Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال تهران با بیان اینکه این باشگاه از محمدرضا ساکت شکایت می کند، گفت: به نمایندگی از تیم به ساکت بابت برد صنعت نفت تبریک می گویم؛ لعنت به خودخواهی و بی سوادی فوتبال.

به گزارش مهر، علیرضا منصوریان پس از اولین باخت استقلال تهران در نخستین دیدار از سری رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان ابتدا از لغو نشست خبری بازی رفت گلایه کرد و سپس درباره بازی گفت:به مردم آبادان به خاطر این برد تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سرمربی استقلال سپس با کنایه خطاب به سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال گفت: همچنین به نمایندگی از تیم و هواداران به محمدرضاساکت تبریک می‌گویم. لعنت به خودخواهی و بی‌سوادی فوتبال.

وی افزود: لعنت به قوانین فوتبال که در مملکت ما رعایت نمی‌شود و لعنت به گذشته‌ای که فراموش می‌شود. نمی‌دانم محمد رضا ساکت می‌داند استقلال نیمی از هواداران فوتبال را دارد یا نه.

سرمربی استقلال با بیان اینکه تا قبل از بازی صبر کرده بود، تصریح کرد: کارمان قانونی بود و انتظار داشتیم با ما قانونی برخورد شود. ما این همه شهید دادیم که آزادی بیان باشد اما اسیر دیکتاتوری شده ایم. به رئیس فدراسیون تاکید کردم که با این قوانین خودتان به فیفا توهین کرده اید.

منصوریان با اشاره به اتفاقات بازی استقلال با العین که منجر به باخت این تیم شد، گفت: در بازی با العین هم همین شرایط را داشتیم و بازیکنمان را به تیم امید دادیم. در آن مسابقه شکست خوردیم ولی صدایمان در نیامد.

وی در ادامه انتقاداتش از محرومیت سه بازیکن استقلال تاکید کرد: به مهدی تاج گفتم اگر جایی بگویید بازیکنان استقلال را محروم کرده اید، به شما خواهند خندید.

سرمربی استقلال تاکید کرد: ما اگر به فیفا در این ارتباط نامه می زدیم و می گفتیم بازیکنان استقلال را به این دلیل محروم کردند، فیفا فدراسیون را تعلیق می کرد.

منصوریان خاطرنشان کرد: رئیس کمیته انضباطی گفت تراکتورسازی به این خاطر محروم نشد چون قبل از آن به ما نامه زده بودند. همانجا فهمیدم که نامه های ما را به کمیته انضباطی ارجاع نداده بودند. برای همین نامه هایی که به فدراسیون زده بودیم و به کمیته انضباطی نرسیده بود، به اسماعیل حسن زاده نشان دادیم.

وی ادامه داد: در قوانین هیئت رئیسه فیفا هم آمده است که دادن بازیکن به تیم ملی امید ضروری نیست. حالا سئوال ما این است که آیا بازی های امید در تقویم فیفا بوده است یا خیر؟ جواب این است که نبوده. پس کارمان غیر قانونی نبوده است.

سرمربی استقلال مجددا از سرپرست دبیری فدراسیون فوتبال انتقاد کرد و خطاب به وی گفت: آقای ساکت! وقتی از قوانین فوتبال اطلاع ندارید چرا باید به فوتبال خیانت کنید؟ با شعور مردم بازی نکنید.

منصوریان با بیان اینکه سال گذشته هم استقلال از حضور هواداران و دروازه بانش محروم شد، گفت: این از پارسال، این هم از امسال. محرومیت بازیکنان ما خنده دار بود. از حسن زاده رئیس کمیته انضباطی خواستم این حکم را بشکند چون قانونی نبود. این حکم توهین به استقلالی ها و فوتبالی هاست.

وی تصریح کرد: من امروز فقط مجید حسینی را در خط دفاع داشتم. آقای ساکت دلتان خنک شد؟

سرمربی استقلال با بیان اینکه دلیلی نداشته پاسخ تلفن آقایان را بدهد چون از قوانین اطلاع دارد، گفت: ساکت باید از هواداران استقلال عذرخواهی کند. از باشگاه هم خواستم که از ساکت شکایت کند. لعنت به بی اطلاعی و خودخواهی دوستان.

منصوریان یادآور شد: شرایط طوری بود که تا ساعت ۱۶ خبر نداشتیم بازیکنانمان را برای این بازی در اختیار داریم یا خیر.

وی در ادامه با اشاره به اینکه ۴ ماه است در کمیته ضد فساد عضو شده است و هیچ کاری نکرده، گفت: درست است بخشی از فوتبال ما فساد دارد ولی بهتر است قوانین فیفا را یاد بگیریم و اجرا کنیم.

منصوریان همچنین با یکی دو خبرنگار آبادانی درگیری لفظی پیدا کرد و از یکی از آنها خواست به میان حرفهایش نیاید!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۵۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام

به گزارش ورزش سه، سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی روز گذشته در پاسخ به سوالی درباره آمار تیم فوتبال ذوب‌آهن در مسابقات خارج از خانه و صدرنشینی آنها در این جدول فرضی، این مسئله را یک نکته ژورنالیستی ارزیابی کرد و گفت هر مسابقه‌ای داستان خودش را دارد و وقتی سوت بازی به صدا درمی‌آید، داستان هر مسابقه از سر نوشته می‌شود.

این دومین جدال محمد ربیعی و جواد نکونام در رقابت‌های لیگ برتر این فصل است. آنها قبلا در قامت سرمربی دو باشگاه فولاد و مس رفسنجان بارها و بارها به دیدار يکديگر رفته و خاطرات تلخ و شیرینی از دیدارهای رو در رو دارند. در این فصل هم در یک مسابقه‌ای که در نهایت به جنجال کشیده شد، آبی‌ها با تک گل آرمین سهرابیان با ذوب‌آهن به تساوی یک بر یک رسیدند و حالا به دنبال کسب سه امتیاز خانگی در ورزشگاه آزادی مقابل این حریف احتمالا سرسخت قرار خواهند گرفت.

محمد ربیعی در طول سال‌های گذشته با مس رفسنجان در آزادی نمایش‌های قابل قبولی داشته اما با توجه به اسکواد ضعیف‌تر و مصدومیت‌ها امروز در دیدار مقابل تیم صدرنشین لیگ کار دشوارتری پیش رو دارد. او که به تازگی در دیدار مقابل تراکتور از جام حذفی کنار رفته و در آخرین بازی خانگی نیز مغلوب نساجی شده است، برای نجات این فصل با انگیزه کافی به دیدار حریفی خواهد آمد که در ابتدای فصل تا یک قدیمی سرمربیگری آن پیش رفت.

ربیعی مثل نکونام یکی از نامزدهای هدایت استقلال بود که حتی با حجت کریمی، مدیرعامل وقت استقلال نیز به گفتگو نشست اما با توجه به اینکه کریمی به او اعلام کرده بود باید با مشکلات و نداری‌های استقلال بسازد، ربیعی در نهایت ترجیح داد از پای این شغل پردردسر کنار بیاید و این کمی پیش از آن بود که جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال معرفی بشود.

شاید این دو مربی در ظاهر احترام یکدیگر را نگه داشته‌اند اما جدال فردای این دو بسیار تاکتیکی و بسیار حیثیتی است. برای نکونام، ربیعی یکی از آن کسانی است که حتما باید او را شکست بدهد و اطرافیان او از حساسیت سرمربی آبی‌ها روی این اسم باخبرند. بنابراین پس از بازی تراکتور و با وجود همه جابجایی‌ها، همه چیز متمرکز روی این مسابقه بوده تا استقلال با کسب سه امتیاز خانگی احتمال قهرمانی خود را بالاتر ببرد. با توجه به اینکه پرسپولیس هم مسابقه سختی مقابل نساجی دارد و ممکن است در ورزشگاه وطنی مقابل تیم اوج گرفته الهامی زمین‌گیر بشود.

این مسابقه تماشای دو سبک متفاوت از فوتبال نیز هست و البته بازیکنانی که سابقه کار کردن با هر دو مربی را دارند؛ چهره‌هایی مثل مجید علیاری، محسن فروزان، ایمان سلیمی و ... که درخشش هر یک از آنها می‌تواند در ثبت نتیجه نهایی مسابقه حساس امروز تاثیر بسیاری داشته باشد.

ما امروز دو سبک مختلف فوتبال را نیز به تماشا خواهیم نشست. ذوب‌آهن مثل سایر تیم‌های ربیعی علاقمند به فوتبال سریع و انتقالی است و استقلال تیمی است که با طمأنینه، استفاده از ضربات ایستگاهی و کمین برای اشتباهات حریف به دنبال زدن گل اول و حفظ آن تا پایان بازی است. البته امروز ممکن است هر یک از دو مربی برگ جدیدی روی میز رو کنند، حداقل به این دلیل که در حاشیه نبرد حساس استقلال و ذوب‌آهن، یک میز دونفره شطرنج بین ربیعی و نکونام نیز در نظر گرفته شده که نتیجه آن به نوعی پایان بخش موقت سالی است که نام هر دوی این مربیان شاخص فوتبال ایران به استقلال گره خورده بود.

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • دو فیلم با یک بلیت: استقلال- ذوب، ربیعی نکونام
  • پوستکوگلو: باخت تقصیر سه مهاجم تاتنهام بود
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم