Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با بیان اینکه دولت ترامپ برجام ستیزی را در پیش گرفته است، گفت: بازنده این بازی قطعاً آمریکا خواهد بود.

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا درباره نقض برجام از سوی ایران، اظهار داشت: ملاک ارزیابی پایبندی ایران به برجام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بارها پایبندی ایران به برجام و توافقات انجام شده را تائید کرده است، ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران تاکنون به جسم و روح برجام پایبند بوده است.

نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها با بهانه‌های واهی در حال سنگ‌اندازی بر سر راه اجرایی شدن برجام هستند، افزود: واشنگتن یک روز بحث موشکی که در برجام مطلبی درباره ذکر نشده را دست‌آویز قرار می‌دهد و روز دیگه بحث حقوق‌بشر را پیش می‌کشد.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس با تاکید براینکه ما نیز می دانیم نقطه پایان برجام چه زمانی است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی تا زمانی به برجام متعهد است که طرف‌های مقابل به آن پایبند باشند.

ذوالنور با بیان اینکه دولت ترامپ به دنبال برجام ستیزی است، تصریح کرد: اگر قرار باشد ایران هزینه‌های برجام را بدهد و نفعی از آن نبرد ممکن است تجدید نظری در نحوه اجرایی شدن برجام داشته باشد که در آن زمان آمریکا بازنده این بازی که آغاز کرده است.

دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً اعلام کرده است اگر دست من بود، 180روز پیش عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام می‌کردم و انتظار دارم تیمم در گزارش بعدی، عدم پایبندی ایران به برجام را اعلام کند.

انتهای پیام/

R1373/P31462/S1,15/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۷۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، این کتاب به نویسندگی پرویز امینی درباره دوران کودکی نقاش برجسته ایرانی سید علی‌اکبر صنعتی و فراز و نشیب‌هایی است که در دوران دوری از خانواده با او همراه بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

در بخشی از کتاب می‌خوانیم: «در بچگی ذوق نقاشی در من سرشار بود، به نحوی که تمام دیوار‌ها را با نقاشی‌های خودم سیاه می‌کردم و این جوشش غریب باعث می‌شد که حتی در سر کلاس‌های درس به جای گوش کردن به درس‌ها، به نقاشی از صورت معلمان بپردازم و برای همین هم همیشه تنبیه می‌شدم.»

مجموعه کودکی نامداران در قالب ۱۰ عنوان کتاب به شیوه اول شخص و از زبان شخصیت اصلی به کودکی چهره‌های نامدار ایرانی در حوزه‌های مختلف می‌پردازد و شامل داستان‌هایی است که با شخصیت‌پردازی مناسب و تصویرسازی جذاب، نوجوانان را به فضای زندگی این چهره‌ها در قرن گذشته نزدیک می‌کند.

در پشت جلد مجموعه «کودکی نامداران» آمده است: «هر کودک ایرانی، از نامداران آینده ایران است. هر کودک ایرانی پرچم‌دار هویت ملی ایران است. هر کودک ایرانی اعتماد به نفس ملی ایران است و کودکی نامداران، آینده درخشان کودکان ایران است.»

دیگر خبرها

  • جان جیمز یوبل، فعال ضدصهیونیسم در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • جان جیمز یوبل فعال ضدصهیونیسم آمریکایی در گفت‌وگو با قدس: صهیونیسم‌ستیزی در میان آمریکایی‌ها افزایش خواهد یافت
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • سرکوب جنبش‌های اعتراضی دانشجویان حامی فلسطین جلوه حقوق بشر آمریکایی است
  • توسعه تعریف «یهودستیزی» در آمریکا چه خطراتی دارد؟
  • آمریکا خود را به دیوانگی زد و برجام را پاره کرد /واکنش ها به اعتراضات دانشجویی در آمریکا از تریبون نماز جمعه
  • حمایت جهانی از فلسطین طوفان الاقصی دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • حمایت جهانی از فلسطین «طوفان الاقصی» دوم است/ اسرائیل بازنده اصلی
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • ظلم ستیزی علیه صهیونیست‌ها جهانی شده است