Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع آگاه سوری از دودستگی میان گروه شورشی احرار الشام به دنبال درگیری بین این گروه و "هیئت تحریر الشام" خبر دادند. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، در همین راستا برخی گردان‌های وابسته به احرار الشام جدایی خود از این گروه و پیوستن به "هیئت تحریر الشام" (جبهه النصره سابق) را اعلام کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ابومنذر الشامی، فرمانده یکی از گردان‌هایی که از احرارالشام جدا شده، گفت: از مهم‌ترین دلایل دودستگی‌ها در این گروه وجود اختلاف در عقاید احرار الشام با باورهای هیئت تحریر الشام در دوره اخیر بوده است.
وی افزود: از جمله دیگر دلایل، آمادگی تحریر الشام است که نقاط ضعف احرار الشام را می‌داند.
ابومنذر شکست احرار الشام در ساختار و مدیریت و ضعف رسانه‌ای را از دیگر دلایل تضعیف این گروه دانست و تأکید کرد که دودستگی‌ها در داخل این گروه شورشی بر حضور نظامی این گروه در داخل سوریه تأثیر گذاشته است و چه بسا به طور کامل از هم فروبپاشد.
وی گفت که احرار الشام بسیاری از سلاح‌ها و نیروهای خود را از دست داده است و احتمالا هیئت تحریر الشام حملاتی را برای یکسره کردن کار این گروه انجام دهد.
این فرمانده شورشیان سوری از تصمیم بین‌المللی و منطقه‌ای برای رها شدن از احرار الشام خبر داد و گفت که یکی از نشان‌های این مسئله عدم اجازه دادن به نیروهای "سپر فرات" برای کمک به احرار الشام است.
از سوی دیگر عمران محمد، مسئول روابط رسانه‌ای احرار الشام گفت که این گروه بزرگتر از آن است که با چنین شرایطی سقوط کند. ترور فرماندهان این گروه بسیار بزرگتر از اتفاقات کنونی است.
وی آنچه را که رخ داده فرصتی برای بازسازی این گروه دانست و گفت: احرار الشام تفکرات انقلابی دارد و انقلاب نمی‌میرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۱۹۷۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق

به گزارش جماران؛ امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه که در جریان حمله موشکی - تروریستی رژیم صهیونیستی به سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به شدت مجروح شد و برای تکمیل روند درمان به تهران منتقل گردیده، عیادت کرد.

امیرعبداللهیان در این عیادت که با حضور کادر پزشکی مسئول درمان ایشان انجام شد، ضمن احوال‌پرسی از دیپلمات سوری، در جریان آخرین پیشرفت‌ها در وضعیت پزشکی و درمانی او قرار گرفت و برای ایشان از درگاه خدای سبحان شفای عاجل مسئلت نمود.

لازم بذکر است امیرعبداللهیان پس از حمله موشکی رژیم صهیونیستی اسراییل به سفارت ایران در دمشق ضمن سفر به سوریه، در حاشیه برنامه ها، با حضور در بیمارستان مرکزی دمشق، به همراه فیصل مقداد وزیر خارجه سوریه از این دیپلمات عیادت کرد.

دیگر خبرها

  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • سنتکام به کشتن کشاورز سوری به جای سرکرده القاعده اعتراف کرد + عکس
  • گفتمان غرب در حال فروپاشی است
  • بخش خصوصی می تواند از فروپاشی اقتصادی افغانستان جلوگیری کند
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • پایان پوتین؟!
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات مجروح شده سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • اسرائیل تهدید به فروپاشی تشکیلات خودگردان کرد