Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،پنجمین و آخرین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی سالن ارتش شهر کاتماندو نپال، رقابت های اوزان 85، 94، 94+، 105 و 105+ کیلوگرم برگزار شد. در ابن اوزان مهدی پاپی، امیر رضا عسگری دون، عباس زندی، حمیدرضا زارع، رضا بیرالوند، حسین ساکی، محمد شهاب انداز، رحمان اورامه، قاسمعلی محمدپور و محسن ایمانی ملی پوشان کشورمان به روی تخته رفتند و موفق به کسب 18مدال شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اوزان 69 و 77 کیلوگرم نیز در دو روز گذشته ملی پوشان کشورمان 7 مدال را بدست آورده بودند.

دسته 85 کیلوگرم نوجوانان:

مهدی پاپی ملی پوش دسته 85 کیلوگرم تیم نوجوانان، در حرکت یکضرب وزنه123 کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوضرب 158کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با 287 کیلوگرم درجایگاه پنجم قرار گرفت.


امیر رضا عسگری دون دیگر وزنه بردار دسته 85 کیلوگرم تیم نوجوانان، در حرکت یکضرب 140 کیلوگرم، در حرکت دوضرب 165 کیلوگرم را به ثبت رساند تا در مجموع با 305کیلوگرم به دو مدال نقره حرکت یکضرب و مجموع دست یابد و در حرکت دوضرب چهارم شد.

دسته 85 کیلوگرم جوانان:

عباس زندی عضو تیم جوانان در وزن 85 کیلوگرم، توانست درحرکت یکضرب وزنه 146کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد و در حرکت دوضرب 165وزنه کیلویی را بالای سر برد و در مجموع با وزنه 311 کیلوگرم در جایگاه چهارم ایستاد.

دسته 94 کیلوگرم نوجوانان:

حمیدرضا زارع دیگر ملی پوش کشورمان که در گروه B دسته 94 کیلوگرم شرکت داشت، در حرکت 123یکضرب، در حرکت دوضرب152 کیلوگرم و مجموع 275 کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دسته 94 کیلوگرم جوانان:

رضابیرالوند ملی پوش دسته 94 کیلوگرم جوانان کشورمان، در حرکت یکضرب وزنه 166کیلوگرم را مهار کرد و به مدال طلا دست یافت. ولی در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه 206 کیلویی را نتوانست مهار کند تا از دو مسابقه حذف شود.

دسته 94+ کیلوگرم نوجوانان:

حسین ساکی در حرکت یکضرب وزنه 160 کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوضرب ورنه 188 کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با ثبت وزنه 348 کیلوگرم در دسته 94+ کیلوگرم به دو مدال طلا یکضرب و مجموع دست یافت و در حرکت دوضرب نقره گرفت.


محمد شهاب انداز در حرکت یکضرب وزنه 137 کیلوگرم مدال برنز، در حرکت دوضرب وزنه 191 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد و طلا گرفت تا در مجموع 328 کیلوگرم به مدال نقره رسید.

دسته 105 کیلوگرم جوانان:

رحمان اورامه وزنه برداری که در دسته 105 کیلوگرم به مصاف حریفان رفت، در حرکت یکضرب وزنه 152کیلوگرم را مهار کرد و نقره گرفت، در حرکت دوضرب وزنه 208 کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با 360 کیلوگرم به دو مدال طلا دسته 105 کیلوگرم دست یافت.

دسته 105+ کیلوگرم جوانان:

قاسمعلی محمدپور وزنه بردار دسته 105+ کیلوگرم تیم جوانان، در حرکت یکضرب وزنه 162 کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوضرب وزنه 200کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با ثبت وزن 362کیلوگرم، به سه مدال طلا دست یافت.

محسن ایمانی ملی پوش فوق سنگین جوانان کشورمان، موفق به مهار وزنه158 کیلوگرمی در حرکت یکضرب شد، در حرکت دوضرب وزنه 186 کیلویی را به نام خود ثبت کرد تا در مجموع با 344 کیلوگرم به سه مدال برنز دست یابد.

پیش از این نیز؛ روح اله بیرالوند (دسته 69 کیلوگرم رده سنی نوجوانان دو مدال نقره در حرکت دوضرب و مجموع)، حسین سلطانی (دسته 69 کیلوگرم رده سنی جوانان دو نشان برنز حرکت دوضرب و مجموع)، افشين طاهری (رده سنی نوجوانان دسته 77 کیلوگرم دو گردن آویز نقره در حرکت يكضرب و مجموع)، حسين غزاليان (دسته 77 کیلوگرم رده سنی جوانان یک مدال نقره يكضرب) بدست آورده بودند.

انتهای پیام/

عملکرد خوب وزنه برداران ایران در مسابقات آسیایی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال ایران قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون بوکس، رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با ۱۸ بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

امروز دوشنبه، رقابت‌های رده‌ سنی جوانان برگزار شد و دو نماینده ایران به مصاف حریفان خود رفتند.

در وزن ۵۴ کیلوگرم، مهدی (امیررضا) سلطانی که ابتدا استراحت داشت، برابر دلگون‌سایخان از مغولستان قرار گرفت و در حالی‌که راند نخست را باخته بود در دو راند بعدی با کوچ مناسب کادرفنی و عملکردی جانانه، به برتری دست یافت تا با صعود به نیمه‌نهایی، نخستین مدال ایران را قطعی کند. وی در نیمه‌نهایی با آمانتور ژومایف از قرقیزستان مصاف می‌دهد.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، مهدی شعبان برابر رابرت مالنوک‌ از فیلیپین شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت.

همچنین فردا سه‌شنبه رقابت‌های رده‌سنی «امید» پیگیری می‌شود و چهار بوکسور کشورمان به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن ۴۸ کیلوگرم، آرشام حسنی که پیش از این مقابل لی‌ جونگ‌ هو از کره‌جنوبی پیروز شده بود به مصاف ویشوانا از هند می‌رود.

در وزن ۶۰ کیلوگرم، آرمان عبادی با گانباتار گان‌اردنه از مغلوستان دیدار می‌کند.

در وزن ۶۷ کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست به مصاف سویونبایف از قزاقستان می‌رود.

در وزن ۷۵ کیلوگرم نیز، محمد محشری با گورپاد از هند روبه‌رو خواهد شد.

دیگر خبرها

  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • پیروزی ۴ بوکسور ایران در قهرمانی امید‌های آسیا
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال