Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-06@17:47:30 GMT

مسئولان برای رفع مشکلات محرومان تلاش کنند

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۹۶۶۴۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام علی رضایی امام جمعه بیرجند روز گذشته 6 مرداد در آخرین خطبه نماز جمعه خود در استان با گرامیداشت دهه کرامت و محبت اظهار کرد: امیدواریم با کرامت و بزرگواری زندگی کنیم و اهل بیت(ع) را الگو خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه هر آمدنی رفتن دارد و این مسئولیت ها فرصتی برای خدمت است، افزود: من خاک این مردم با محبتم و جوانان و شهر و دیارم عشق من است و بدترین دردم محرومیت مردم این منطقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه مسئولان نباید بگذارند با وجود امکانات محروم در جامعه باشد،گفت: در عصر یخبندان محبت، جوانانی در استان کمپینی برای سپاس از بچه طلبه‌ای که از پول بیت المال درس خوانده، راه‌اندازی کردند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به اینکه قرار بود سه سال امام جمعه بیرجند باشم، ادامه داد: اما در این مسئولیت 8 سال ماندم.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه رفتن من امروز با برنامه است و هرگز بخاطر سیاست نمی‌روم، افزود: احساس می‌کنم باید به تهران بروم و این سنگر نماز جمعه را به کسی دیگر واگذار کنم و من سر سوزنی از مردم استان ناراحتی ندارم.

وی با اشاره به اینکه من از شهرم گلایه ندارم اما برای برخی که در تله‌های روانی جهل هستند دعا می‎کنم رهایی یابند، بیان کرد: تا زنده‌ام عشقم قرآن و مقام معظم رهبری است.

رضایی با بیان اینکه باید آزاده باشیم و حرف خود را بزنیم و نقش بازی نکنیم، گفت: همه عیب های خود را قبول دارم و نتوانسته ام وظیفه خود را انجام دهم و از محضر مردم استان عذرخواهی می کنم.

به گفته وی ستاد نماز جمعه بیرجند تاکنون 19 پیاده روی آدینه برگزار کرده، افزود: ادامه تکمیل مصلی نماز جمعه، برگزاری نکوداشت برای بزرگان، تالیف کتاب، ساخت مدرسه تخصصی امیرالمومنین علیه السلام، هفت سال برگزاری و شرکت در ضیافت افطاری در کنار اقشار مختلف مردم و ساخت موسسه قرآنی اولوالالباب از دیگر اقدامات در این مدت است.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه خود ما داریم در استان هم را می‌ شکنیم، افزود: من خداحافظی نمی‌کنم و از این به بعد با ارتباطات قوی تر در تهران برای مردم استان کار می‌کنم.

حجت الاسلام رضایی افزود: جریانات تحصن سال گذشته را قبول نداشتم و برخی‌ها گلایه کردند که چرا موضع مناسبی نگرفته‌ام و در پاسخ این عزیزان می‌گویم که بنده سیاسی نیستم و نمی‌دانم مفهوم تحصن آنان چیست بنابراین حضورم با این ندانستن نفاق است.

امام جمعه بیرجند با بیان اینکه مردم استان باید هوشیار باشند، یادآور شد: تا حالا پدر این شهر بودم اما از این به بعد می‌توانم برادری کنم و حرف‌هايی که پدر شاید نتواند بگوید را می‌زنم.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۶۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است

آفتاب‌‌نیوز :

اولین جلسه دفتر سیاسی حزب اعتدال و توسعه در سال جدید برگزار و پیرامون موضوع سیاست خارجی و مباحث مربوط به تقابل نظامی بازدارنده ایران در برابر اسرائیل تبادل نظر و گفتگو شکل گرفت.

علی جنتی رئیس هیأت اجرایی حزب اعتدال و توسعه در این جلسه گفت: متأسفانه افرادی که خودی محسوب می‌شوند، هرگونه تخلف آنان نادیده گرفته می‌شود، ولی کسانی که غیر خودی نامبرده میشود کمترین تخلف مطبوعاتی آنان نیز موجب احضارشان به دادسرا می‌شود.

 جنتی در ادامه گفت: اتفاقات اخیر در مورد امام جمعه تهران و نادیده گرفتن تخلفات ایشان که نوعی دهن کجی به مردم یکی از این موارد است و ده‌ها مورد دیگر نیز از تخلفات و موارد غیر قانونی وجود دارد که با آن برخوردی صورت نگرفته است.

وی افزود: متأسفانه فساد در کشور به صورت نهادینه و سیستماتیک در آمده و از نظر شفافیت ایران در رتبه آخرین کشور‌های عضو سازمان ملل متحد قرار دارد.

جنتی خاطرنشان کرد: ناکارآمدی و بی توجهی به مشکلات اساسی مردم از جمله وجود تورم افسار گسیخته موجبات نارضایتی اقشار مختلف مردم را پدید آورده است.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • برخورد با مدیران مقصر در آتش سوزی شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • چالش غرب در رویارویی با بیداری فرهیختگان
  • بیداری فرهیختگان در غرب
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • امام جمعه رفسنجان درباره دلیل استعفایش چه گفت؟
  • امام جمعه اهواز: طرح «نور» محله به محله اجرا شود
  • جنتی: نادیده گرفتن تخلفات امام جمعه تهران، دهن کجی به مردم است
  • امام جمعه اهواز : طرح حجاب «نور» محله به محله اجرا شود