Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، فیلم «حیوان» ساخته بهرام و بهمن ارک طی مراسمی با حضور مجید ملانوروزی مدیرکل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مجتبی راعی، محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و هنرمندان مطرح سینمای کشور رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم موفق به کسب عنوان دومین فیلم برگزیده در بخش سینه فونداسیون هفتادمین جشنواره بین المللی فیلم کن شده است.

فیلم سورئال «حیوان» که هیچ دیالوگی در آن وجود ندارد؛ داستان زندگی فردی است که قصد فرار از مرز و خروج از کشور را دارد

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۵۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر

تصاویر شماتیک مربوط به جداره‌سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه هشت تبریز رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، حسین منیری فر صبح امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در تشریح پروژه جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی اظهار کرد: با توجه به وضعیت نامناسب نمای بیرونی بازار و بلوار جمهوری، عملیات جداره سازی بلوار جمهوری اسلامی توسط شهرداری منطقه هشت تبریز و با همکاری اداره کل میراث فرهنگی استان آغاز شده و به جدیت ادامه دارد.

وی افزود: وضع کنونی جداره‌های بیرونی بازار و بلوار جمهوری اسلامی، در شأن بافت تاریخی شهر نبوده و در راستای ساماندهی نمای بیرونی بازار، بعد از برگزاری جلسات متعدد و تصویب طرح، پروژه جداره سازی بلوار جمهوری را حدفاصل تقاطع دارایی تا میدان نماز آغاز و زیر نظر کارشناسان میراث فرهنگی، اجرایی می‌شود.

شهردار منطقه هشت تبریز تصریح کرد: پروژه جداره سازی بلوار جمهوری در دو ضلع شمالی و جنوبی به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، حدفاصل دارایی تا میدان نماز در دست اجراست که در فاز نخست طرح، نازیبایی‌های بصری و سیم کشی‌های موجود در جداره‌ها پاکسازی می‌شود و در فاز بعدی عملیات مرمتی و نماکاری آجری جداره‌ها، به صورت سنتی و همگون با بافت تاریخی تبریز، اجرایی خواهد شد.

کد خبر 746899

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • رونمایی از تصاویر شماتیک جداره‌سازی بازار تبریز + تصاویر