Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابوالقاسم عروجی پس از دیدار گیتی‌پسند با نماینده قطر در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا اظهار کرد: بازی را خوب شروع کردیم و تیم حریف هم تیم فیزیکی و خیلی خوبی بود و تیم ما را خیلی خوب آنالیز کرده بودند.

وی افزود: ما خیلی خوب شروع کردیم و توانستیم دو بر یک هم پیش بیفتیم ولی روی یک اتفاق یک گل بد خوردیم و همان باعث شد برای مدت 5 دقیقه تمرکزشان را از دست بدهند و گل دوم را هم دریافت کردیم؛ ولی به دلیل باتجربه بودن بازیکنان ما خیلی زود به بازی برگشتیم و توانستیم گل سوم را به ثمر برسانیم و بازی را در دست بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکن تیم گیتی‌پسند تصریح کرد: نیمه دوم هم با ارائه یک بازی خیلی خوب و منطقی توانستیم بر بازی حاکم شویم، سطح بازی‌ها خیلی بالاست و فشار روی بازیکنان زیاد است و ما چند بازی پشت سر هم داشتیم و بازیکنان از لحاظ بدنی و قدرتی افت کرده‌اند ولی توانستیم گل چهارم را هم به ثمر برسانیم و برنده بازی باشیم.

عروجی در رابطه با دیدار گیتی پسند با نماینده تایلند در فینال گفت: تیم تایلند می‌دانست که اگر در فینال به تیم قطری بخورد قطعاً کار آسانی در پیش خواهد داشت و به همین دلیل سرمربی این تیم گفته بود علاقه‌ای به رویارویی با گیتی پسند ندارم و این به دلیل آن است که فوتسال ایران چه در رده ملی و چه در رده باشگاهی همواره حرف اول را در آسیا می‌زده است و همه تیم‌ها از نماینده ایران وحشت دارند.

وی ادامه داد: در دور گروهی بازیکنان تایلند وقتی ما گل می‌زدیم خوشحالی می‌کردند که حداقل تا فینال به ما نخورند و این ترسی که از ما دارند به نفع ماست و ما در بازی پس‌فردا باید طوری بازی کنیم که این ترس در وجود آن‌ها بماند.

این بازیکن گیتی پسند در پایان گفت: باید با یک بازی منطقی زحمات چندین ماهه خود را به ثمر برسانیم و با جام قهرمانی مردم ایران و اصفهان را خوشحال کنیم و نماینده خوبی برای ایران باشیم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۳۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم

علی‌اصغر حسن‌زاده پس از بازگشت تیم ملی فوتسال از مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: همه بازیکنان و کادر فنی با هم‌، هم‌پیمان شدیم که جام را به ایران برگردانیم و خدا را شکر که توانستیم به قول‌مان وفا کنیم و دل مردم ایران را شاد کردیم. مهمترین اتفاق شادی مردم ایران بود که اتفاق افتاد و برای ما ارزشمند بود.

وی در واکنش به طرح این موضوع که تا سن ۴۰ سالگی می‌تواند بازی کند، تصریح کرد: من تا جایی که بتوانم به تیم ملی و باشگاهم کمک کنم، بازی خواهم کرد. من تمام تلاشم را کردم که در زمین و بیرون زمین به جوانان کمک کنم. این خواسته را هم از من داشتند که به بازیکنان کمک کنم. خدا را شکر که تلاش همه بازیکنان و اعضای کادر فنی به ثمر نشست و شرمنده مردم نشدیم.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این پرسش که «تیم ملی فوتسال به چه امکاناتی نیاز دارد تا حداقل مقام سوم سال ۲۰۱۶ را تکرار کند؟»، خاطر نشان کرد: بازی‌های جام ملت‌ها را دیدیم، فوتسال در آسیا پیشرفت کرده است و جام جهانی هم قطعاً شرایط سختی خواهد داشت. خیلی کارمان سخت است، اما ما تفکرمان سورپرایز کردن تیم‌ها در جام جهانی است. البته فقط پتانسیل انسانی نمی‌تواند این اتفاق را رقم بزند و برای تکرار آن تلاش زیاد و امکانات خوب می‌خواهند. ما سه ماه تا جام جهانی فرصت داریم و از مسئولان می‌خواهیم که امکانات خوبی در اختیار تیم بگذارند تا با بردهایی که در جام جهانی به دست می‌آوریم دل مردم را شاد کنیم.

حسن‌زاده درباره قهرمانی تیم ملی با وحید شمسایی تصریح کرد: من با وحید شمسایی از ۱۵، ۱۶ سالگی سابقه همکاری و بازی کردن دارم، در زمان بازی کردن قهرمانی‌های زیادی کسب کردیم و خدا را شکر این بار آقاوحید به‌عنوان مربی و من به‌عنوان بازیکن توانستیم قهرمان شویم و دل مردم را دوباره شاد کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • حسن‌زاده، کاپیتان تیم ملی فوتسال: می‌خواهیم در جام جهانی تیم‌ها را سورپرایز کنیم
  • آرتتا: رایا فوق العاده بود؛ بازی طوری پیش رفت که بیش از حد انتظارمان عقب نشستیم
  • ایران قهرمانی فوتسال آسیا را پس گرفت/ ببر تایلندی حریف یوز زخم‌خورده نشد
  • جام باشگاه های فوتسال آسیا دوباره برگزار می شود
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • شمسایی: مشتاقانه منتظر فینال و هواداران تایلندی هستم