Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربي تيم فوتبال نفت تهران معتقد است پيش از بازي مقابل سپيدرود اتفاقي نادر که در فوتبال ايران رخ مي‌دهد برايشان افتاده است.


مجتبي خورشيدي درباره آمادگي نفت باتوجه به زمان کم اين تيم در هفته اول به "ورزش سه" گفت: ما زمان کمي براي آماده‌سازي تيم‌مان داشتيم و نه فرصت بدنسازي داشتيم و نه در اين زمان کم مي‌توانستيم بازيکنان جديدي را جذب کنيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتي وقت ارائه کارهاي تاکتيکي به بازيکنان در تمرينات را هم نداشتيم. آقاي درخشان و کادرفني تمام تلاششان را در تمرينات کردند تا از کمترين زمان ممکن بهترين استفاده را ببرند تا تيم را دور هم جمع کنند و روانه مسابقات ليگ کنند.

او در خصوص جذب بازيکنان و مشکلاتي از اين دست مي‌گويد: نفت بازيکنان باشخصيت و با تجربه‌اي مثل بنگر، نصرتي و بيگ‌زاده را جذب کرده که از اين نظر مي‌شود گفت خيال تيم راحت است اما اين فقط مشکل تيم نبوده که با اين بزرگان حل شده باشد. ما 4، 5 ساعت قبل از بازي با سپيدرود به هيات فوتبال رفتيم و قراردادهايمان را به ثبت رسانديم. مشکل ثبت بازيکنان ما هنوز برطرف نشده و اين مساله ما را در بازي بعد دچار مشکل خواهد کرد.

وي در پاسخ به سوالي که گفته مي‌شد نفت در مقابل سپيدرود نمي‌تواند به ميدان برود خاطرنشان کرد: ما تا ساعت 4 بعدازظهر نمي‌دانستيم که مي‌توانيم در اين مسابقه شرکت کنيم يا نه، که ناگهان 5 ساعت پيش از بازي به ما اجازه دادند به هيات فوتبال برويم و قراردادهايمان را به ثبت برسانيم. بعد از ثبت قراردادهايمان و راحتي خيال کادرفني براي حضور در اولين ديدار ناگهان متوجه شديم که تعدادي از بازيکنانمان اجازه حضور ندارند و تنها با 4 بازيکن بزرگسال و 6 بازيکن اميد مي‌توانيم مقابل سپيدرود حضور داشته باشيم. بايد بگويم که ما به هيچ عنوان از دست کميته برگزاري مسابقات و فدراسيون فوتبال ناراحت نيستيم چون آنها قانون را اجرا کردند، نفت هم قانونمدار است و از همين رو تن به خواسته آنها داد و بابت عدم حضور بازيکنانمان در اين مسابقه به هيچ وجه ناراحت نيستيم.

مربي نفت در ادامه افزود: ما بايد خودمان را با شرايطي که به ما اعلام شده بود سازگار مي‌کرديم و طبق نظر سازمان ليگ ارنج تيم را چيديم. اما جالب است که وقتي وارد راهروي ورزشگاه شديم باز به ما گفتند 3 بازيکن ديگر هم نمي‌توانند پا به ميدان بگذارند که در نهايت ما مجبور شديم از بازيکنان جايگزين که گرم نکرده بودند استفاده کنيم. شما تصور کنيد بازيکني که گرم نکرده از تمرکز لازم برخوردار نيست و تا بيايد خودش را با شرايط هماهنگ کند زمان مي‌برد. اتفاقاتي که برايمان در بازي با سپيدرود رخ داد در هيچ جاي دنيا نخواهيد ديد.
او در ادامه اضافه کرد: نکته جالب‌تر اين است که 3 بازيکني که روي نيمکت بودند هر 3 دفاع وسط بودند؛ بزرگسال، اميد و جوانان، نمي‌دانم بايد جاي چه کسي آنها تعويض مي‌شدند. جالب‌تر آنکه ما دروازه‌بان ذخيره روي نيمکت‌مان نداشتيم و اگر خدايي ناکرده ميلاد فراهاني برايش اتفاقي مي‌افتاد من نمي‌دانم بايد چه مي‌کرديم. وقتي چنين صحبت‌هايي شد به سرپرست گفتم که به آقاي درخشان چيزي نگويد تا ايشان به راحتي بتوانند تفکرات فني‌شان را در زمين اجرا کنند و تمام حواسشان به بازي باشد. نگذاشتيم آقاي درخشان بابت کمبود بازيکن استرس داشته باشند و خدا را شکر تا پايان بازي هم ميلاد فراهاني برايش اتفاقي رخ نداد و بچه‌ها با موفقيت زمين مسابقه را ترک کردند.

خورشيدي در خصوص شرايط بازي و پيروزي‌شان مقابل سپيدرود گفت: ما با اتفاقاتي که پيش از بازي برايمان رخ داد کمي تمرکزمان را از دست داديم و از همين رو دقيقه 6 گل خورديم. اما توانستيم در نيمه دوم بازي را در دست بگيريم و پيروز ميدان شويم. پيش از بازي به بچه‌ها گفته بوديم که اگر بتوانند در نيمه اول به تساوي برسند، مي‌توانند با تدابيرمان در نيمه دوم اين نتيجه را تغيير دهند. اما ما در نيمه اول گل دريافت کرديم و آقاي درخشان در بين دو نيمه به بازيکنان نکاتي را گفتند که دقيقا از همان نقاطي که ايشان پيش‌بيني کردند توانستيم به گل دست پيدا کنيم.

او در خصوص بازي هفته آينده‌شان مقابل فولاد گفت: بازي روز اول رقابت‌هاي ليگ در وحشتناک‌ترين روزهاي نفت فصل هفدهم رقم خورد و اميدوارم ديگر چنين روزي را شاهد نباشيم. ما براي رويارويي با فولاد ديگر نمي‌توانيم از تاکتيکي که براي سپيدرود داشتيم استفاده کنيم و بايد پيش از بازي اين تيم را آناليز کنيم تا نقاط ضعف حريف را دريابيم و بتوانيم از آنها در ديدار هفته دوم استفاده کنيم.
وي در رابطه با کمبود بازيکن در تيم نفت هم خاطرنشان کرد: تيم نفت همانطور که در کنفرانس مطبوعاتي هم به آن اشاره کردم از بازيکنان خوب و باتجربه‌اي مثل عزتي، بنگر، نصرتي و بيگ‌زاده بهره مي‌برد. به جز آن، نفت بازيکنان جوان و مستعد بسياري مثل فرشاد هاشمي که در اين بازي هم به اعتقاد من جزو ستاره‌ها بود دارد، اما باز هم کمبودهايي وجود دارد که به اميد خدا طي هفته‌هاي آتي آنها هم با مديريت خوب آقاي عرفانيان برطرف خواهد شد. نفت امسال براي کسب 3 جام به ميدان مي‌رود و رقبا نبايد نفت را حريفي ضعيف بدانند.

خورشيدي درباره حل مشکلات نفت طي روزهاي آتي و اينکه گفته مي‌شود تا زماني که باشگاه نفت بدهي‌هاي فصل گذشته‌اش را پرداخت نکند نمي‌تواند تيم‌‌داري کند، مي‌گويد: چنين چيزي نيست و مديريت باشگاه آقاي عرفانيان تمام تلاششان را مي‌کنند که مسائل را هموار کنند. مشکلات مالي طبق شنيده‌هاي ما حل شده است، فقط تيم بايد منتظر انجام ثبت قرارداد بازيکنان باشد و بازيکناني که در ليست قرار دارند خارج شده و بازيکنان جديد ثبت شوند.

او در پايان درباره پيش‌بيني‌اش از نتيجه‌گيري نفت در ديدارهاي بعدي‌ گفت: زماني که آقاي درخشان هدايت اين تيم را برعهده گرفتند مي‌دانستند کاري سخت را بايد به سرانجام برسانند، ايشان ريسک کردند اما قطعا با بي‌تجربگي دست به چنين کاري نزدند. نفت مشکلاتي دارد اما پيش‌بيني من از اين تيم اين است که از هفته نهم نفتي ديگر و با صلابت را شاهد خواهيد بود. ما بايد در اين چند هفته و با تعطيلات ليگ از هفته چهارم به بعد تيم را بازسازي کنيم که مطمئنا چهره جديدي از اين تيم را به نمايش خواهيم گذاشت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۴۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز بعدازظهر در ورزشگاه کاظمی آخرین تمرین خود را پیش از سفر به اراک برگزار کردند.

راندو در قالب سه گروه بخش نخست تمرین بود که با حضور اوسمار و سیدجلال حسینی در کنار سایر بازیکنان دنبال شد.

مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند نیز بخشهای بعدی این تمرین بود که یک ساعت به طول انجامید.

امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند کماکان مصدومان اردوی پرسپولیس هستند که زیر نظر کادر پزشکی بودند و سایر بازیکنان با روحیه بالا در تمرین شرکت داشتند.

سرخپوشان بعد از پایان تمرین و پس از یک وقفه کوتاه، با دو دستگاه اتوبوس راهی اراک شدند.

پرسپولیس فردا در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود‌.

دیگر خبرها

  • پدیده مشکوکی که این روزها بین جوانان مُد شده!
  • این روزها همه گریه می‌کنند، بخصوص گلرها!
  • گزارشی از سریال‌های در حال ساخت نمایش خانگی/ کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کدام کارگردانان این روزها مشغول کارند؟
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • کاپیتان تیم ملی فوتسال: تمرکز، فقط تمرکز!
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • هواداران از پرسپولیس ۲ قهرمانی می‌خواهند
  • آخرین تمرین پرسپولیس برای بازی حذفی
  • امیر تتلو: پرسپولیس قهرمان نشود چه تیمی بشود؟