Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا شامگاه جمعه در آئین اختتامیه این مسابقات در سالن ورزشی انقلاب آستارا به خبرنگار ایرنا گفت: بر اساس مجوز فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران و شورای برون مرزی وزارت ورزش و جوانان، مسابقات بین المللی کیوکوشین کاراته سبک UFK در رده های سنی مختلف با شرکت 283 ورزشکار در 87 وزن و در بخش مردان و زنان در قالب تیم های ایران الف، ایران ب، جمهوری آذربایجان، عراق و افغانستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وحید خاصی پور اضافه کرد: ورزشکاران در این مسابقات در 2 بخش کاتا و کومیته رقابت کردند و تیم ایران الف به مقام نخست دست یافت و تیم های جمهوری آذربایجان و عراق به ترتیب در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
وی ادامه داد: قضاوت این مسابقات برعهده 20 داور با درجه ملی و بین المللی بود و آستارا میزبان خوبی برای اینگونه تورنمنت های بین المللی است.
خاصی پور بیان کرد: غفور نصیری رئیس هیات کاراته آستارا، نایب رئیس اتحادیه کیوکوشین کاراته ایران و آسیاست و از این ظرفیت در آینده برای برگزاری مسابقات بین المللی دیگر در آستارا استفاده خواهیم کرد.
خاصی پور در خصوص سابقه برگزاری مسابقات ورزشی بین المللی در شهرستان آستارا گفت: پیش از این در سال های گذشته یک مسابقه بین المللی کشتی به مناسبت روز جهانی کودک، سه مسابقه بین المللی جام صلح و دوستی در رشته کیک بوکسینگ و چهار مسابقه بین المللی کیوکوشین کاراته در آستارا برگزار شده است.
اهدای حکم قهرمانی و مدال به نفرات برتر و کاپ به تیم های اول تا سوم از دیگر بخش های آئین اختتامیه این مسابقات بود که با حضور رییس فدراسیون کاراته جمهوری آذربایجان و رئیس فدراسیون بین المللی کیوکوشین کاراته برگزار شد.
این رقابت ها از ظهر دیروز (جمعه) شروع شده بود.
آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و سه هزار و 500 ورزشکار در این شهرستان ساماندهی شده است.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7105 / 7124/2007

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۶۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی

ایسنا/خوزستان یک داور خوزستانی پس از یک دهه کاراته خوزستان را صاحب درجه داوری بین المللی کرد.

مسابقات کاراته آسیایی میانه در حال برگزاری است که در حاشیه آن دوره داوری آسیایی (بین المللی) نیز در حال برگزاری است. در جریان همین دوره حسین مقدم داور جوان خوزستانی موفق شد، درجه judge-B کاتا و judge-B کومیته را با نمره بالا کسب کند و دوره را با موفقیت پشت سر بگذارد.

به گزارش ایسنا، مقدم بدون هیچ حمایتی از سوی هیات کاراته استان و اداره کل ورزش استان خوزستان موفق به کسب این درجه داوری شد. این درجه پس از گذشت یک دهه برای خوزستان به ارمغان آمد.

مسابقات کاراته آسیا میانه نیز در شهر سمرقند تاشکند در حال برگزاری است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • قهرمانی پاس قم در لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • پاس قم فاتح لیگ برتر کاراته/ قهرمان لیگ آینده سازان معرفی شد
  • موفقیت داور خوزستانی در یک دوره بین‌المللی
  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی