Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-01@07:23:59 GMT

سفره دین و معارف را برای جوانان بگسترانیم

تاریخ انتشار: ۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۹۴۳۳۷

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد، ظهر امروز شش مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای بزرگ شهرکرد برگزار شد، با تأکید بر اینکه نباید به بیگانگان دل بست و چشم امید به آن‌ها داشت، گفت: هیچ تفکر و جناحی نباید به آمریکا دل ببندد چرا که آمریکا هیچ‌گاه قابل اعتماد نبوده است که البته این مسئله در مورد برجام بار دیگر مشخص و اثبات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان روشنگری‌های مکرر مقام معظم رهبری در خصوص بدعهدی آمریکایی‌ها، افزود: رهبر انقلاب همواره تذکرات و توصیه‌های خود را در خصوص برجام اعلام کردند.حجت الاسلام نکونام با اشاره به حرکت اخیر سنا و کنگره آمریکا در خصوص وضع تحریم‌های جدید علیه ایران، تصریح کرد: موضع‌گیری جدی در برابر بدعهدی آمریکا باید یکی از مطالبات مردم باشد، باید در برابر بدعهدی‌های آمریکا موضع جدی گرفت.امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: برخی معتقدند درباره برجام نباید واکنش نشان داد در حالی که این یک ترفند است و شرایط تصمیم‌گیری درباره برجام سخت است.وی با محکوم کردن حمله اخیر رژیم صهیونیستی به نمازگزاران مسجدالاقصی در فلسطین اشغالی، خاطرنشان کرد: مسئله فلسطین باید مسئله اول جهان اسلام باشد نباید در برابر این تهاجم صهیونیست‌ها سکوت کرد.نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: رژیم صهیونیستی قصد یهودی‌سازی کامل مسجدالاقصی را دارد و به همین دلیل نیز دست به جنایت و انسان‌کشی می‌زند اما فلسطینی‌ها در برابر این هجوم بی‌شرمانه رژیم اشغالگر قدس ایستاده‌اند.امام ‌جمعه شهرکرد با اشاره به برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان، گفت: این طرح امسال با 16 شناخت و در 32 فصل به مدت 20 شب با موضوعات بیت المعمور و انسان و رسالت انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.حجت الاسلام نکونام با تأکید بر گسترش مفاهیم دینی در جامعه، بیان کرد: همگی باید سفره دین و معارف را برای جوانان گسترده کنیم از همین رو امسال به صورت مستقل مجموعه نشست‌هایی برای جوانان استان با حضور چهار تَن از اساتید برجسته کشوری در نظر گرفته شده است.نماینده ولی فقیه در استان در خطبه نخست نماز جمعه با اشاره به آیات قرآن کریم، اظهار کرد: مبادا برای تأمین منفعت جناح، حزب و یا مسائل دیگر با دشمن نامه‌نگاری کنیم، هیچ‌گونه چشم امیدی نباید به دشمنان داشته باشیم و هیچ‌چیز باعث نشود که حتی ذره‌ای دل به بیگانه و دشمن ببندیم.وی با اشاره به اینکه روی آوردن برخی‌ها تحت عناوینی چون عقلانیت و تدبیر به دشمنان و بیگانگان خلاف قرآن است و عزتمان را مخدوش می‌کند، افزود: نمونه‌های از این موضوع را فراوان دیده‌ایم و هم‌اکنون نیز در برجام شاهد هستیم، برخی به این بهانه که تحریم‌ها شکسته شوند جلسات متعدد تشکیل دادند، در فضای رسانه‌ای و خبری بسیار زیاد برجام به وجود آمد ولی حالا چه شد؟

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۴۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم

نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا از خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا ستایش کرد و از جوانان سراسر جهان خواست در محکومیت نسل‌کشی ملت فلسطین و پایان دادن به این تجاوز به خیابان‌ها بیایند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نیکلاس مادورو رئیس جمهوری ونزوئلا در واکنش به خیزش دانشجویی در دانشگاه‌های آمریکا گفت: ما سرکوب جوانان آمریکایی توسط نیروهای امنیتی این کشور که برای محکوم کردن کشتار و نسل‌کشی علیه فلسطینی‌ها بیرون آمده‌اند را محکوم می‌کنیم.

وی ضمن ستایش از اقدام دانشجویان آمریکایی در حمایت از ملت فلسطین و محکوم کردن سخنان نتانیاهو در حق آنها گفت: احترام کاملا خود را به جوانان آمریکایی اعلام می‌کنیم. آنها در مبارزه خود برای صلح شایسته احترام هستند.  

مادورو خطاب به جوانان سراسر جهان نیز گفت: من از جوانان سراسر جهان می‌خواهم به خیابان‌ها بیایند و نسل کشی علیه ملت فلسطین را محکوم کنند.

مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذاردهشدار مادورو درباره جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه

انتهای پیام/ 

دیگر خبرها

  • واکاوی گرایش‌های ضداسرائیلی «نسل z» در آمریکا
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • مادورو: سرکوب جوانان دانشجو در آمریکا را محکوم می‌کنیم
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • ساخت فیلم «عشق آباد» با محوریت امام رضا (ع) و فرهنگ رضوی
  • سند بسیار مهم درباره سفره‌های آب زیرزمینی؛ چرا همه سکوت کرده‌اند؟!
  • تجمع دانشجویان دانشگاه شهرکرد در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تجمع دانشجویان بام ایران در حمایت از خیزش جهانی دانشجویی+ تصاویر
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت