Web Analytics Made Easy - Statcounter


تیم های وزنه برداری نوجوانان و جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کاتماندو نپال موفق به کسب ۹مدال طلا، ۹ نقره و ۷ مدال برنز شدند.

به گزارش بی‌باک، پنجمین و آخرین روز مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا به میزبانی سالن ارتش شهر کاتماندو نپال، رقابت های اوزان ۸۵، ۹۴، ۹۴+، ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اوزان مهدی پاپی، امیر رضا عسگری دون، عباس زندی، حمیدرضا زارع، رضا بیرالوند، حسین ساکی، محمد شهاب انداز، رحمان اورامه، قاسمعلی محمدپور و محسن ایمانی ملی پوشان کشورمان به روی تخته رفتند و موفق به کسب ۱۸مدال شدند. ملی پوشان کشورمان در اوزان ۶۹ و ۷۷ کیلوگرم نیز در دو روز گذشته ۷ مدال را بدست آورده بودند.

دسته ۸۵ کیلوگرم نوجوانان:
مهدی پاپی ملی پوش دسته ۸۵ کیلوگرم تیم نوجوانان، در حرکت یکضرب وزنه۱۲۹ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوضرب ۱۵۸کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با ۲۸۷ کیلوگرم درجایگاه پنجم قرار گرفت.
امیر رضا عسگری دون دیگر وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم نوجوانان، در حرکت یکضرب ۱۴۰ کیلوگرم، در حرکت دوضرب ۱۶۵ کیلوگرم را به ثبت رساند تا در مجموع با ۳۰۵کیلوگرم به دو مدال نقره حرکت یکضرب و مجموع دست یابد و در حرکت دوضرب چهارم شد.

دسته ۸۵ کیلوگرم جوانان:
عباس زندی عضو تیم جوانان در وزن ۸۵ کیلوگرم، توانست درحرکت یکضرب وزنه ۱۴۶کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد و در حرکت دوضرب ۱۶۵وزنه کیلویی را بالای سر برد و در مجموع با وزنه ۳۱۱ کیلوگرم در جایگاه چهارم ایستاد.

دسته ۹۴ کیلوگرم نوجوانان:
حمیدرضا زارع دیگر ملی پوش کشورمان که در گروه B دسته ۹۴ کیلوگرم شرکت داشت، در حرکت ۱۲۳یکضرب، در حرکت دوضرب۱۵۲ کیلوگرم و مجموع ۲۷۵ کیلوگرم در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دسته ۹۴ کیلوگرم جوانان:
رضابیرالوند ملی پوش دسته ۹۴ کیلوگرم جوانان کشورمان، در حرکت یکضرب وزنه ۱۶۶کیلوگرم را مهار کرد و به مدال طلا دست یافت. ولی در حرکت دوضرب سه بار پیاپی وزنه ۲۰۶ کیلویی را نتوانست مهار کند تا از دو مسابقه حذف شود.

دسته ۹۴+ کیلوگرم نوجوانان:
حسین ساکی در حرکت یکضرب وزنه ۱۶۰ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوضرب ورنه ۱۸۸ کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با ثبت وزنه ۳۴۸ کیلوگرم در دسته ۹۴+ کیلوگرم به دو مدال طلا یکضرب و مجموع دست یافت و در حرکت دوضرب نقره گرفت.
محمد شهاب انداز در حرکت یکضرب وزنه ۱۳۷ کیلوگرم مدال برنز، در حرکت دوضرب وزنه ۱۹۱ کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرد و طلا گرفت تا در مجموع ۳۲۸ کیلوگرم به مدال نقره رسید.

دسته ۱۰۵ کیلوگرم جوانان:
رحمان اورامه وزنه برداری که در دسته ۱۰۵ کیلوگرم به مصاف حریفان رفت، در حرکت یکضرب وزنه ۱۵۲کیلوگرم را مهار کرد و نقره گرفت، در حرکت دوضرب وزنه ۲۰۸ کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با ۳۶۰ کیلوگرم به دو مدال طلا دسته ۱۰۵ کیلوگرم دست یافت.

دسته ۱۰۵+ کیلوگرم جوانان:
قاسمعلی محمدپور وزنه بردار دسته ۱۰۵+ کیلوگرم تیم جوانان، در حرکت یکضرب وزنه ۱۶۲ کیلوگرم را مهار کرد، در حرکت دوضرب وزنه ۲۰۰کیلوگرمی را بالای سر برد و در مجموع با ثبت وزن ۳۶۲کیلوگرم، به سه مدال طلا دست یافت.
محسن ایمانی ملی پوش فوق سنگین جوانان کشورمان، موفق به مهار وزنه۱۵۸ کیلوگرمی در حرکت یکضرب شد، در حرکت دوضرب وزنه ۱۸۶ کیلویی را به نام خود ثبت کرد تا در مجموع با ۳۴۴ کیلوگرم به سه مدال برنز دست یابد.

پیش از این نیز روح اله بیرالوند (دسته ۶۹ کیلوگرم رده سنی نوجوانان دو مدال نقره در حرکت دوضرب و مجموع)، حسین سلطانی (دسته ۶۹ کیلوگرم رده سنی جوانان دو نشان برنز حرکت دوضرب و مجموع)، افشین طاهری (رده سنی نوجوانان دسته ۷۷ کیلوگرم دو گردن آویز نقره در حرکت یکضرب و مجموع)، حسین غزالیان (دسته ۷۷ کیلوگرم رده سنی جوانان یک مدال نقره یکضرب) بدست آورده بودند.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا

رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا ادامه یافت و ۵ نماینده بوکس ایران با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز پنجم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (چهارشنبه - 13اردیبهشت) با برگزاری رقابت‌های رده سنی جوانان پیگیری شد و پنج  نماینده کشورمان با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.

در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی مقابل ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. رضا فضلی در وزن 57 کیلوگرم با شکست مقابل نماینده اردن از دور مسابقات کنار رفت.

سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ در وزن 63.5 کیلوگرم مغلوب حریف هندی شد و سام استکی در وزن 80 کیلوگرم مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد. عباس گرشاسبی نیز در وزن 92 کیلوگرم مغلوب نماینده هند شد تا هر 5 نماینده کشورمان در رقابت‌های امروز از دور مسابقات کنار بروند.

همچنین فردا (پنجشنبه) مسابقات رده امید برگزار می‌شود که سه نماینده ایران به مصاف حریفان می‌روند.

در وزن 57 کیلوگرم، نیما بیاتی که پیش از این نماینده فیلیپین را شکست داده است با گانبولد از مغلوستان مبارزه می‌کند. در وزن 63.5 کیلوگرم، امیرحسین پیشرو که حریفی از سریلانکا را برده است با مادامینوف ازبکستانی روبه‌رو می‌شود.

در وزن 71 کیلوگرم، عیسی فردین که ابتدا نماینده عرق را از پیش‌رو برداشته با آکالیکوف قزاق مبارزه دارد.

 رقابت‌های قهرمانی جوانان و امید آسیا از  روز شنبه (هشتم اردیبهشت‌) آغاز ‌شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت. تیم‌های جوانان و امید ایران در مجموع با 18 بوکسور راهی قزاقستان شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا
  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • نایب‌ قهرمانی ‌خوزستان‌ در کشتی فرنگی نونهالان ایران
  • جوجیتسوکاران چهارمحالی عازم مسابقات آسیایی شدند
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • اعزام ۳ جوجیتسوکار چهارمحال و بختیاری به مسابقات آسیایی