Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@04:44:28 GMT

جای هیچ‌گونه نگرانی نیست/ قصد نداشتم تیم را جراحی کنم

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۱۹۶۷۳۳

جای هیچ‌گونه نگرانی نیست/ قصد نداشتم تیم را جراحی کنم

اصفهان - سرمربی تیم فوتبال سپاهان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان گفت: از بازی بازیکنانم راضی هستم ولی از نتیجه نه اما جای‌ نگرانی نیست و امیدوارم با پیوستن بازیکنان جدید عملکرد بهتری داشت

به گزارش خبرنگار مهر زلاتکو کرانچار شامگاه جمعه در نشست مطبوعاتی پس از بازی تیمش در مقابل سایپای البرز در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی با بیان اینکه از نحوه بازی از نحوه بازی تیمم راضی هستم افزود: در بازی امروز ما موفق شدیم از لحظه نخست تا لحظه اخر، بازی را به طور کامل در کنترل خود درآوریم و تا جاییکه که به من مربوط می‌شود از عملکرد تیمم در مقابل سایپا راضی هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نزدن ضربه نهایی برای گل را مشکل سپاهان عنوان کرد و افزود: بازیکنان سپاهان توانستند با بازی‌سازی و نحوه پاسکاری مناسب و نیز به لحاظ بازی کردن برتری خود را به حریف دیکته کنند و فرصت‌های مختلفی را بر روی دروازه حریف ایجاد کنند ولی در زدن ضربه نهایی برای به ثمر رساندن گل کم می‌آوردند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پیرامون بازی تیم سایپا بیان کرد: طبیعی است که وقتی سپاهان گل هایی را که باید می‌زد، نزد، فقط بایک ضربه زیبا از سوی تیم سایپا آنها به گل دست پیدا کردند البته نباید فراموش کرد که تیم سایپا دو موقعیت گلزنی دیگر را نیز روی ضربات ایستگاهی ایجاد کرد که اگر به گل تبدیل می‌شد چه بسا بازی می‌توانست به سود سایپا تمام شود.

وی با بیان به اینکه بازی اول همیشه بازی دشواری است افزود: از نحوه بازی بازیکنانم و تاکتیک خوبی که اجرا کردند راضی هستم ولی از نتیجه نه اما با نحوه بازی که از بازیکنانمن دیدم و اینکه با روحیه بسیار خوب بازی باخته را سریعاً به تساوی رساندند و همین نتیجه را تا پایان بازی حفظ کردند نوید دهنده آن ست که می‌توانیم هفته به هفته بهتر شویم.

کرانچار ضمن ابراز امیدواری برای کسب نتایج بهتر در هفته‌های آینده بیان کرد: تجربه ثابت کرده بازی های اول برای بسیاری از تیم ها شگفتی آور است ومی تواند آنها را غافلگیر کند و به نظر من تساوی نتیجه بدی نبود و امیدوارم با زدن گل‌های ببیشتر در بازی‌های بعد نتایج خوبی را کسب کنیم.

وی با اشاره به نقل ‌و انتقالات صورت گرفته در سپاهان افزود: من هیچ قصدی نسبت به انجام عمل جراحی و کاری مشابه ان در سپاهان نداشته و ندارم؛ تیم ما منتظر است تا ساسان انصاری هم هرچه زودتر از وضعیت تعلیقی و محرومیت خارج شود و به تیم برگردد و همچنین مروان حسین مسابقات پایانی خود را در عراق به انجام برساند و به تیم بپیوندد و نیز رافائل که به تازگی به این تیم پیوسته بتواند آمادگی لازم خود را به دست آوردو به این شکل تیم را کامل تر شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان نزدن گل را تنها نقص این تیم عنوان کرد و افزود: امیدوارم بتوانیم با نقل و انتالات صورت گرفته و بازگشت این سه بازیکن به تیم نقص نهایی مان را که نزدن گل هاست جبران کنیم.

وی با بیان اینکه جای‌هیچ‌گونه نگرانی نه برای رسانه‌ها و نه برای هواداران وجود ندارد افزود: به نظر می رسد با بازی که امروز از سپاهان دیدیم و به راحتی بتوان این نوید را داد که در مسابقات بعدی که البته به کیفیت بیشتری در نحوه گلزنی نیاز دارد نتایج بهتری بگیریم.

کرانچار در ارتباط با استفاده نکردن از همه تعویض‌ها در این دیدار بیان کرد: بازیکنانم وظایف خود را به خوبی انجام دادند و بسیار با یکدیگر هماهنگ بودند و من دوست نداشتم این هماهنگی را از دست بدهم. قطعاً اگر لازم بود از هر سه تعویض استفاده می کردم اما اضافه شدن رضا میرزاده به بازی سرعت بالای او کافی بود و دیدیم که واقعاً توانست برای تیم موثر عمل کند و با حضور او ما خطرناک‌تر ظاهر شدیم.

وی با تشکر از حضور خوب هواداران در ورزشگاه افزود: فقط متاسفم که نتوانسیم موقعیت‌های خود را به گل تبدیل کنیم و مطمئن هستم که هواداران نیز از نحوه بازی ما راضی هستند و مثل ما از عدم برد و از دست رفتن فرصت‌ ناخشنود هستند که قطعا تلاش می کنیم این گلزنی را نیز در تیم ایجاد کنیم و نتایج بهتری در هفته‌های آتی به دست آوریم.

به گزارش خبرنگار مهر تیم فوتبال سپاهان در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر، روز جمعه ۱۳ مرداد میهمان پدیده خراسان خواهد بود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • چرخابی: مشکل سپاهان در پرسپولیس هم وجود دارد
  • از فردریک تا بازگشت به خان نخست
  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با سپاهان
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از اقدامات پلیس آمریکا در برخورد با دانشجویان
  • زنده یاد آتیلا پسیانی خالق خاطرات دهه شصتی‌ها بود
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • بنی گانتز تحت عمل جراحی قرار گرفت
  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است