Web Analytics Made Easy - Statcounter

اختلاف شخصی دو جوان در ورامین منجر به تیراندازی دریکی از خیابان های مرکزی این شهر شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ورامین که دقایقی پس از این حادثه در محل حاضر شده است در مصاحبه ای اختصاصی باخیرگزاری صداوسیماگفت: تحقیقات در این زمینه شروع شده است و نمی توان اظهارنظر قطعی کرد اما به گفته صاحب قالیشویی و مالکان واحدهای صنفی مجاور ، اختلاف شخصی عامل این رویداد بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مرادی افزود: هم اکنون چند نفر برای بازجویی و تکمیل پرونده بازداشت شده اند و عملیات پلیس برای دستگیری تیرانداز امشب و طرف های درگیر آغازشده است.وی گفت : شهروندان ورامینی مطمئن باشند درسریع ترین زمان ممکن عوامل حادثه امشب دستگیر و طبق قانون باآنها برخورد خواهد شد.فرمانده نیروی انتظامی ورامین تاکید کرد در سریع ترین زمان ممکن اطلاعات تکمیلی جمع آوری و اقدامات به اطلاع مردم رسانده می شود.صدای شلیک دو تیردر ساعت 22و 58 دقیقه جمعه شش مرداد در مقابل یک واحد صنفی قالیشویی در خیابان دادگاه سابق ( ورودی مجتمع ادارات ) آرامش بخشی از ورامین را برهم زد .خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشته است اما دو نفر از اهالی محل دچار وحشت شدید شده اند .شیشه مغازه قالیشویی شکسته و در وسط خیابان نیز بقایای شیشه خودروی یکی از طرفین درگیری مشاهده شد.عاملان این تیر اندازی دو راکب موتور سواربودند که پس از پیاده شدن از موتور ، اقدام به تیر اندازی به سمت یک دفتر قالیشویی کرده و سپس متواری شدند.پلیس در صحنه و اوضاع در مجتمع ادارات ورامین آرام است. ماموران هم اکنون در جستجوی طرفین درگیری امشب هستند.


منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۵۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد

 

به گزارش تابناک، میزان و زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه ۱۴۰۳  اعلام شد.

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودرو‌های شخصی، بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد شنبه (یکم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.

این دومین سهمیه ماهانه سال ۱۴۰۳ است که به کارت‌های هوشمند سوخت شخصی واریز خواهد شد؛ همچنین سهمیه سوخت خودرو‌های عمومی و خدماتی مطابق جدول سهمیه طرح مدیریت مصرف سوخت واریز می‌شود.

سهمیه‌بندی بنزین از ساعت صفر روز جمعه، ۲۴ آبان‌ماه سال ۱۳۹۸ براساس مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران سه قوه، برای همه وسایل نقلیه بنزین‌سوز آغاز شد.

سقف ذخیره سهمیه بنزین کارت‌های هوشمند سوخت برای مالکان خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها هم‌اکنون ۶ ماه است، بنابراین سهمیه واریزی ماهانه خودرو‌های شخصی و موتورسیکلت‌ها در صورت استفاده نکردن، حداکثر تا ۶ ماه در کارت‌های هوشمند سوخت قابل ذخیره خواهد بود.

هم‌اکنون کشور در شرایط ناترازی تولید و مصرف بنزین قرار گرفته و لازم است مدیریت بهینه مصرف سوخت و استفاده از کارت سوخت شخصی به‌منظور جلوگیری از عرضه خارج از شبکه سوخت، بیش از پیش مدنظر قرار گیرد تا کشور را در معرض خطر واردات سوخت قرار ندهد.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • زمان واریز و میزان سهمیه بنزین خودروها اعلام شد
  • کسب رتبه نخست هرمزگان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه
  • پلیس مانع ربایش دختر ۱۵ ساله شیرازی شد
  • آدم ربایی نافرجام باحضور به موقع کارآگاهان پلیس فارس
  • آیا یادگیری سئو سخت است یا آسان؟ چقدر زمان میبرد؟
  • زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت ماه اعلام شد + جزئیات
  • ۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ امشب شارژ می‌شود
  • چرا استفاده از کارت سوخت شخصی برای دولت به یکباره مهم شد؟
  • کسب رتبه سوم گلستان در میانگین مدت زمان رسیدگی به دعاوی کارگری