Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-24@00:45:48 GMT

آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شهید شوشتری

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۹۶۰۴۶

آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شهید شوشتری

علیرضا جاوید گفت: کار ساخت تونل شهدای غزه رو به اتمام است و مقرر شده در نیمه نخست مرداد ماه شاهد بهره برداری از این تونل باشیم.
وی افزود: این تونل در شرایط ایده آل و با امنیت بالا احداث شده و از نظر شرایط فنی، وضعیت مطلوبی دارد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت پروژه شهید حکیم اظهارکرد: مقرر شده در نیمه اول مرداد ماه، ۵۰ کیلومتر از منتهی الیه شرق تهران تا منتهی الیه غرب تهران بزرگراه شهید حکیم و رسالت به هم پیوسته و هماهنگ به شهروندان خدمات ارائه خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


جاوید با اشاره به روند بهره برداری از پروژه‌های شهری تصریح کرد: با وجود محدودیت منابع، توانسته ایم در بهره برداری از پروژه‌های شهری عملکرد قابل قبولی داشته باشیم و این کمبود اعتبارات تاثیری در برنامه‌های پیش روی مدیریت شهری نداشته است.
وی در خصوص آخرین وضعیت پروژه بزرگراه شهید شوشتری خاطرنشان کرد: به دلیل عبور این بزرگراه از محدوده جنگل سرخه حصار، دغدغه‌هایی در رابطه با حفظ درختان جنگل سرخه حصار مطرح است و به همین خاطر نیز بیش از ۲ سال است که موفق به اخذ مجوز‌های سازمان محیط زیست برای تکمیل پروژه شهید شوشتری نشده ایم.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به ترافیک بزرگراه بسیج و افسریه اذعان کرد: در صورتی که بزرگراه شهید شوشتری به طور کامل به بهره برداری برسد تا حدود زیادی از ترافیک موجود در بزرگراه بسیج و محدوده افسریه کاسته خواهد شد و امیدوار هستیم این پروژه عملیاتی شود.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۶۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد

تأسیسات و پروژه خط لوله ۱۴ اینچ فرآورده‌های نفتی تبریز - خوی - ارومیه با ظرفیت انتقال روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش شانا، به‌نقل از شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران، پروژه ساخت خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه شامل احداث خط لوله ۱۴ اینچ تبریز به ارومیه از طریق شمال دریاچه ارومیه، خط انشعاب ۱۰ اینچ خوی، احداث تلمبه‌خانه‌های تبریز و سلماس و پایانه‌های ارومیه و خوی است که با هدف انتقال انواع فرآورده‌ نفتی با ظرفیت روزانه ۶۵ تا ۱۰۰ هزار بشکه طراحی شده است.

این طرح در قالب تأمین کالا و اجرا (PC) با مدیریت شرکت ملی مهندسی ساختمان نفت ایران به اجرا درآمده و هم‌اکنون به پیشرفت ۹۹.۲درصدی رسیده و در مرحله نهایی و آماده‌سازی به‌منظور تحویل به بهره‌بردار است.

طول این خط لوله در حد فاصل تبریز به ارومیه حدود ۲۲۰ کیلومتر با طول انشعاب ۳۷ کیلومتر است. همچنین، تولید و تأمین کالا و تجهیزات به‌کاررفته در این پروژه به‌عهده شرکت‌های داخلی بوده است و زمینه اشتغال سالانه هزار و ۲۰۰ نفر را فراهم می‌کند.

دیگر خبرها

  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • رفع معارضین مسکونی از مسیر پروژه آزادراه شهید شوشتری
  • لزوم تعمیر پل‌های عابر پیاده مکانیزه معیوب
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری در منطقه ۱۵
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین مسیر آزادراه شهید شوشتری
  • شمارش معکوس پایان رفع معارضین آزادراه شهید شوشتری
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از فاز اول پایانه شرق تا پایان خرداد ۱۴۰۳
  • بهره‌برداری از المان شهید گمنام علوم پزشکی مشهد؛ بزودی
  • احداث تقاطع غیرهمسطح مشهد-شاندیز-طرقبه در سال ۱۴۰۳