لازم را به مردم و مسئولین همیشه گوشزد می کنند، اما حق رهبری بر مردم آن است که مردم وفادار باشند، دستورات رهبری را در هدایت جامعه و کشور اجابت کنند.

انصاری در بخش دیگر سخنان خود به ناعهدی آمریکا اشاره داشت و گفت: آمریکا پیمان شکن است و همیشه به ما دروغ گفت و در برجام به تعهدات خود عمل نکرد، هم در روح برجام و هم در متن برجام حقوق ما را نقض کرد و تمام دنیا این را فهمیدند که آمریکا عهد شکن است و به تعهدات خود عمل نمی کند.

ایران اسلامی امروز در منطقه بزرگترین ابرقدرت است

وی افزود: دولت آمریکا بداند، ایران اسلامی امروز در منطقه بزرگترین ابرقدرت است و چنانچه آمریکا خلافی مرتکب شود با قدرت ایران اسلامی مواجهه خواهد شد و پوزه اش را به خاک خواهیم مالید.

امام جمعه لردگان گفت: ما باید در منطقه از جبهه مقاومت و از توان داخلی خودمان حمایت کنیم و اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم تا بتوانیم با مشکلات مقابله کنیم.

انصاری اشاره داشت: آمریکا با ایجاد و تشدید دوقطبى و دامن زدن به اختلافات سیاسى‌، دامن زدن به نارضایتى‌هاى اجتماعى‌، تضعیف مولفه‌هاى قدرت به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامى، القاء ضرورت پادگانى کردن سپاه‌، شکستن و یا تضعیف جبهه مقاومت‌ و فلج کردن اقتصاد و کلیه شریان هاى حیاتى ایران می خواهد از پیشرفت‌هاى میدانى جبهه مقاومت و مقابله با نفوذ گسترده ایران اسلامى در منطقه و در نهایت تأکید بر براندازى نظام اسلامى را دارد.

خطیب جمعه لردگان افزود: بسیارى از مسائل ما با آمریکا اساساً قابل حل نیست، انرژى هسته‌اى، حقوق بشر و... برای آمریکا بهانه است؛ مشکل آمریکا با نفْس جمهورى اسلامى است.

انصاری در ادامه، به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در ایران اشاره کرد و نماز جمعه را برای مردم یک نعمت خواند زیرا نماز جمعه زبان رهبری است و حج فقراست.

وی گفت: نمازجمعه در واقع کانون عبودیت الله، بصیرت‌افزایىِ عمومى، تجلى‌گاه اخوت، مهربانى، همدردى و تبادل نظر بین آحاد مردم است.

علاج مشکلات کشور، اقتصاد مقاومتى‌ است

امام جمعه لردگان ضمن گرامی داشت هفته مهارت و فنی و حرفه ای گفت: علاج مشکلات کشور، پیمودن راه اقتصاد مقاومتى است، یعنى با تکیه به درون کشور مشکل اقتصاد و اشتغال خود را حل کنیم، تا وقتى‌که ما چشممان به دست دیگران باشد، هرگز بحث اقتصاد و اشغال جامعه حل نخواهد شد.

وی با توصیه به جوانان گفت: جوانان در مراکز فنی و حرفه ای کار را یاد بگیرند و به دنبال تولید و اشتغال بروند.

امام جمعه موقت بن: مسئولین، نیرو ها و نهادهای انقلابی را تضعیف نکنند

حجت السلام احمدی امام جمعه موقت شهر بن در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن دعوت به تقوایی الهی گفت: رعایت تقواهم برای دنیای ما خوب است، هم برای آخرت ما لباس تقوا هم دنیای ما را حفظ می کند و هم در آخرت ما را نجات می دهد از نشانه های اینکه خداوند از دست بنده اش راضی است این است که بنده ببیند در حال عبادت و انجام کارهای خیر و خوب حالش تغییر می کند یا خیر.
وی بیان داشت: یکی دیگر از نشانه های رضایت پروردگار این است که بنده به سمت خوبی ها و عبادات شوق پیدا می کند یا نه؛ خداوند در حرکت بنده اش به سمت خوبی ها 20 حسنه و 20بدی را از او پاک می کند و رضایت پروردگار از بنده خوب خود این می شود.

امام جمعه موقت بن گفت: خداوند در همه حال به بندگانش نظر رحمت داشته و آن ها را به حال خود رها نمی کند همین که بنده با رفتنش به سمت عبادات خوشحال می شود این نشانه رضایت پروردگار است و انسان مومن باید دافعه و جاذبه داشته و تولی و تبری هم با دوستان خدا دوست بوده و هم با دشمنان خداوند دشمنی کند.

وی با تبریک دهه کرامت و میلاد پرسعادت حضرت معصومه (س) و حضرت امام رضا (ع) گفت: این هفته هفته بسیار با عظمت و عزیزی برای ما شیعیان و دوست داران اهل بیت می باشد.

احمدی ضمن اشاره به اقامه اولین نماز جمعه کشور توسط آیت الله طالقانی (رحمت الله علیه) گفت: حدود 5 الی 6 ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی اولین نماز جمعه که مصادف بود با سومین روز ماه رمضان به تلاش های امام خمینی (ره) تشکیل شد.

وی افزود: از اثرات انقلاب اسلامی پرشکوه ما همین برپایی نماز جمعه می باشد که درحال حاضر در 900 نقطه از کشور عزیزمان نماز جمعه برقرار می باشد.

امام جمعه موقت بن با اشاره به محتوای خطبه های نماز جمعه گفت: ائمه جمعه و جماعت باید مشکلات مردم در خطبه های نماز جمعه مطرح و به گوش مسئولین برسانند.

احمدی افزود: امروز در کشور ما مردم گرفتاری های بسیاری دارند و منشا بیشتر این گرفتاری ها از آمریکا است این هایی که هر روز آشکارا دروغ می گویند و هر لحظه حرفشان عوض شده چگونه می شود به این ها اطمینان و اعتماد کرد.

وی بیان داشت: امروزه برخی از کشور های به اصطلاح متمدن از برخی از جنگل ها و بعضی از سیاستمداران از بعضی حیوان های وحشی، وحشی ترند و امروزه بدبختی بسیاری از کشورهای اسلامی و غیراسلامی به دست همین افراد شرور است.

احمدی بیان داشت: بعضی از مشکلات کشورها ناشی از مسلمان نماهای نامسلمان که در کشور های اسلامی و غیراسلامی توسط همین افراد رقم می خورد.

وی ضمن گلایه از برخی مسئولین کشوری گفت: در چند روز گذشته با رای بالای 90 درصدی نمایندگان آمریکا کشورهای روسیه، کره ی شمالی و ایران را تحریم مجدد شدند پس ثمرات و نتایج آن همه مذاکره و معاهده چه شد؟! چرا این ها پای بند به این موارد نبوده اند؟

احمدی بیان داشت: این ها از بسیج و سپاه می ترسند نه اینکه از این نهادها بترسند بلکه از فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری که در ارس امور کشور است می ترسند تنها کسی که تاکنون در مقابل همه استکبار همه ظلم همه ستمکاران همه غاصبان ایستاده مقام معظم رهبری بوده و اگر ایشان نبودند در بعضی از نقاط بسیار حساس مانند فتنه 88، برجام، سند 2030 و... معلوم نبود چه بلاهایی بر سر کشور و نظام می آمد.

امام جمعه موقت بن با اشاره به ترس آمریکایی ها از همان 6 موشک که به قلب داعش اصابت کرد گفت: این ها هنوز در به

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۲۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن عملیات وعده صادق، گفت: هر شلیک به سمت اسرائیل، قلب آمریکا را نشانه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر، ظهر امروز_ جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه این هفته دهدشت، پرداخت زکات را به‌عنوان یکی از واجبات مهم در زندگی برشمرد و اظهار کرد: هر کجا خداوند توصیه به زکات می‌کند این واژه را در کنار ستون دین «نماز» آورده‌است و باید بدانیم نماز و زکات قرین همدیگر هستند.

وی با اشاره به اینکه دشمن بعد از عملیات غرور آفرین وعده صادق که نتوانستند جلوی موشک‌های سپاه سرافراز ما را بگیرند مانند همیشه به رسانه روی آوردند، افزود: اثبات ظهور قدرت و اراده ملت ایران مهم‌ترین مسئله بود و شلیک به سمت رژیم غاصب صهیونیستی، شلیک به شیطان اکبر آمریکا است‌.

خطیب جمعه دهدشت به مسئله حجاب اشاره کرد و گفت: از نیروی انتظامی و طرح نور حمایت خواهیم کرد، اجازه نمی‌دهیم که هیمنه نیروی انتظامی شکسته شود، هم‌وطنان مسلمان به حکم شرع و غیرمسلمان به حکم قانون موظف به رعایت حجاب هستند؛ حجاب از اصول اساسی انقلاب شکوهمند اسلامی است که همه باید نسبت آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم‌.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به فرا رسیدن روز معلم، از معلمان به‌عنوان پایه‌گذار تمدن نوین نام برد و خاطرنشان کرد: به تعبیر امام راحل جایگاه معلم جایگاه انبیا است و دین و دنیای فرزندانمان در گرو کار و تلاش‌های آن‌ها است.

خطیب جمعه دهدشت با بیان اینکه معلمان واجبات الهی، معارف و بذر دین را در قلب دانش‌آموزان خود بکارند، افزود: اگر معلم این کار را انجام دهد مانند حکاکی بر سنگ در قلب دانش‌آموز می‌ماند.

وی با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدای کهگیلویه تصریح کرد: مسئولان امر همه پیگیر هستند که اجلاسیه‌ای در شأن شهدا برگزار شود، حضور حماسی و انقلابی ما قدردانی از شهدا است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با اشاره به اینکه زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا کم‌تر از شهادت نیست، خاطرنشان کرد: نسبت به تبلیغ، حضور، پیگیری و دعوت عموم مردم تکلیف همه ما است، باید نسل جوان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

وی افزود: همه روز دوشنبه دهم اردیبهشت، ساعت ۲۰:۰۰ در دانشگاه آزاد دهدشت برای تکریم و تجلیل از شهدا حضور می‌یابیم، شهدایی که جان دادند تا امروز ما عزت داشته باشیم.

خطیب جمعه دهدشت با انتقاد از مسئولان راهداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جاده‌های آنتنی و روستایی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: تعلل شما باعث می‌شود که کار به تأخیر بیافتد و باز به فصل بارش برسیم و همچنان روستاهای ما مشکل داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر خاطرنشان کرد: برای یک بار مشکل جاده در روستاها خصوصاً بخش دیشموک را حل کنید.

کد خبر 748118

دیگر خبرها

  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • ابلاغ دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی
  • دستور العمل حمل و عرضه دارو از طریق (سکو) پلتفرم‌ها و کسب و کار‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • کارگران زحمت کشور نیازمند توجه مسئولان هستند
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • شلیک به اسرائیل، شلیک به آمریکا است
  • مسئولان امنیت شغلی کارگران را تامین کنند
  • نماز جمعه سنندج
  • مسئولان نظام به بیمه و امنیت شغلی کارگران توجه کنند
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند